۳۰۱۷۲۳
۹۰ نظر
۵۰۲۴
۹۰ نظر
۵۰۲۴
پ

در پی تذکر ماموران ناجا

خودسوزی دستفروش در آستانه شب عید

در پی تذکر ماموران کلانتری به فعالیت یک دستفروش وی با ریختن بنزین به روی خود اقدام به خود سوزی کرد.

عصر ایران: حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز ماموران کلانتری در محدوده مرکزی شهر تهران به فردی بنام امیر که بساط روسری پهن کرده در خصوص جمع آوری بساط تذکر دادند.

پیرو این تذکر فرد مورد نظر با ریختن بنزین بر روی خود اقدام به خودسوزی نموده و با دخالت مردم این موضوع فیصله یافته و این فرد به بیمارستان مطهری منتقل گردید.

گفتنی است پاساژداران همه ساله در آستانه شب عید برای جلوگیری ازبساط گستری چنین هماهنگی هایی را با کلانتریها انجام می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یه ایرونی

      متاسفام که به راحتی چندین هزارمیلیاردتومان اختلاص میشه یه دست فروش جهت امرارمعاش سیرکردن شکم خانواوش باید موردتوهین قراربگیره که دست به خودکشی بزنه .مگه نون حالا دراوردن جرمه؟

    • بینام

      بهترنیست بجای دستفروشان .موادفروشان راجمع کنید

    • جد

      از افتخارات دولت تدبیر ونا امیدی به ریاست نهمت زاده و نوبخت انشالله ازاین به بعد نوبت کارمندان باز نشسته وبعد شاغلین است این دولت مصداق نا امیدی است فقط بلد است هروز از خواب بیدار می شود بوید تورم چند درصد یک شبهائین امد خجالت نمی کشند

      پاسخ ها

      • user

        البته این از پیامد های دولت احمدی نژاد هست که باید تا سالها پیامدهاش رو مردم تحمل کنند

      • محسن دوست

        چیه یاد گرفتید مدام از احمدی نژاد بد میگید؟ لیاقت شما همین روحانیه

      • user

        آقا محسن چرا وقتی واقعیت گفته میشه نکنه توام از اونایی هستی که اون دوره جیبت پر شده

      • محسن دوست

        نه اصلاً اینطور نیست. وقتی از رییس جمهور قبلی بد میگید باید اینو اضافه کنید که رییس فعلی چکار کرده که اون نکرده؟ متاسفانه با اینکه خودم تهرونی هستم ولی باید بگم مردم تهران خودشون تافته جدابافته و روشنفکر میدونن خیلی از مخالفای تهرانی محمود فقط به خاطر تیپ سادش ازش متنفرن دیگه تعارف که نداریم. ببین تمام کسایی که میرن سراغ سیاست دوزار فکر مردم نیستند فقط طمع قدرت و خودنمایی دارن.

      • یاس

        دولت قبل هرکاری کرد گذشت. دو حالت داره.یا جناب روحانی نمیدونست در دولت قبل چه اتفاقاتی افتاده که اگه نمیدونست چطور با ناآگاهی خودشون رو کاندید کردن. یا میدونستن و برنامه ای نداشتن.رای ایشون فقط به خاطر ناکارآمدی دولت قبل بود. اما خودشون مملکت رو بیشتر تباه کردن

    • بدون نام

      بدبختی تا چه حد چرا درک نمیکنید ببینید این بنده خدا چه نیازی داشته.

    • علی

      کی میگه با وساطت مردم ماجرا تمام شد بخت حداقل۵دقیقه داشت میسوخت فک کنم مرد

    • بدون نام

      متاسفم لابد باید بره دزدی کنه تا خرج زندگیش در بیاره

    • محمد

      جان به لب رسیدگان را دریابید

    • بدون نام

      لعنت به مغازه داران که مانع نان خوردن مردم فقیر و مظلوم دستفروش می شوند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسانی که مالیات میدن حق دارن مانع شوند.

      • user

        اون مالیاتی که میگی چند برابرشو از جیب من مشتری میگیرن پس اشتباه کردن که اعتراض داشته باشن

    • حسنعلی چایقوشان منامن

      بخاطریک لقمه نون

    • بدون نام

      کسانی که مالیات میدن حق دارن اعتراض کنند.
      بساطی های بازار هم حق همه حتی عابرین را گرفته بودند. تا اینکه اوضاع ساماندهی شد.
      خودسوزی بساط گستر هیچ حق غیر قانونی را نباید برای او و امثالهم ایجاد کند.
      جهت بساطی ها باید بعد از ساعت کار مشاغل مثل سایر کشورهای در حال توسعه ، محلی را به انها اختصاص دهند مثل چاینا تان در اکثر شهرها مثل کوالالامپور یا ...

      پاسخ ها

      • user

        ببخشید تا شما ایران رو کوالالامپور کنید این مردمان بد بخت باید از گرسنگی بمیرند

      • محسن دوست

        کشتی خودتو با اون دوزار مالیاتی که میدی. دوزار مالیات و اجاره میدن صدبرابرش و میکشن رو قیمت جنس. نمیتونی رقابت کنی بکش کنار.

    • بدون نام

      شغل که تولیدنمیکنین. حداقل بزارین خودم مردم یه تقلایی کنن

    • بدون نام

      دولت برای این قشر های آسیپ پذیر باید فکری بکن البته اگر کمی از رفاه در زندگی خود فاصله بگیرند

    • ارمین

      خوب چیکار کنن برن از دیوار مردم بالا واقعا ک راضی نیستن ی لقمه نون حلال در بیارن

    • بدون نام

      واقعا چقد بد بخري

    • بدون نام

      تحریک کردن یکی از ماموران نیروی انتظامی باعث آتش زدن این جوان شد وگرنه مردم فندکو از دستش گرفته بودند دعاش کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چه ماموری که حداقل های رفتاری را هم نمی دانی. بله از قدیم گفتند سیر از گزسنه خبر ندارد ماموری که حداقل 2 میلیون در امد دارد چطور درک کند دستفروشی را در سرما و گرما صورت اش سوخته آبروی اش را زیر پا گذاشته به فکر نون حلال است. مغازه دارها هم که هرچه بخورند سیر نمی شوند.

    • کاربرباسواد

      کامنت اولی رومن نوشتم.چرابه ادبیات من توهین میکنید من کی نوشتم نون حالا)
      نون حلال نوشته بودم ضمنا خانواوه هم ننوشته بودم خانواده نوشتم .ازمن بعیده با5کلاس سواد بخام اینجوری گاف بدم

    • حسين

      اينكه دولت موظف است بار رفاه و اسايش مردم و ايجاد شغل همه كارهاى ممكن رو انجام بده، شكى نيست، بايد از بيش دبستانى تا تمام مراحل دانشگاهى در ايران مجانى باشه، دوا و درمان ، بيمارستان بايد مجانى باشه، هر كسى اختلاس كرد، حتى هزار تومان بايد دو دستش خطع و در صورت تكرار چشمهاش از حدقه دربياد، كسى كه رشوه مى گيره بايد معد هاش را در اورد تا فقط از طريق سرنگ بتواند غذا و اب بخورد،مواد فروشان عمده را بايد بازداشت و هر روز به انها مقدار زيادى از همان مواد بهش تزريق كنند، همه اينها درست ولى اين دليل نمى شود كه چون يكى از اين سه كار را نمى كند و دزدى نمى كند، هر كارى دلش مى خواهد، انجام دهد! در مترو، در اتوبوس در خيابانها و پياده رو ها ارامش از مردم گرفته شده، هر گوشه اى بساطى پهن شده، كافيست شما سوار نت و يا اتوبوس بشويد و در طول چند ايستگاه تمام ماحيتاج خود را بخريد، اين چه زندگيست كه در كشور ما رايج شده، هرجا كه شما مىرويد، حتى درب بيمارستانها، وسط شاه راهها، كنار خيابانها، درب مساجد، درب اداره ها سر هر خيابان و كوچه و روزهاى جمعه بلندگوهايي كه ارامش و خواب را به همه حرام كرده، اين دستفروشها كه اكثراً از شهرستانها كوجك و دهاتهاى دور افتاده به اميد زندگى بهتر و يك شبه راه صد ساله را طي كردن به تهران امى ايند، زندگى را بر همه مودم و خودشان تلخ كرده اند. من هم بعنوان يك شهروند حق و حقوقى دارم و ان اسايش در امكن عمومى مى باشد، ما شهروندان چه گناهى كرديم مگر ما پولها را اختلاس كرديم! من معتقدم كه در يك شهر به اين كوچكى، جايي نيست كه همه مردم ايران بخواهند به تهران حمله كنند. بيشتر وقتها بيش از ده نفر از اينها در يك اطاق باهم بسر مى برند، يكى از دلايل سر به فلك كشيدن قيمتها در تهران همين مهاجران هستند و زندگى را هم به خودشان و به ما سخت كرده اند.
      ما نمى توانيم بگوييم: يا اجازه بدهيد كه ما هر كارى دلمان مى خواهد انجام دهيم، يا از خانه هاى مردم بالا مى روبم. ما نمى توانيم بگوييم كه چون اختلاس شده ،هر كسى هم هر كار دلش مى خواهد انجام دهد، اگر ابنگونه فكر كنيم، بايد تحمل عواقب ان يعنى هرج و مرج كامل را هم قبول كنيم. هر روز ٥ تا ١٠ وانت از خيابان ما با بلندگو رد مى شوند و صداى ناهنجارشان به مانند پتكى بر سر شهروندانى كه احتياج به ارامش دارند، مى خورد. بنظر ما و من بايد به اين هرج و مرج خاتمه داده شود وبيشتر از اين ابروى ايرانيها هرود. اگر يك خارجى به اينجا بياييد، فكر خواهد كرد كه ما در جنگل زندگى مى كنيم. بدترين اين كارها ورود اركسترهاى مختلف با انواع موسيقى هاى به حساب و كتاب به اتوبوسهاست، واقعاً مايه شرم و خجالت است. از اين به بعد همه خواهند گفت يا بايد اجازه بدهيد هر بى قانونى كه من مى خواهم انجام دهم يا خودم را مى سوزانم، ايا اينگونه مى شود در يك جامعه زندگى كرد، يا قانون شكنى يا خودكشى! خب به جهنم بجپس خودكشى كن، اگر جلو اينكارها گرفته نشود و برخورد جدي با انها نشود ،يك مدت ديگه هم مواد فروشها، قاچاقچيان، بانك زن ها، دزدها، تجاوزكارها و تمام خلاف كارها بيرون مى ايند و مى گويند يا بگذاريد هر كارى دلكان م خواهد انجام دهيم، يا خودكشى مى كنيم، يك مقدارى هم منطقى فكر كنيد، بيش از يك چهارم جمعيت كل ايران به شهرى اومدن كه فقط جا براى هفت ميليون ادم دارد، نه بيست ميليون ادم و سه ميليون پريد مسافر كش

      پاسخ ها

      • user

        جناب حسین اولا ما داریم در مورد کسب حلال حرف میزنیم پس مقایسه شما در مورد مواد فروشها، قاچاقچيان، بانك زن ها، دزدها، تجاوزكارها کاملا بی مورد و غلط هست و تا زمانی که کار و شرایط زندگی برای این افراد درست نشده و این افراد دسترسی به کاری مناسب پیدا نکردن کسی تو کشور حقی نداره که یه عده رو از زندگی ساقط کنه و برای رفاه خودش این جماعت رو به نابودی محکوم کنه چه فرقی می کنه که کی هستن و کدام شهرستان و روستا و ده اومدن مهم اینه که از سرتفریح و سیری به این شهر ها نیومدن و نداری و فقر و نبود امکانات و کار باعث مهاجرت اجباریشون شده بیاین کمی انصاف داشته باشین و فقط رفاه و آسایش خیال خودتونو در نظر نداشته باشین و برای آبروی ایران و ایرانی هم فقط همینو می تونم بگم که تا زمانی که چنین افرادی در جامعه هستن و در کنار ما در دارن زندگی می کنن آبرو معنی نداره اوضاع باید درست بشه نه این که این افراد ندیدگرفته بشن و پرده ای روشون کشیده بشه تا ایرانی آبروش نره

      • محسن دوست

        ای کاش به زودی به حال و روز اونها گرفتار بشی

      • فرهاد

        عزیز دل برادر در درجه اول حاضر قول بدهم که شخص شما تهرانی اصیل نیستی و با کمی تحقیق مشخص میشود که از کدام روستا یا شهرستان به تهران امدید دوم مشکل اصلی این بندگان خدا و امثال انها مشکلات اقتصادی کشور است که دلایل زیادی دارد و انها مقصر نیستند ولی دولت بعنوان مجری و سیاست گذار مسئول است سوم دوست عزیز شما که اینقدر راحت میتوانید مرگ و گشنگی هموطنان و مردم را توجیح کنید چرا کم کاریهای دولت در تعیین جای مناسب با شرایط اسان برای اینچنین اقشاری را توجیح نمیکنید و دراخر تا اقایان دولتیها بخواهند به ارزوها و مقاصدشان برسند و ایران را اروپا کنند سالهای سال زمان لازم است و تا انموقع اقشار اسیب پذیر باید چکار کنند باید از گشنگی بمیرند تا خیابانها و اماکن برای عبور شما و امثال شما و میهمانان خارجیتان خلوت شود گاهی باید اول انسان بود و انسانیت بخرج داد

    • احمد

      اگه دست فروشی نکنه از جیب بی غیرت بخوره که شده ؟! چرا قاچاقی ها جمع نمی کنید؟! چرا مواد فروش جمع نمیکنند؟! چرا معتاد جمع نمیکنید؟ چرا بساط فساد اختلاس و پارتی و رشوه گیری جمع نمیکنید؟! اون دست فروش اگه دست فروشی نکنه پس کجا بیاره نون شب بخوره؟! بره دزدی کنه؟!؟!

    • بی طرف

      اگه منطقی حساب کنیم دست فروش باعث کسادی کار مغازه دار میشه باید مسولین ی فکر اساسی کنن

      پاسخ ها

      • user

        من به شخصه خیلی از مواقع از دست فروش ها خرید می کنم چون همون جنس رو خیلی کمتر از مغازه دار میفروشن مغازه دار ها بسیار گرون فروش هستن و میخوان پول و هزینه و مغازه و دک و پزشونو از جیب من مشتری بکشن بیرون منصف تر باشن کمتر دروغ تحویل مشتری بدن تا کاسبی شون کساد نباشه

    • بدون نام

      اقای قالیباف بدرد شهر بزرگی مثل تهران نمی خوره باید بره شهرش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جون مادرت نفرستش مشهد!!!!

      • مشهدی

        مشهدی نیس قالیباف- همه میدونن اهل طرقبه اس- بزرگ شده ی همونجاس و وقتی رای آورد کل شهرشو بستنی داد.

        در ضمن خیلی از مقامات مشهد، اصفهانیو تهرانین-ممنون میشم اونارم برگردونید به آغوش گرم خودتون. ما نمیخوایمشون.

    • علی

      تذکر؟؟

    • زینب

      این بیچاره اگخ مجبور نبود دستفروشی نمیکرد کاش در همه جای کشور قانون ب خوبی اجرا بشه نمونش اختلاسا هستن دوستم اون روز بیرون بود و گفت علاوه بر این ی پسر دیگه هم رو موتور آتیش گرفته بود

    • لیلا

      ازوقتی که این دولت روحانی سرکارامده همه مردم بیکار شدندهمه اززندگی ناامیدشدندصد رحمت به دولت احمدی نزاد ای کاش به روحانی رای نمیدادم خدا کند که روحانی برودتمام ایران دارد بدبخت میشود

    • ممد

      اگرکلانتری فکرمیکنه کاردرست انجام میده اول باید اختلاس کنندگان یادزدی محترمانه وبعدموادفروشان رابگیره نه یه کاسب بیچاره را.

    • ايراني

      واي خدا... متاسفم ...

    • بدون نام

      آخه به شما ها چه دلش می خواد اونجا بفروشه

    • بدون نام

      شکم گشنه چکار باید کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسئولین بی ار

    • محمد نور کجوری

      به نظر من مهمترین وظیفه شورای شهر
      ایجاد اشتغاله // چطور اینهمه کاربری تجاری
      تولید میکنن // کی گفته تولید صرفا در شهرکهای صنعتی رسمیت باید داشته باشد// ایا اینهمه فضار تجاری
      که فقط برای چینیها شغل ایجاد میکنه نمیشه
      بجاش فضای تولیدی ایجاد کرد و به جوانها اجاره داد // شهرداری فقط داره یک جامعه ی بشدت
      تجاری و مصرفی را سازمان میده //ضد اشتغال مولد عمل میکنه //

    • بدون نام

      حکومت به قانون پایدار می ماند وشهر با قانون اداره می شود . هر کجا بی قانونی باشد و یا قوانین آن مراعات نشود ( نوشته شده و خاک بخورد ) ، بهتر از این نمی شود . اما جرم و مجرم ، اهم و فی الاهم دارد ، اگر دست فروشی خیلی جرم بزرگی است ابتدا باید با آن برخورد شود و بعد به ترتیب با اختلاس ، دزدی ، قاچاق ، مواد ، ارتشاء ، ، ، ، ، بنا به گفته کارشناسان ، بیکاری عامل اصلی در بزه و جرم است . . . . چیزی در حد ده میلیون نفر بیکار داریم . شما بفرمایید چکار کنیم ؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      چرا اخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      مشکل مالی و کار حلال و همه چیز درست٬اما رعایت قانونم لازمه.نباید که همه ش احساسی رفتار کنیم.پس حق مغازه داران چی؟
      مگه فقط هر کس بی پول باشه حق داره؟
      خدا همه رو از سختی و درموندگی نجات بده.

      پاسخ ها

      • user

        هر کسی روزی خودشو میخوره هرچی چشم تنگتر باشی کمتر سهم میبری این قانون کائناته

      • بدون نام

        معلومه شکمت سیره.امیدوارم خودت به وضع دست فروشا بیفتی تا حال اونها را درک کنی

    • دلشکسته

      اون کسی که دست فروشی می کنه از حق خودش گذشته و از کسی توقعی نداره ادم از مسلمان بودن خجالت می کشه

    • امیرجعفر

      کاربران عزیزی که سنگ مغازه داران رابه سینه میزید .اگه دست فروشها نباشند مغازه داران مردومونقره داغ میکنن گاهی 3برابز قیمت واقعی اجناس را به مشتری میفروشند

      پاسخ ها

      • user

        دقیقا موافقم

    • شاکی

      مرد حسابی از کدوم قانون حرف می زنی قانون اینکه دولت برای هر کسی شغل فراهم کنه نه اینکه هر کاری کنی سنگ جلوت بندازن در صورتی با حرفت موافقم که دولت هم وظیفه خودشو درست انجام بده چند شب قبل تو خیابون یه بچه اشغال جمع می کرد یارو شهرداریه می خواست دست بچه رو بشکنه مردم هم انگار نه انگار کسی نگفت چرا اینکارو می کنی حتی بعضی ها می خندیدند

    • بدون نام

      مواد فروش رو حمع کنید نه دست فروشی که ابرومندانه برای گذران زندگی خود شرافتمندانه کار میکند اگر دزدی کند بهتر است یا روزی حلال کسب کند . بازاری ها اجناس را جند برابر به ملت میفروشند بنده خودم ترحیح میدم از این افراد ضعیف حامعه خرید بکنم تا بازاری گردن کلفت خونخواز

    • ایرانی

      وای بر ما

    • ایرانی

      وای بر ما

    • یاسمن

      خب خداروشکر،اتفاقا الان گزارششم دیدم تو من و تو، ببین ی نفر از زندگی چقدر سیر بوده،

    • بدون نام

      چرا یک فکری واسه وضعیت اشتغال کرد. واقعا درد اوره. به خدا مجبورن. از نداری میان دست فروشی

    • بدون نام

      این بدبخت ببین چقدرزندگی اونوسوزونده که آتیش خودسوزی راترجیح داده این آتیش به جان کسی بیفتدکه چنین سرنوشتی به این مردنم تحمیل میکنه

    • شهروند

      اولين لازمه شهرنشيني احترام به قانون رعايت قانون براي همه الزاميه دستفروشي يعني پايمال كردن حق يه مستاجري كه هم كرايه هم ماليات هم عوارض هم حقوق فروشنده هم ... پس قانون رو فداي احساس نكنيم بهتر به جاي حمايت از بي قانوني همت كنيم براي ايجاد اشتغال قانوني ممنون

    • بینام

      بدبخته کاریش کردن ک دیگ گدایی هم نتونه کنه .باید ی دوتا سارق مصلح بزنه ب او مغازه داری ک حرف گنده گنده زده ک بدونه فرق دزد با ی دستفروش چیه

    • بدون نام

      در سالهای اخیر شهر یزرگی چون تهران که فاقد شهر دار واقعی و تحصیل کرده است دچار بحران شده است

    • همدل

      واقعا جای تاسف داره که یکی از هموطنانمون دچار این حادثه شده پس کو اون حرفی که میگفتند بنی ادم اعضای یکدیگرند اخه اگه مسولین به فکر بودند یه محلی رو مثل بازارهای هفتگی به دستفروشان اختصاص میدادن تا اونا هم بتونن شب عیدی جلوی زن و بچه شون شرمنده نش بعد هم دستفروشها اجناسشونو با سود کم میفروشن پس مشتری هایکم درامد میتونن برن از اونا خرید کنن.

    • سالار

      دولت ما ماسفانه براي افغا ني ها كار ايجاد ميكند چون كارفرمايان اززير بيمه وحقوقات قانوني فراركند كارگر ايراني نمگيرد براي من سوال است چرا ملايان ما از افغاني با وجود اين همه بد اين قدر تحويل مي گيرد چرا اينهارابا ما هم خانه كردند

    • مینا

      آقایی که نوشتی مامور نیروی انتظامی 2 میلیون حقوق میگیره. کجا دو میلیون میگیرن؟ من خودم خانواده نیروی انتظامیم جوونشون رو به خطر میندازن و همش دنبال دستگیری سارق و قاچاقچی و کلاهبردار و .... بعد فک میکنی چقد حقوق میگیرن یا چه امکاناتی دارن؟ همشون دارن با آبروداری زندگی میکنن و به سختی. خدا رو خوش میاد آخه اینجوری قضاوت میکنین؟ میدونین ما خانواده های نیروی انتظامی تو چه فشار و سختی هستیم آخه؟ انصاف داشته باشین.

    • جلال قیامی میرحسینی

      تقصیر خودش بوده. چرا به جای بساط کردن ،نرفت اختلاس کنه !

    • حمید

      ما ایرانیا سرنوشت خودمون رو پذیرفتیم
      یا تو مترو خودکشی میکنیم
      یا خودسوزی
      یااعدام
      یاسرطان

    • بابک

      خدا بداد خانواده اش برسه که نون آور آنها در اثر ظلم و فشار مضاعف مجبور به خودکشی شده است .

    • بی نام

      فشارهای روانی ناشی از هزینه های سرسام آور از یکسو و درماندگی در مقابله با مشکلات و مسائل پیچیدهء زندگی از سوی دیگر و فشارهای شهرداری و مأمورانش و ...........همه وهمه موجب تصمیمهای اینچینی میشود فراموش‌نکنیم که بهار عربی آغاز خودکشی یک دستفروش‌در تونس بود که کنده اش هنوز هم دود میکند.

    • parvin

      بنده مغازه دار هستم .و همیشه هم سعی کردم با مشتری با صداقت رفتار کنم .قبول دارم که دست فروش باعث کساد کار مغازه دار میشه .اما به راستی چی کار باید بکنه ؟دزدی ؟قتل ؟تجاوز ؟. . . داره کار میکنه .تو سرما و گرما بساط میکنه که جلوی خانوادش شرمنده نباشه .آیا چاره ی دیگه ای داره ؟من مغازه دار اعتراضی ندارم .چون میدونم دولت رسیدگی نمیکنه .و قبل از اینکه جایی رو به دست فروش ها اختصاص بده اون ها رو از کارکردن محروم میکنه .برای همین سکوت میکنم .و به اعتقاداتم تکیه میکنم .قانونی که با حقوق انسانی مغایر باشه و مبناش اصول اخلاقی نباشه ،نباید بهش احترام گذشت باید اعتراض کرد .نباید سکوت کرد. .ودر مورد ماموران عزیز بگم که بنده بارها وبارها با نحوه ی برخوردشون با دست فروش ها مواجه شدم .اکثرشون با فحاشی و زورگویی رفتار میکنن.در مورد این آقایی هم که خودش رو آتیش زد من اونجا حضور داشتم مامور دولت ایشون رو تحریک کرد و مدام تکرار میکرد مردی آتیش بزن ،جرات نداری و. . . . . .به عنوان یک مغازه دار و کسی که دارم مالیات میدم و متضرر هم شدم باز هم اعتراضی به دست فروش ها ندارم .احتمالا خیلی ها بهم بگن احمق ،اما احمق بودن به مراتب شرافتمندانه تر از حیوان صفت بودنه .من به دست فروش اعتراضی ندارم چرا که اعتراض من به قانون هست .اگر تدبیر کردند و قوانین وضع کردند و شرایط اشتغال رو برای دست فروشان مهیا کردن و فضایی رو بهشون اختصاص دادن و اونوقت دست فروش رعایت نکرد،میشه از دست فروش ها گله مند بود و ازشون شکایت کرد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی مردی.اگه همه مثل شما فکر کنند دنیا گلستان میشه/

    • بدون نام

      جا داره آدم از غصه دق کنه بمیره ....واییییییییییی

    • مریم

      آخی..دستفروشیم نکنه چیکا کنه بمیره از گشنگی؟؟متاسفم

    • بدون نام

      آخه تا کي مي خوان به دستفروش ها حمله کنن گه شما وحشي هستين

    • فرهاد

      خود سوزی این شخص بر میگرده به خود ما
      ما اگه جنس ایرتنی بخریم دیگه کسی صد تا کارگرشو بیرون نمیکنه که بره از چین جنس بیاره اونوقت اقتصاد میچرخه در ضمن دستفروشی باعث کساد شدن کار برای نغازه دارا میشن و سد معبر
      ما اگه از تولید ملی حمایت کنیم مثل چین ژاپن و امریکا پیشرفت خواهیم کرد

    • فرهاد

      خود سوزی این شخص بر میگرده به خود ما
      ما اگه جنس ایرانی بخریم دیگه کسی صد تا کارگرشو بیرون نمیکنه که بره از چین جنس بیاره اونوقت اقتصاد میچرخه در ضمن دستفروشی باعث کساد شدن کار برای نغازه دارا میشن و سد معبر
      ما اگه از تولید ملی حمایت کنیم مثل چین ژاپن و امریکا پیشرفت خواهیم کرد

    • بدون نام

      اگر این بنده خدا مشکل نداشت که دست فروشی نمیکرد.
      من یه کاسب مغازه دارم ولی هیچ وقت با دست فروشای جلو مغازم کاری ندارم. روزی دست خداست. نباید که چشم تنگ باشیم .
      خداروشکر تا حالا خدا روزی مارو داده.
      اینا همش تقصیر دولته. اولن مالیاتی که از مغازه دارا میگیره زیاده دوما چرا باید این همه بیکار داشته باشیم که مجبور بشن بیان دست فروشی
      لعنت به همه کسایی که این بنده خدا رو به آخر خط رسوندن لعنت

    • بدون نام

      پس چیکار کنند دزدی چه قانونی که مغازه دارا رشوه به کلانتری میده تا دستفروش هارو جمع کنه قانون هر کی هرکی شده متاسفم

    • ایمان

      با سلام. اولا در اینکه اون مامور در تحریک کردن اون دست فروش مقصر بوده شکی نیست و در اینکه دست فروش نون حلال در مياره و جلوش رو میگیرن بحثی نیست ولی این رو هم ميدونيد که دست فروشی برای این افراد بهترین و راحت ترین کاره? خود من به شخصه برای یکی از دست فروشا کار خوبی دست و پا کردم ميدونيد چی جواب شنیدم??????
      میگفت پولی که اونجا یک ماهه به من میدن توی یک هفته در ميارم پس یه طرفه قضاوت نکنیم. خود سوزی هر کسی باعثش خودشه

    • بدون نام

      احمدی نژاد بدترین موجوده الانم حوصله توضیح ندارم اینو ی کارشناس اقتصاد و حسابداری میگه

    • مهدی

      یه سریا میگن کاسبا حق دارن
      یه سریا میگن بساطی ها
      من میگم دوتاشون حق دارن

    • بدون نام

      اقا ایمان زیاد با حرفت موافق نیستم اکثر این ادما مشکل دارن و نمی تونن کار کنن و به خاطر این بهانه می گیرن خب شما به ظاهر قضاوت نکن شما ظاهر یه نفرو می بینی سالمه ولی ایا بیماریهای اونو می بینی حتما خودشون می دونن تو کارای دیگه به مشکل می خورن

    • سارا

      حداقل همشو بنویسن خود ماموره بهش کبریت داده و جوون 21 ساله رو تحریک کرده بساطی که همیشه هستن

    • مهدی

      خدا لعنت کنه باعث و بانیشو....فقط از خدا بترسید...اون روز خواهد رسید....فقط خداست که عدالتو اجرا خواهد کرد....بترسید ...از مرگ خودتون بترسید...

    • میلاد

      سلام این دوست من که خودشو اتیش زده امیر احمدی هست و یکی از بچه های خوب و خواننده هایه کرمانشاه هست.فقط می خوام بگم وای خدا و من پشت سر اون کسی که دستور جمع کردن دست فروشان رو داده

    • حسین محمدی

      سلام به نظر من کاراین رفیقمون اشتباه بوده خودشو اتیش زده
      وکار مندان شهرداری هم خیلی سخت گیر هستند حدقل این چندروزه مانده به عید سخت گیر نباشند بهتره مردم گرفتاری زیاد داره که به دست فروشی رواوردند

    • سجاد

      همش میگن مغازه دارا و غیره..دست فروشی جا داره مکان داره..هرجا هرجا که نمیتونن وایسن.. الکی واسه خودتون یه چیزی میگین.. کشورمون کلا مشکل داره..مشکلشم خود ماهیم..خودمون.

    • فرهاد

      عجب صبری خدا دارد...

    • بدون نام

      اون بیچاره چ گناهی کرده اخه...
      مگه کسی هست ک درک کنه؟؟!
      والا با این مملکتمون..

    • محمد

      جوانی که خودشو آتیش زد زن و بچه نداره کار بهش دادی که تو خیابان بس ات نکنه واقن که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج