۳۰۳۵۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قرار گرفتن بورس روی موج نوسان گیری

بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز روند متعادل و پرنوسانی را تجربه کرد و تلاش‌هایی برای قرار گرفتن در کانال مثبت انجام داد.

خبرگزاری ایسنا: بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز روند متعادل و پرنوسانی را تجربه کرد و تلاش‌هایی برای قرار گرفتن در کانال مثبت انجام داد.

بورس تهران بعد از روند نزولی خود در روز گذشته، امروز اندکی بهبود پیدا کرد و با تقویت طرف تقاضا تلاش هایی برای قرار گرفتن در کانال مثبت انجام داد.

در بازار امروز روند متعادلی در عرضه و تقاضای اکثر شرکتها مشاهده شد و فعالیت نوسان گیران در برخی سهام ها منجر باقی ماندن قیمت سهام شرکتها در رنج مثبت به طوری که در نهایت شاخص بورس تهران رشد ۱۰۹ واحدی را تجربه کرد و در کانال ۷۷ هزار و ۶۴۸ واحد باقی ماند.

در حالی بازار سرمایه در روزهای اخیر با کاهش روند هیجانی و نیز تمایل به نوسان گیری و افزایش عرضه مواجه شده است که کارشناسان معتقدند روند اصلاحی بورس در روزهای اخیر طبیعی بوده و ممکن است این مسیر به دلیل نیاز سهامداران به تامین نقدینگی در روزهای آینده نیز ادامه پیدا کند اما این مسیر طبیعی بوده و بورس تهران به دلیل اخبار مثبت اقتصادی روند صعودی خود را مجددا آغاز می کند.

با این حال در بازار امروز شرکتهای هلدینگ خلیج فارس، پالایشگاه بندرعباس، ایران خودرو ، بانک ملت، پتروشیمی پردیس، بانک تجارت، گروه بهمن و بانک صادرات شاخص بورس را مثبت نگه داشتند اما شرکتهایی مانند مخابرات، فولاد، مپنا، پتروشیمی فجر، غدیر و نفت و گاز پارسیان تاثیر منفی روی بورس گذاشتند و شاخص را به سمت منفی شدن هدایت کردند.

در بازار امروز همچنان شرکتهای خودرویی در صدر توجه معامله گران قرار گرفتند به طوری که شرکتهایی همچون ایران خودرو دیزل، تولید محور خودرو و همچنین پست بانک از شرکتهایی بودند که بیشترین تقاضای خرید امروز را به خود اختصاص دادند؛ در این میان شرکتهای چادرملو، فولاد خراسان و بانک سینا از تقاضای فروش برخوردار شدند.

در مجموع در بازار مثبت و متعادل امرو بیش از یک میلیارد و ۵۵ میلیون سهم به ارزش ۳۲۹ میلیارد تومان داد و ستد شد و ارزش بازار سرمایه به سطح ۳۳۵ هزار میلیارد تومان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج