۳۰۳۷۴۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پاک‌ نیت: شهرزاد روی آنتن شبکه یک برود

محمود پاک‌نیت گفت: من فکر می‌کنم به نفع تلویزیون است که از سریال «شهرزاد» حمایت و آن را از یکی از شبکه‌های ملی پخش کند؛ تلویزیون به‌ راحتی می‌تواند برای همگانی‌تر شدن این سریال، با پرداخت هزینه‌ای در پخش آن مشارکت کند.

خبرگزاری ایسنا: محمود پاک‌نیت گفت: من فکر می‌کنم به نفع تلویزیون است که از سریال «شهرزاد» حمایت و آن را از یکی از شبکه‌های ملی پخش کند؛ تلویزیون به‌ راحتی می‌تواند برای همگانی‌تر شدن این سریال، با پرداخت هزینه‌ای در پخش آن مشارکت کند.

این بازیگر که ایفاگر نقش «جمشید» در سریال «شهرزاد» است، از مخاطبانی سخن گفت که به دلایلی نمی‌توانند سریال‌های شبکه نمایش خانگی را ببینند و به تلویزیون پیشنهادتی را در این زمینه ارائه داد.

بازیگر سریال‌های «پس از باران» و «روزی روزگاری» با بیان اینکه اساساٌ مخاطبان تلویزیون و نمایش‌خانگی یکی هستند، درباره این موضوع که نمایش خانگی طیف کمتری از مخاطبان را دربرمی‌گیرد، اظهار کرد: به هرحال خیلی‌ها ممکن است از وجود سریال‌های نمایش خانگی اصلاٌ خبر نداشته باشند یا خیلی‌ها توان مالی خرید این سریال‌ها را نداشته باشند و مجبور هستند به آن چیزی که تلویزیون نشان می‌دهد اکتفا کنند.

پاک‌ نیت: شهرزاد روی آنتن شبکه یک برود

او با بیان اینکه سینما و شبکه نمایش خانگی تقریباٌ به هم شباهت دارند، خاطرنشان کرد: چه بسا برای مخاطبان، دیدن سریال و فیلم در شبکه‌ خانگی آسان‌تر هم باشد؛ چراکه به راحتی می‌توانند در کنار خانواده و در خانه خودشان این سریال‌ها را تماشا کنند.

پاک‌نیت که معتقد است «آن چیزی که مردم را وادار به دیدن سریال «شهرزاد» می‌کند، قصه و کیفیت خوب، کارگردانی، بازیگران و هزینه‌ تولید این کار است»، در همین زمینه تاکید کرد: من فکر می‌کنم به نفع تلویزیون است که از سریال «شهرزاد» حمایت و آن را از یکی از شبکه‌های ملی پخش کند؛ تلویزیون به راحتی می‌تواند برای همگانی‌تر شدن این سریال با پرداخت هزینه‌ای در پخش مشارکت کند؛ به این شیوه شرایط برای کسانی که در روستاها زندگی می‌کنند و آن‌طور که باید به این سریال‌ دسترسی ندارند نیز فراهم می‌شود.

این بازیگر اولین موضوعی که در تماشای یک سریال برای تماشاگر حائز اهمیت است را قصه داستان دانست و گفت: افرادی که در یک سریال فعالیت می‌کنند، از کارگردان و بازیگر و تهیه‌کننده گرفته تا طراح صحنه و لباس و غیره همگی به نوعی از داستان آن سریال تاثیر می‌پذیرند؛ نسبت به قصه است که هر کسی در هر حیطه‌ای که فعالیت می‌کند، می‌تواند توانایی خودش را نشان دهد.

پاک‌نیت در پاسخ به این پرسش که کدام یک از سریال‌هایی که تاکنون بازی کرده است را ماندگارترین اثر خود می‌داند، اظهار کرد: همه آنها را دوست دارم، ولی سریال‌ «روزی روزگاری» و همچنین مجموعه «یوسف پیامبر(ع)» که در آن‌ نقش «حضرت یعقوب» را ایفا کردم بسیار دوست دارم؛ به ویژه اینکه نقش «حضرت یعقوب» بر روی خودم هم تاثیرات زیادی به جا گذاشت.

بازیگر سریال‌های «شب دهم» و «نفس گرم» همچنین در بخشی از سخنانش به بیان توضیحاتی درباره‌ شخصیت «جمشید» در سریال «شهرزاد» پرداخت و گفت: جمشید یک پدر معمولی نیست، در حالی که مجبور است زیر سایه‌ بزرگ‌آقا زندگی کند و خودش را مدیون او می‌داند، از طرفی هم دلش برای همسر و فرزندانش می‌سوزد و می‌داند که تصمیم اشتباهی درباره زندگی دخترش گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nazi

      وا! این همه پول دادیم خریدیم مفت مفت بره رو تی وی !

    • سجاد

      افرین به اقای پاک نیت عزیز که به فکر طبقه متوسط و پایین جامعه هم هست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج