۳۰۴۱۶۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سود «شهرزاد» سینماداران را وسوسه کرد

روز یکشنبه گذشته قسمت بیستم سریال «شهرزاد» یک روز قبل از عرضه رسمی در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد. روندی که دست اندرکاران سریال «شهرزاد» قصد دارند برای قسمت های بعدی هم ادامه دهند.

روزنامه سینما: روز یکشنبه گذشته قسمت بیستم سریال «شهرزاد» یک روز قبل از عرضه رسمی در پردیس سینمایی کوروش به نمایش درآمد.

نمایشی که این بار برخلاف برنامه های مشابه یک اکران خصوصی یا رونمایی نبود و برای آن بلیت فروخته شد. روندی که دست اندرکاران سریال «شهرزاد» قصد دارند برای قسمت های بعدی هم ادامه دهند.

پیش از این خبرهایی در مورد اکران «شهرزاد» در برخی سینماهای شهرستانها شنیده شده بود و این بار به طور رسمی برای اکران این سریال در فضای مجازی تبلیغات شد و روز جمعه بلیت های این برنامه در سایت سینما تیکت فروخته شد. به احتمال فراوان درآمد حاصل از این اکران ها بین سازندگان «شهرزاد» و مدیران سالن های نمایش دهنده تقسیم می شود.

سود «شهرزاد» سینماداران را وسوسه کرد

غلامرضا فرجی اما اقدام پردیس کوروش و سازندگان «شهرزاد» را تخلف دانست و گفت: رونمایی یا افتتاحیه در سالن های سینما ایرادی ندارد و تصور ما این بود که این مراسم یک برنامه رونمایی است و حتی چند تماس هم داشتیم که چرا چنینی اقدامی انجام شده.

اما اگر بلیت فروشی شده تخلف است و این تخلف سینما دار است. برای هر اکرانی اگر قرار بر بلیت فروشی باشد، لازم است از سوی شورای صنفی نمایش حواله اکران صادر شود و اجازه بلیت فروشی برای اکران داده شود که در مورد سریال ها وزارت ارشاد چنین مجوزی را نمی دهد.

فرجی در ادامه گفت: حتی برای فیلم های خارجی که قرار است در یک سانس اکران و برای آنها بلیت فروخته شود هم مجوز صادر می شود و هیچ سالنی اجازه ندارد بدون حواله اکران اقدام به بلیت فروشی کند.

با این اوصاف باید منتظر جلسه شورای صنفی نمایش و تصمیمی این شورا در مورد این اکران باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره خب درست میگه ، این کار غیر قانونیه ، چرا باید یک سریال ایرانی درامد داشته باشه ؟ اصن چه معنی داره ؟ سریال ایرانی باید منسوخ بشه و مردم فقط سریال ترکی ببینن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج