۳۰۵۵۳۵
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

بلوف یا واقعیت؛ حمله هسته ای کره شمالی

مقام‌های کره شمالی اعلام کرده‌اند که پیونگ یانگ آماده شده است تا در صورت تهدید امنیتی ناشی از مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی، حمله هسته‌ای پیشگیرانه‌ای را انجام دهد.

خبرگزاری ایسنا: مقام‌های کره شمالی اعلام کرده‌اند که پیونگ یانگ آماده شده است تا در صورت تهدید امنیتی ناشی از مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی، حمله هسته‌ای پیشگیرانه‌ای را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، در حالی که مانور گسترده نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی از امروز دوشنبه رسما آغاز شده است، مقام های کره شمالی اعلام کرده اند که پیونگ یانگ برای یک حمله هسته ای پیشگیرانه به آمریکا و کره جنوبی آماده است، در صورتی که این مانور نظامی تهدید امنیتی خاصی برای کره شمالی به شمار رود.

کمیسیون ملی دفاع کره شمالی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: پیونگ یانگ بر این باور است که تمرینات نظامی بهانه ای برای جنگ است. با دستور فرمانده کل ارتش کره شمالی، یک حمله هسته ای پیشگیرانه علیه آمریکا و کره جنوبی انجام خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: پیونگ یانگ یک طرح عملیاتی نظامی برای آزادسازی کره جنوبی و حمله به آمریکا دارد.

مانور مشترک نظامی گسترده آمریکا و کره جنوبی در حالی از امروز دوشنبه آغاز شده است که سئول و واشنگتن هدف اصلی از انجام این مانور را مقابله با اقدامات جنگ هسته ای و پاسخ به تهدیدات کره شمالی اعلام کرده اند.

کره جنوبی اعلام کرده است که این مانور بزرگترین تمرینات نظامی پس از چهارمین آزمایش هسته ای کره شمالی در ژانویه و شلیک یک فروند موشک دوربرد و پرتاب ماهواره به فضا در ماه فوریه به شمار می رود.

رهبر کره شمالی به ارتش دستور داده است تا برای استفاده از تسلیحات اتمی کاملا آماده باشد. در این مانور بیش از ۱۷ هزار نظامی آمریکایی و ۳۰۰ هزار نظامی کره جنوبی شرکت دارند.

حدود ۲۸۵۰۰ نظامی آمریکایی در خاک کره جنوبی هستند. دو کره پس از جنگ ۱۹۵۰ تا ۱۹۵۳ میلادی از نظر فنی در حالت جنگ قرار دارند و هیچ پیمان صلحی را امضا نکرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بيشين بينيم بابا

    • یک ایرانی

      آزادسازی کره جنوبی!! نه اینکه مردم خودش تو اوج رفاه و خوشبختین, میخواد مردم مظلوم کره جنوبی رو از شر دشمنان وبالاخص آمریکای جهانخوار آزاد کنه...

    • هاشم

      بسمه تعالی
      بانگاهی اجمالی به مانورهای کره شمالی وپیشرفت تسلیحات اتمی اش وهمچنین وضع بدمعیشتی انها ورفتارامنیتی شدیدواعدامهای عجیب وغریب احتمال عملی شدن تهدیدات کره شمالی بسیارزیاداست .
      لذاباتهدیدوارعاب نمیتوان جلوفاجعه بزرگ تهدیدات اتمی راگرفت .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج