۳۰۶۰۳۷
۵۱۱۴
۵۱۱۴
پ

خوش آمد گویی دلچسب در نوروز

برای تزیین فضای بیرونی می توانید از گلدان های سفالی زیبا که معمولا در تمام خانه های ایرانی پیدا می شود استفاده کنید. این گلدان ها می توانند لعابدار و یا ساده باشند، حتی می توانید برای فضای بیرونی خانه تان کاسه های سفالی که درونشان پر از آب است و سیب سرخ و یا یک نارنج درون آن شناور است هم بهره ببرید و استفاده کنید.

وب سایت چیدانه: برای تزیین فضای بیرونی می توانید از گلدان های سفالی زیبا که معمولا در تمام خانه های ایرانی پیدا می شود استفاده کنید. این گلدان ها می توانند لعابدار و یا ساده باشند، حتی می توانید برای فضای بیرونی خانه تان کاسه های سفالی که درونشان پر از آب است و سیب سرخ و یا یک نارنج درون آن شناور است هم بهره ببرید و استفاده کنید.

تزیین ورودی منزل برای یک خوش آمد گویی دلچسب در نوروز

خوش آمد گویی دلچسب در نوروز

کمتر از دو هفته دیگر می رسیم به روزهای بهاری و شروع دید و بازدیدهای نوروزی. خب مسلما همه ما در حال آماده شدن برای نوروز و پذیرایی از مهمان های نوروزی هستیم به همین خاطر هم ما در چیدانه تصمیم گرفتیم تا امروز در ادامه مطلب عیدانه و چیدانه به شما بگوییم چگونه از همان ابتدای ورود مهمان های تان؛ آن ها را غافلگیر کنید، می خواهیم امروز بدانیم که ورودی و راهرو های خانه را چگونه تزیین کنیم تا برای نوروز آماده باشند. پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


با این ایده ها جلوه کانتر آشپزخانه را زیباتر کنید!

خوش آمد گویی دلچسب در نوروز

در آشپزخانه های امروزی به لحاظ فضای عملکردی موجود استفاده از عناصر تزئینی باید با دقت خاصی صورت گیرد، حضور وسایل برقی، ابزار آشپزی، تخته و ظروف همه و همه باید با دقت خاصی در فضای آشپزخانه ی شما قرار گیرد تا عملکرد شما را در فضای آشپزخانه محدود نکند، امروز در چیدانه ترفندهایی را برای این منظور برای شما مطرح می کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


کتابخانه سرچشمه خوانسار، طراحی مدرن در دل زمین!

خوش آمد گویی دلچسب در نوروز

وقتی صحبت از طراحی های هم جوار می شود آن هم همجواری در کنار یک اثر برجسته و تاریخی چالش های طراحی دو چندان می شود! حفظ ارتباط معنایی و فرمی از یک سو و از سوی دیگر تلاش برای حفظ جایگاه اثر برجسته و تاریخی. تلاش گروه معماری زاو به سرپرستی محمدرضا قدوسی نیز در همین راستا بوده است تا اثری معمارانه خلق کنند که طرح زیست محیطی - فرهنگی کتابخانه تداوم حرکت آب چشمه‌ها را هم در نظر قرار داده است تا به تقویت مفهوم سر‌چشمه خوانسار مبادرت ورزد. با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن سری بزنیم .

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


تابلو فرش هایی که در دکوراسیون منزل یکه تازی می کنند!

خوش آمد گویی دلچسب در نوروز

فرش ها می توانند به شکل های مختلفی در دکوراسیون داخلی خانه حضور پیدا کنند. آن ها می توانند فرش های ایرانی باشند که بر روی زمین می نشینند و کف خانه را به تابلوی هنری زیبا و فاخری تبدیل می کنند، یا می توانند گلیم ها و جاجیم هایی باشند که تبدیل به کوسن و پوف های می شوند و زیبایی اصیل ایرانی را مهمان خانه می کنند یا می توانند تابلو فرش هایی باشند که منظره های زیبایی را به تصویر کشیده اند و بر دیوار خانه نشسته اند. قبلا به اندازه کافی با شما راجع به فرش ها ایرانی و گلیم و جاجیم صحبت کردیم، امروز می خواهیم به سراغ تابلو فرش ها برویم و با آن ها بیشتر آشنا شویم. پس تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج