۳۰۶۰۸۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

وضعیت کیفیت خودروهای داخلی

وزارت صنعت با اعلام جزئیاتی از وضعیت کیفیت خودروهای ساخت داخل، دو خودرو ژاپنی نیو مزدا۳ و ویتارا را به عنوان با کیفیت ترین خودروهای بالای صد میلیونی کشور معرفی کرد و نمره‌ای قبولی به کیفیت خودروهای چینی داد.

اقتصادنیوز: وزارت صنعت با اعلام جزئیاتی از وضعیت کیفیت خودروهای ساخت داخل، دو خودرو ژاپنی نیو مزدا۳ و ویتارا را به عنوان با کیفیت ترین خودروهای بالای صد میلیونی کشور معرفی کرد و نمره‌ای قبولی به کیفیت خودروهای چینی داد.

وزارت صنعت با انتشار جزئیاتی از وضعیت کیفیت خودروهای ساخت داخل، دو خودرو ژاپنی نیو مزدا۳ و ویتارا را به عنوان با کیفیت ترین خودروهای بالای صد میلیونی کشور معرفی کرد و نمره‌ای قبولی به کیفیت خودروهای چینی داد.

در این گزارش خودروها در چهار رنج قیمتی بالای ۱۰۰ میلیون، ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون، ۵۰ تا ۷۵ میلیون، ۲۵ تا ۵۰ و زیر ۲۵ میلیونی برآورد کیفیت شده‌اند که نیومزدا۳، کیا سراتو، جک J۵، تندر۹۰ پارس خودرو و سایپا X۱۳۱ به عنوان با کیفیت ترین خودروهای این رنج قیمتی معرفی شدند.

بر اساس گزارشی که سایت رسمی وزارت صنعت (شاتا) اعلام کرده، در جدول سطوح کیفی خودروهای سبک در گروه سواری و در کلاس قیمتی خودروهای بالای ۱۰۰ میلیون تومان، نیومزدا۳ و گرندویتارا به ترتیب با سه ستاره در رتبه کیفی ۱ و ۲ قرار گرفتند.

در کلاس قیمتی خودروهای ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، کیاسراتو با دو ستاره و آسا بادو ستاره اول و دوم شدند و JAC- S ۵ با یک ستاره سوم شد.

همچنین در کلاس قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، JAC - J۵ و بر لیانس H۳۳۰ با دو ستاره اول و دوم شدند. برلیانس H۳۲۰ نیز با دو ستاره سوم شد.

در کلاس قمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، تندر ۹۰ پارس خودرو با چهار ستاره اول شد پارس تندر با سه ستاره دوم شد و تندر ۹۰ اتوماتیک با سه ستاره سوم شد. همچنین تندر ۹۰ با سه ستاره در رتبه چهار و رانا با دو ستاره، رتبه پنجم را به خود اختصاص دادند.

در کلاس قیمتی خودروهای پایین‌تر از ۲۵ میلیون تومان، سایپاX۱۳۱ پارس‌خودرو یک ستاره گرفت و اول شد و تیبا با یک ستاره، سایپا X۱۳۱ و سایپا X۱۳۲ نیز هر کدام با یک ستاره به ترتیب در ردیف دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در گروه وانت و در کلاس قیمتی پایین‌تر از ۵۰ میلیون تومان نیز وانت سایپا X۱۵۱،‌ وانت مزدا تک‌کابین،‌ وانت کاراتک کابین و وانت مزدا دوکابین هر کدام با یک ستاره به ترتیب در ردیف اول تا چهارم جای گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تو مدرسه که بودیم نمره های خرداد را که اعلام می کردند کسانی با کمتر از چهار تجدید نابغه محسوب می شدند مثل امتیاز اوردن خودرو های اقای نعمت زاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج