۳۰۶۹۹۸
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

تمایل انگلیس برای گسترش روابط با ایران

وزیر امور خارجه انگلیس با مثبت ارزیابی کردن مسیر جدید روابط میان ایران و انگلیس گفت که لندن علاقه‌مند است هرچه سریع‌تر در زمینه گسترش روابط دو کشور اقدامات عملی انجام دهد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه انگلیس با مثبت ارزیابی کردن مسیر جدید روابط میان ایران و انگلیس گفت که لندن علاقه‌مند است هرچه سریع‌تر در زمینه گسترش روابط دو کشور اقدامات عملی انجام دهد.

محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری کشورمان که برای شرکت در اجلاس اقتصاد ایران به لندن سفر کرده است، با فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار وزیر امور خارجه انگلیس با ابراز خرسندی از برداشته شدن تحریم ها و با مثبت ارزیابی کردن مسیر جدید روابط دو کشور از علاقه‌مندی لندن برای توسعه روابط همه جانبه در همه زمینه ها با ایران خبر داد و افزود: ما علاقه‌مند هستیم هرچه سریع تر در زمینه گسترش روابط دو کشور اقدامات عملی انجام دهیم و برای توسعه روابط اقتصادی با ایران تلاش کرده و فصل جدیدی را در روابط با ایران رقم بزنیم.

هاموند با تشریح برنامه‌های کشورش در توسعه روابط تجاری با ایران گفت: امیدوارم هرچه زودتر مشکلات اندکی که در خصوص روابط مالی و پولی و بانکی وجود دارد رفع شده و ما در این اقدام بسیارجدی و مصمم هستیم موسسات مالی و بانکهای انگلیسی فعالیتهای خود را با ایران از سر گرفته و به سرعت گسترش دهند.

وی با اشاره به نقش تعیین کننده ایران در منطقه بیان کرد: صلح و امنیت منطقه بدون حضور ایران امری غیر ممکن است و مساعدت ایران در گفت وگوهای منطقه ای و مبارزه با تروریسم نقش به سزایی در این مساله خواهد داشت.

وزیر امور خارجه انگلیس در این دیدار ابراز امیدواری کرد: هرچه سریع تر مشکلات کنسولی باقی‌مانده در روابط دو کشور رفع شده و رفت و آمد اتباع دو کشور به سهولت انجام گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      این انگلیسی های عوضی از فرصت استفاده کرده اند
      انگلیس همیشه بزرگترین دشمن خونی ایرانی ها بوده و هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیاد به خودت فشار نیار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج