۳۰۷۰۵۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۵)

کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (5)

دیوید لوری (کارگردان فیلم "آنها بی گناهند") به سوی ساختن فیلمی با جلوه های ویژه و بودجه بزرگ خیز برداشته و قرار است این فیلم او با عنوان "اژدهای پیت" (Pete's Dragon) روز ۱۲ آگوست اکران شود. لوری و توبی هالبروکس مشترکاً فیلمنامه آن را نوشته اند و در واقع این فیلم نسخه بازسازی شده فیلمی به همین نام است که در سال ۱۹۷۷ ساخته شد. برایس دالاس هاوارد نقش گریس را بازی می کند، جنگلبانی که پدرش (با بازی رابرت ردفورد) همیشه قصه هایی از اژدهایی تعریف می کرد که در جنگل های شمال غربی اقیانوس آرام زندگی می کند. وقتی گریس با پسرک یتیم ۱۰ ساله اسرارآمیزی به نام پیت (با بازی اوکس فگلی) آشنا می شود و حرف های او درباره زندگی در جنگل با اژدهایی به نام الیوت را می شنود، شک و تردیدش نسبت به قصه های پدرش برانگیخته می شود. اونا لارنس، وس بنتلی، ایسایا ویتلاک جونیور و کارل اربن از بازیگران نقش مکمل این فیلم هستند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (5)


ربه کا میلر (نویسنده و کارگردان فیلم های "تصنیف جک و رز" و "زندگی های خصوصی پیپا لی") با فیلمی که حالت کمدی تر و سبک تری دارد برگشته و در فیلم "نقشه مگی" (Maggie's Plan) داستان مگی (با بازی گرتا گرویگ) را روایت می کند که تصمیم او برای تشکیل خانواده با آشنا شدن با رمان نویس و استاد دانشگاهی به نام جان (با بازی ایثان هاوک) کاملاً زیر و رو می شود. جان همسری به نام جورجت (با بازی جولیان مور) دارد، ولی وقتی جان تصمیم می گیرد جورجت را رها کند، مگی نقشه کاملاً جدیدی برای خودش می ریزد. این فیلم با اکران در جشنواره تورنتو نقدهای مثبتی دریافت کرد و البته باید گفت که نقش های مکمل این فیلم را بازیگران توانایی مانند بیل هیدر، مایا رودولف، والاس شان و تراویس فیمل بازی می کنند. "نقشه مگی" قرار است روز بیستم مه 2016 روی پرده سینماها برود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (5)


"نور بین اقیانوس ها" (The Light Between Oceans) فیلم درامی است به نویسندگی و کارگردانی درک سیانفرانس که بر اساس رمانی به همین نام نوشته ام. ال. استدمن ساخته شد و داستان تام شربورن (با بازی مایکل فسبندر) نگهبان یک فانو دریایی و همسرش ایزابل (با بازی آلیشیا ویکاندر) را روایت می کند که قایقی پیدا می کنند که حامل یک نوزاد دو ماهه و جسد یک مرد است. این زوج نوزاد را نجات می دهند و تصمیم می گیرند که خودشان آن را بزرگ کنند. ولی چند سال بعد تام و ایزابل با مادر بیولوژیکی بچه (با بازی ریچل وایس) روبرو می شوند. این فیلم قرار است روز دوم سپتامبر امسال اکران گردد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (5)


فیلم "دوستانت را بکش" (Kill Your Friends) به کارگردانی اوون هریس با اکران در جشنواره تورنتو نقدهای گوناگونی دریافت کرد. این فیلم که اقتباسی از رمان جان نیون درباره صنعت موسیقی بریتانیا در دهه نود است، ستاره ای همچون نیکولاس هولت را دارد که در نقش استیون استِلفاکس، نماینده سنگدل بخش کشف استعداد صنعت موسیقی بازی می کند و قالب داستان به فیلم "روانی آمریکایی" شباهت دارد. نقش های مکمل این فیلم کمدی تلخ و سیاه را کریگ رابرتز، جیمز کوردن، روزانا آرکت، اد اسکراین و جورجیا کینگ بازی می کنند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (5)


در فیلم بلند مکس آدام با عنوان "محموله گرانبها" (Precious Cargo) که اولین تجربه کارگردانی وی نیز هست، بروس ویلیس نقش اِدی، رئیس مافیایی را بازی می کند که فردی به نام جک (با بازی مارک-پل گوسلار) را مجبور می کند برایش سرقتی غیرممکن را انجام دهد تا بتواند نامزد سابقش کارن (با بازی کلیر فورلانی) را نجات دهد. ولی این چیزی نیست جز نقشه ای پنهانی در فیلمی اکشن و پرهیجان که روز 22 آوریل اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (5)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• فیلم "تولد یک ملت" (The Birth of a Nation) ساخته نیت پارکر که برنده جشنواره ساندنس شد، روز هفتم اکتبر در سینماها اکران خواهد شد.

• مایکل بی. جوردن در فیلم دوباره سازی شده دیگری از "ماجرای توماس کراون" (The Thomas Crown Affair) بازی خواهد کرد که قبلاً در سال ۱۹۶۸ استیو مک کوئین و در سال ۱۹۹۹ پیرس برازنان در این نقش بازی کرده بودند (منبع: THR)

• ایوا دو ورنی فیلمی اقتباسی از کتاب کلاسیک فانتزی "چروکی در زمان" نوشته مادلین لنگل را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• لین-مانوئل میراندا خالق و ستاره موزیکال "همیلتون" (Hamilton) در حال مذاکره برای پیوستن به امیلی بلانت در دنباله فیلم "مری پاپینز" (Mary Poppins) به کارگردانی راب مارشال است. (منبع: Variety)

• تای شرایدن در کنار اولیویا کوک و بن مندلسون در فیلم اقتباسی استیون اسپیلبرگ از رمان "بازیکن یک آماده" (Ready Player One) بازی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• جنیفر آنیستون، جیسون بیتمن، تی جی میلر و کیت مک کینون در فیلم "مهمانی کریسمس اداره" (Office Christmas Party) به کارگردانی جاش گوردون و ویل اسپک بازی خواهند کرد. (منبع: THR)

• استیون اس. دینایت دنباله فیلم "حاشیه اقیانوس آرام" (Pacific Rim) را بجای گیرمو دل تورو کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• دمیان بیچیر، بیلی کراداپ، ایمی سیمتس، جوسی اسمولت، کارمن اجوگو و کالی هرناندز در کنار مایکل فسبندر، کاثرین واترستون و دنی مک براید در فیلم "بیگانه: پیمان" (Alien: Covenant) به کارگردانی ریدلی اسکات بازی خواهند کرد. (منبع: Deadline)

• رایان رینولدز، ساموئل ال. جکسون، گری اولدمن، الودی یونگ و سلما هایک در فیلم "محافظ هیتمن" (Hitman's Bodyguard) به کارگردانی جف وادلو نقش آفرینی خواهند کرد. (منبع: Deadline)

• جان برنثال در کنار انسل الگورت، کوین اسپیسی، جان هم، لیلی جیمز و جیمی فاکس در فیلم "بچه راننده" (Baby Driver) به نویسندگی و کارگردانی ادگار رایت بازی خواهند کرد. (منبع: Deadline)

• جیمز منگولد فیلم "ناخدا نیمو" (Captain Nemo) فیلمی بر اساس کاراکتر اصلی کتاب "۲۰ هزار فرسنگ زیر دریا" اثر ژول ورن را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: THR)

• جی. کی. سیمونز به مارک والبرگ در فیلم "روز میهن دوستی" (Patriot's Day) به کارگردانی پیتر برگ درباره بمب گذاری ماراتن بوستون پیوست. (منبع: THR)

• خواهران سوسکا فیلم ترسناک "هار" (Rabid) به کارگردانی دیوید کراننبرگ را دوباره سازی نموده و کارگردانی خواهند کرد. (منبع: Variety)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج