۳۰۷۹۴۵
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

ایرانِ زیبای ما (۲۵)

حتماً بار ها با گالری ها و تصاویر مختلف از زیبایی های طبیعی، تاریخی و انسانی کشورهای مختلف برخورد داشته اید و از تماشای آن ها لذت برده اید، و حتماً حین تماشای آن گالری ها این سوال از ذهنتان عبور کرد که "ایران خودمان چه کم از این کشور ها دارد؟"

برترین ها: حتماً بار ها با گالری ها و تصاویر مختلف از زیبایی های طبیعی، تاریخی و انسانی کشورهای مختلف برخورد داشته اید و از تماشای آن ها لذت برده اید، و حتماً حین تماشای آن گالری ها این سوال از ذهنتان عبور کرد که "ایران خودمان چه کم از این کشور ها دارد؟"

ما برای پاسخ دادن به این سوال و تحقق این جمله شروع به گرد آوری سری مطالب جدیدی در مجله اینترنتی برترین ها کرده ایم، مطلبی که فقط شامل زیبایی های ایران زیبای ما می‌شود، از زیبایی های طبیعی کشور چهار فصل‌مان گرفته تا بناهای تاریخی و مذهبی و سایر زیبایی های قابل لمس کشورمان.

شما نیز میتوانید ما را در گرد آوری این مطلب کمک کنید، در هر کجای این سرزمین زیبا هستید، از شمال سرسبز گرفته تا جنوبِ زیبا، از چابهار تا بازرگان، از خرمشهر تا سرخس، هر کجا که هستید دوربین یا گوشی تان را وسیله ای برای ثبت این زیبایی ها کنید و زیبایی های شهر و روستای خود را برای ما بفرستید.

مثل همیشه منتظر نظرات سازنده شما عزیزان هستیم.

*****
دربندسر روستایی در بخش رودبار قصران از توابع شهرستان شمیرانات استان تهران می‌باشد. این روستا در شمال بخش رودبار قصران قرار دارد که پیست اسکی بین‌المللی دربندسر در آن قرار دارد.

ایرانِ زیبای ما (25)

طبیعت جاده تهران، مشهد در نزدیکی روستای عباس آباد شاهرود در استان سمنان.

ایرانِ زیبای ما (25)

سد شهید عباسپور یا سد کارون یکی از بزرگ‌ترین سدهای ایران است که بر روی رودخانه کارون در جنوب باختری ایران احداث شده‌است. این سد، در استان خوزستان و در ۵۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان مسجد سلیمان، واقع شده‌است.

ایرانِ زیبای ما (25)

فیل‌بند روستایی از توابع بخش بندپی غربی شهرستان بابل در استان مازندران ایران است. اهالی به این روستا فلبن می‌گویند که کوتاه شده فیل‌بند است. عکس از مجتبی ظفری

ایرانِ زیبای ما (25)

مسجد نصیرالملک یکی از مساجد قدیمی شیراز می‌باشد. مسجد نصیر الملک به لحاظ جغرافیایی در محله گود عربان که در قدیم به محله اسحق بیگ معروف بوده واقع در جنوب خیابان لطفعلی خان زند و در نزدیکی شاه چراغ و در کوچهٔ نصیر الملک است.

ایرانِ زیبای ما (25)

نمایی زیبا از خانه هنر یزد عکس از بابک رحیمی

ایرانِ زیبای ما (25)

نمایی از طبیعت زمستان در شمشک. این منطقه یکی از شهرهای بخش رودبارقصران شهرستان شمیرانات استان تهران است. عکس از سینا سلطان پور

ایرانِ زیبای ما (25)

عکسی زیبا از منطقه ی چهارباغ خوانسار در اصفهان. عکس از سجاد سعادت

ایرانِ زیبای ما (25)

شکوفه های زیبای بهاری در اهواز خوزستان

ایرانِ زیبای ما (25)

هتل سرای عامریها کاشان. خانه‌ی عامری‌ها در سال 1378 با هدف احیای بخشی از فرهنگ بومی شهر کاشان، به دست توانمند تیمی مجرب از مرمت‌کاران سپرده شد. پروژه‌ی مرمت این خانه‌ی ارزشمند با دقت و وسواس در احیای طرح اصلی بنا و نقوش زیبای آن در سال 1393 به پایان رسید. افتتاح بزرگترین خانه‌ی سنتی کاشان، به‌عنوان هتل 5 ستاره در سال 1393 صورت گرفت.

ایرانِ زیبای ما (25)

نمایی زیبا از جاده چالوس. عکس از اشکان میر حیدری

ایرانِ زیبای ما (25)

نمایی از ارتفاعات تالش در گیلان. کوه‌های تالِش زنجیره‌ای از کوه‌ها است که در شمال غربی ایران و جنوب شرقی جمهوری آذربایجان قرار گرفته‌است. عکس از محمد شعبان پور

ایرانِ زیبای ما (25)

آبشار بیشه یکی از آبشارهای استان لرستان است. این آبشار در دل کوه‌های زاگرس مرکزی در بخش مرکزی شهرستان دورود قرار گرفته‌است و فاصله آن تا شهر دورود ۳۵ کیلومتر است. عکس از عباس وزیری

ایرانِ زیبای ما (25)

تکیه معاون الملک از جمله آثار زیبا و باشکوه است که از دوره قاجاریه در کرمانشاه به یادگار مانده است. این بنای تاریخی در بافت قدیم شهر کرمانشاه در محلۀ آبشوران قدیم و در خیابان «حداد عادل» واقع شده است. عکس از امیر ریزه وندی

ایرانِ زیبای ما (25)

مجموعه آبشارهای نومل در استان گلستان. این آبشارهای زیبا در شهرستان گرگان در روستای نومل قرار دارند. روستاي نومل در فاصله ۷ كيلومتری ازجاده اصلی گرگان-مشهد قرار دارد كه در كنار كوه ازجلوهای طبيعی و ديدنيهای خاصی برخوردار است.

ایرانِ زیبای ما (25)


*****
شما عزیزان نیز می توانید مثل همیشه ما را در گردآوری این مجموعه ها یاری کنید و عکس هایی که ثبت کرده اید را برای ما ارسال کنید. شرایط و راه های ارسال عکس به صورت زیر است:

1. عکس ارسالی حتما توسط خودتان گرفته شده باشد. اگر افکت یا فیلتر های گرافیکی برای زیباتر شدن هم داشته باشد بهتر است.

۲. نام و نام خانوادگی عکاس و محل ثبت عکس و توضیحی مختصر درباره عکس.

3. راه های ارسال عکس برای گوشی های اندرویدی و iOS از طریق نرم افزار تلگرام به آی‌دی http://telegram.me/bartarinha_ir و برای سایر گوشی ها به آدرس پست الکترونیک bartarinha.editorial@gmail.com ارسال کنید.

با سپاس از همراهی شما

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      دیدن این عکس ها بهم آرامش عجیبی داد
      ممنونم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج