۳۰۹۳۹۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پیشنهاد احمدی‌ نژاد به یک اصلاح طلب

سید حسین موسویان، عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای دولت اصلاحات در یک گفت‌وگوی مفصل نوروزی عنوان کرده که او اولین گزینه احمدی‌نژاد برای پست وزارت امور خارجه بوده اما از انجا که او با سیاست‌های هسته‌ای دولت احمدی‌نژاد موافق نبوده از پذیرش آن سرباز زده است.

تابناک: سید حسین موسویان، عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای دولت اصلاحات در یک گفت‌وگوی مفصل نوروزی عنوان کرده که او اولین گزینه احمدی‌نژاد برای پست وزارت امور خارجه بوده اما از انجا که او با سیاست‌های هسته‌ای دولت احمدی‌نژاد موافق نبوده از پذیرش آن سرباز زده است.

او در پاسخ به سوال «آیا ممکن نبود که ترکیب تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با آمد و رفت دولت‌ها تغییر نکند؟ به هرحال تیم اصلاحات برای آشنایی با روحیه مذاکره‌کنندگان مقابل وقت و انرژی صرف کرد و با تغییر دولت دوباره افراد جدیدی روی کار آمدند و سرمایه قبلی نظام در آشنایی مذاکره‌کنندگان با جزییات و وضعیت پرونده هسته‌ای بر باد رفت؟» می‌گوید:

خیر. چون رییس‌جمهوری انتخاب شده بود که کلا با سیاست‌های هسته‌ای دولت قبل مخالف بود و در دوران انتخابات هم صراحتا مخالفت خود را با مردم در میان گذاشته بود و سیاست‌های خود را هم علنا اعلام کرده بود و رای هم آورده بود.

لذا حق او بود که سیاست‌های خود را اجرا کند. علاوه بر این اگر آقای احمدی‌نژاد می‌خواست تیم قبلی را نگه دارد اما تیم قبلی سیاست‌های اورا اجرا کنند، ما نمی‌توانستیم قبول کنیم چون برای ما صددرصد روشن بود که این سیاست‌ها، ایران را روی میز شورای امنیت سازمان ملل می‌نشاند و تحریم‌های رنگارنگ آغاز می‌شود.

من نخستین نفری بودم که آقای احمدی‌نژاد برای تصدی وزارت خارجه با او صحبت کرد. دوساعت با هم صحبت کردیم. ایشان صددرصد مخالف سیاست‌های هسته‌ای تیم دکتر روحانی بود. من هم با کمال صداقت خدمت ایشان گفتم که سیاست‌های شما اگر اجرا شود، پرونده هسته‌ای به شورای امنیت خواهد رفت. لذا برای من مقدور نبود که مجری سیاستی باشم که می‌دانم صد درصد مغایر منافع ملی کشورم است. این گفت‌وگو در سالنامه اعتماد منتشر شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخدا به غیر رهبر هیچ کس دکتر احمدی نژاد نمی شود ارزوی عمر طولانی توام با مو فقیت از خدا ب می خواهم

      پاسخ ها

      • حمید

        بازم مادر عروس به حرف اومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج