۳۰۹۹۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سوآرز: اروگوئه به هیچ بازیکنی وابسته نیست

به گزارش ساکرنت، لوئیس سوآرز گفت که تیم اروگوئه در آستانه دیدار هفته جاری مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به اندازه کافی قوی است که به بازیکن خاصی وابسته نباشد.

ایرنا: به گزارش ساکرنت، لوئیس سوآرز گفت که تیم اروگوئه در آستانه دیدار هفته جاری مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ به اندازه کافی قوی است که به بازیکن خاصی وابسته نباشد.

این مهاجم که محرومیتش به پایان رسیده است در دیدار ۶ فروردین (۲۵ مارس) برابر برزیل در جام جهانی فوتبال آمریکای جنوبی (کونمبول) حضور خواهد یافت. وی ۱۶ بازی ملی را از دست داد.

سوآرز بعد از گاز گرفتن جورجیو کلینی مدافع ایتالیایی در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، برای کشورش بازی نکرده است و با محرومیت ۹ جلسه ای در حضور در ترکیب تیم ملی اروگوئه رو به رو شد. وی همچنین مسابقات چهار ماه اول فصول ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ لالیگا را نیز از دست داد.

هم اکنون، وی بعد از آنکه در ۹ بازی بین المللی از جمله مسابقات جام ملت های آمریکای جنوبی (کوپا آمریکا ۲۰۱۵ ) نیمکت نشین بود، در دیدار ۶ فروردین برابر برزیل و ۱۰ فروردین برابر پرو به میدان می رود.

وی در این باره گفت: هم اکنون تیم ملی بیشتر از شخص به گروه وابسته است. بنابراین من اصلا فشاری را احساس نمی کنم. اروگوئه به مسابقات کوپا آمریکا خیلی افتخار می کرد. وقتی مردم می گویند که تیم اروگوئه بدون سوآرز ارزشی ندارد، به افتخار تیم لطمه می زند و باعث می شود که آنها بیشتر از همیشه برای پیروزی تلاش کنند.

شیلی در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات ۲۰۱۵ کوپه آمریکا، اروگوئه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

سوآرز گلزن برتر تیم ملی اروگوئه که از آغاز اولین حضور خود از فوریه ۲۰۰۷ ، ۸۲ مرتبه برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و ۴۳ گل به ثمر رساند، گفت: فوتبال مانند چرخ گردون است و هم اکنون من شانس حضور در دیدار برابر برزیل را دارم. هم اکنون تیم ملی اروگوئه بیشتر به گروه تا شخص وابسته است و من فشاری را حس نمی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج