۳۱۰۴۰۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

افزایش حجم سفرها در نوروز ۹۵

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به افزایش حجم سفرها در نوروز امسال، گفت: هموطنان گرامی با اطلاعات کامل از وضعیت راه‌ها و صبر و حوصله رانندگی کنند.

خبرگزاری مهر: معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به افزایش حجم سفرها در نوروز امسال، گفت: هموطنان گرامی با اطلاعات کامل از وضعیت راه‌ها و صبر و حوصله رانندگی کنند.

عبدالهاشم حسن نیا با اعلام آمادگی کامل راهداران در سراسر کشور برای خدمت رسانی به هموطنان اظهار داشت: راهداران با حضور شبانه روزی در راهدارخانه‌ها و محورهای مواصلاتی به ویژه مسیرهای کوهستانی از آغاز سال نو که بارندگی و برکات الهی نیز آغاز گردیده، در کنار مسافران نوروزی و استفاده‌کنندگان از راه‌ها بودند تا آنان با ایمنی و آسایش کامل سفر کنند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در برخی از محورهای کوهستانی، بارندگی‌ها به صورت برف تا حدی بود که نیاز با برف‌روبی توسط اکیپ‌های راهداری بود، افزود: همچنین شدت سرما نیز تا اندازه‌ای بود که نمک‌پاشی در بخش‌هایی از مسیرها انجام شد، ضمن اینکه در چند روز گذشته ذر برخی مسیرها که مه‌گرفتگی و کولاک شدت داشت، به لحاظ دید کافی، لازم شد تا برای حفظ جان مسافران برای چند ساعت و مدت کوتاه چند محور بسته شود تا شرایط برای سفرهای هموطنان مهیا شود.

حسن‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود به اسکان موقت تعدادی از مسافران در راهدارخانه‌ها اشاره و تصریح کرد : آن دسته از مسافران که با اطلاع از شرایط آب و هوایی و ترافیکی سفر خود را مدیریت کردند، سفر خوبی داشتند و عده‌ای نیز به دلیل عدم پیش‌بینی های لازم، متاسفانه در پاره‌ای از مناطق به دلیل شرایط جوی غافلگیر شده بودند که توسط نیروهای راهدار و سایر همکاران امدادی در راهدارخانه ها و مکان‌های امن اسقرار یافتند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به افزایش حجم سفرهای نوروزی سال جاری نسبت به سال قبل تاکید کرد: رعایت قوانین و مقررات رانندگی در سفرهای جاده‌ای نخستین شرط برای جلوگیری از سوانح و حوادث رانندگی است و از هموطنان گرامی تقاضا می‌شود تا با اطلاعات کامل از وضعیت راه‌ها ضمن تماس با شماره ۱۴۱ با صبر و حوصله رانندگی نموده و سفر کنند.

وی تصریح کرد: راهداران در کنار سایر نیروهای امدادی و انتظامی تا پایان طرح نوروزی، در محورهای مواصلاتی در سراسر کشور به حال آماده‌باش در خدمت مردم عزیز کشورمان خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج