جاباما
۳۱۰۵۰۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آمار بازدید نوروزی از مراکز گردشگری کشور

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می گوید از بیست و هشتم اسفند سال گذشته تاکنون، ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی از مراکز تاریخی فرهنگی و گردشگری کشور دیدن کرده اند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می گوید از بیست و هشتم اسفند سال گذشته تاکنون ، ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر نوروزی از مراکز تاریخی فرهنگی و گردشگری کشور دیدن کرده اند.

مرتضی رحمانی موحد با اعلام این موضوع خواستار استفاده از ظرفیت مجموعه های فرهنگی و تاریخی موجود در کشور در جهت توسعه گردشگری شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه آمادگی خوبی در مراکز فرهنگی تاریخی و گردشگری به منظور میزبانی از مسافران در ایام تعطیلات نوروز وجود دارد.

رحمانی موحد افزود : در ایام تعطیلات نوروز ۹۵ برای افزایش آمار بازدیدکنندگان مجموعه های تاریخی، باید تدابیر خاصی اندیشیده شود تا خدمات مطلوب و شایسته ای به مسافران و گردشگران ارائه شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در این مجموعه ها باید برنامه های شاد و مفرح نیز برگزار شود تا از این طریق رضایت گردشگران بیش تر جلب شود.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر خاطرنشان کرد: باید ظرفیت مجموعه های فرهنگی و تاریخی در کشور به سمت گردشگری سوق داده شوند که بر این اساس این موضوع در دستور کار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.

رحمانی موحد حفاظت از آثار تاریخی را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: باید این اماکن را با یک نگاه راهبردی به مراکز گردشگری تبدیل کنیم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: خوشبختانه در روزهای نخست تعطیلات نوروز ۹۵ آمار بازدیدکنندگان از مجموعه های فرهنگی و تاریخی در سراسر کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج