جاباما
۳۱۱۹۸۷
۶۶ نظر
۵۲۶۸
۶۶ نظر
۵۲۶۸
پ

محمد موسوی: خیلی مشتاقم ازدواج کنم

والیبالیست های جوان و بلندبالای کشورمان امروز در زمره محبوب ترین ها قرار دارند. سید محمد موسوی از آن دسته ملی پوشانی است که محبوبیت ویژه تری دارد. پسر قدبلند و خوزستانی تیم ملی در بدترین روزها هم مایه افتخار کشور عزیزمان بوده است.

ویژه نامه نوروزی روزنامه قانون - پرتو جغتایی: والیبالیست های جوان و بلندبالای کشورمان امروز در زمره محبوب ترین ها قرار دارند. سید محمد موسوی از آن دسته ملی پوشانی است که محبوبیت ویژه تری دارد. پسر قدبلند و خوزستانی تیم ملی در بدترین روزها هم مایه افتخار کشور عزیزمان بوده است.

سرعتی زن شماره ۶ تیم ملی با وجود عملکرد نه چندان خوب تمی ملی در جام جهانی، توانست عنوان بهترین مدافع جهان را از آن خود کند تا توشه ملی پوشان در این مسابقات هم خالی از افتخار نباشد. با محمد موسوی دوست داشتنی والیبال ایران که خیلی ها او را با نام «سید» می شناسند، گفت و گویی متفاوت و خواندنی ترتیب دادیم.

محمد موسوی: خیلی مشتاقم ازدواج کنم

عجیب ترین سوالی که از شما پرسیده شده را به یاد دارید؟

سوال های عجب و غریب زیاد از ما پرسیده می شود. اما آن دسته از سوالاتی که بعضا درباره والیبال پرسیده می شود، عجیب تر است. بعضی اوقات کسانی که درباره والیبال هیچ اطلاعات یا شناختی ندارند سوالاتی می پرسند که واقعا خنده دار است! یک سوال دیگر هم هست که خیلی ها از من می پرسند: «چرا اینجوری سرویس می زنی؟»

به چه چیزی فوبیا داری؟

از هیچ چیز نمی ترسم. کلا همیشه با همه چیز کنار می آیم. فقط از ظرف شستن متنفرم. معمولا وقتی ظرف می شورم کلی از ظرف ها می شکند و آشپزخانه خیس و کثیف می شود.

کاری هست که خیلی خوب آن را انجام بدهی؟

ما والیبالیست ها خیلی زمان نداریم که بتوانیم که کاری به جز والیبال انجام دهیم. تمرینات و مسابقات به حدی وقت ما را می گرید که در زمان کوتاه فراغت مان فقط باید استراحت کنیم. البته خودم فکر می کنم در رانندگی مهارت زیادی دارم و شاید بتوان گرفت رانندگی کاری است که خیلی خوب انجام می دهم. نزدیک ۱۰ سال است که رانندگی می کنم اما حتی یک بار هم تصادف نکردم.

اهل آشپزی هم هستید؟

جدیدا به آشپزی علاقه مند شدم. بعضی غذاها مثل ماکارونی و لازانیا را عالی درست می کنم.

برای همین رستوران زدی؟

شاید! رستوران من ایتالیایی است و با دستپخت خوبی که دارم خودم می توانم سرآشپز رستورانم شوم.

غیجب ترین غذایی که تاحالا خوردی چه غذایی بوده؟

سوپ قورباغه! یک بار که با تیم ملی به چین رفته بودیم یک سوپی خوردیم که اتفاقا به نظرم خیلی خوشمزه بود. بعدا متوجه شدیم که این غذا سوپ قورباغه است.

محمد موسوی: خیلی مشتاقم ازدواج کنم

اگر شرایطی پیش بیاید که تو مجبور باشی همه عمرت یک غذا را بخوری، چه غذایی را انتخاب می کنی؟

ماهیچه شاندیز را خیلی دوست دارم. اگر سیر هم باشم می توان این غذا را بخورم.

اگر قرار باشد به یک جزیره تبعید شوی و فقط یک نفر را با خودت ببری، آن یک نفر چه کسی است؟

سوال سختی است اما من مادرم را با خودم می برم.

چه کسی شما را بیشتر از همه می خنداند؟

با شاهین مفیدی، علی حسینی، فرهاد قائمی و... خیلی می خندم. کلا لیبروها خیلی جوک هستند!

سخت ترین شرایطی که در آن بیمار شدید، چه شرایطی بوده؟

من اصلا مریض نمی شوم. تاحالا سرما نخوردم. اما مصدومیت زیاد داشتم. فقط از مادرم شنیدم که در دوران نوزادی زیاد تشنج می کردم.

عجیب ترین شایعه ای که از خودتان شنیدید؟

بیشترین موضوعی که درباره آن صحبت می شود، بحث ازدواج من است. تقریبا هر روز هفته صحبت هایی در این زمینه به گوش می رسد. با وجود این که من هنوز ازدواج نکرده ام.

چرا ازدواج نمی کنی؟

هنوز موقعیتش برای من پیش نیامده است. اتفاقا خیلی مشتاقم که ازدواج کنم اما هنوز آن اتفاقی که باید رخ بدهد رخ نداده است.

خوش تیپ ترین والیبالیست ایران کیست؟

سعید معروف!

محمد موسوی: خیلی مشتاقم ازدواج کنم

محبوبیت زیادت بین نوجوانان و جوان ها را چطور مدیریت می کنی؟

سعی می کنم جاهایی که شلوغ است کمتر بروم. چون اعتقاد دارم اگر به جایی می روم باید برای همه به یک اندازه وقت و انرژی بذارم. خیلی وقت ها تلاش می کنم وقتی حال و حوصله ندارم، جوری تردد کنم که هودارا من را نبیند تا بداخلاقی یا خستگی من برای آن ها سوءتفاهم ایجاد نکند.

تاحالا شده اسم خودت را در گوگل سرچ کنی؟

نه! کلا هیچ چیز را توی گوگل سرچ نمی کنم. اخبار مربوط به والیبال را هم معمولا از طریق اینستاگرام چک می کنم. هواداران من را توی اخباری که در ارتباط با خودم هست تگ می کنند. گاهی اوقات هم از طریق روزنامه های یا تلویزیون اخبار را دنبال می کنم.

معروف ترین شخصی که شماره اش در گوشی شما ذخیره شده چه کسی است؟

سیروان خسروی.

از چند سالگی متوجه شدی که قدت از بقیه هم سن و سالانت بلندتر است؟

از بچگی از هم سن و سال هام بلندتر بودم. در دوران مدرسه هم همیشه میز آخر می نشستم. خیلی بچه شیطانی نبودم اما گاهی شیطنت های زیرپوستی می کردم. اما در کل خیلی آرام نبودم.

محمد موسوی: خیلی مشتاقم ازدواج کنم

از کِی والیبال بازی می کردی؟

از هفت یا هشت سالگی. من هم مثل خیلی از فوتبالیست ها از زمین خاکی والیبالم را آغاز کردم. نزدیک منزلمان یک زمین خاکی بود که جمع می شدیم آنجا و والیبال بازی می کردیم. روزهایی که اصلا انرژی ام تمام نمی شد و خستگی برایم مفهومی نداشت.

متولد چه سال و چه ماهی هستی؟

من متولد مرداد سال ۶۶ هستم. البته یک شصت و ششی خسته!

خصوصیات مردادماهی ها را هم داری؟

بله به شدت. مثل مردادی ها مغرورم و احساسم را بروز نمی دهم. سخت و کوتاه عصبانی می شوم اما وقتی عصبانی بشوم دیگر هیچ چیزی جلودارم نیست. معمولا با شکستن یک وسیله عصبانیتم فروکش می کند.

طرفدارانت برای چه هدیه هایی می فرستند؟

پفک، دستبند، بافتنی! معمولا هدیه هایی که دست ساز باشند را از هوادارانم قبول می کنم. ولی کادوهایی که خیلی گرانقیمت باشند را اکثرا قبول نمی کنم.

شماره تلفنت هم تاحالا لو رفته؟

بله. متاسفانه بارها این اتفاق افتاده و من مجبورم به خاطر این موضوع بارها خطم را عوض کنم. نمی دانم چه جوری شماره خط شخصی من را پیدا می کنند. در اینستاگرام بسیار فعال هستم و با هوادارانم از این طریق ارتباط دارم. پس نیازی نمی بینم برخی ها بخواهند با فرستادن پیام به خط شخصی ام با من در ارتباط باشند. من این قبیل رفتارها را به عنوان دخالت و ورود به زندگی شخصی ام تلقی می کنم و اصلا نمی پسندم.

محمد موسوی: خیلی مشتاقم ازدواج کنم

در اینستاگرام بهت توهین هم شده؟

خیلی کم. شاید اگر بتوانم به درصد بگویم باید بگویم ۹۹درصد هواداران اهل توهین و اهانت نیستند و یک درصد باقی مانده هم اکثرا افرادی هستند که با صفحه جعلی بدون مشخصات کامنت های توهین آمیز می گذارند.

وسیله یا لباس شانس هم داری؟

بله. یک زنجیر نقره دارم که ۱۰ سال است در گردنم است. خیلی دوستش دارم و اغلب مواقعی که دفاع می کنم و این زنجیر به صورتم برخورد می کند، حس خوبی بهم دست می دهد.

کلا به شانس اعتقاد داری؟

به شدت اعتقاد دارم و باید بگویم خیلی خوش شانسم. من اصلا لوک خوش شانسم. مثلا در شلوغ ترین جاهای شهر که هیچ وقت جای پارک نیست به محض اینکه من قصد پارک کردن ماشینم را داشته باشم یک جا خالی می شود و من می توانم پارک کنم. در زندگی والیبالی هم خیلی خوش شانس بودم. به صورتی که انگار رشد و پیشرفت من در والیبال شبیه به یک پازل از قبل طراحی شده بود. برای مثال در دوره ای به خاطر نگاه فدراسیون و تصمیم ب رجوان کردن تیم، ما دعوت شدیم. با بازیکنان خوب و مربیان بزرگ هم نسل شدم و همه چیز دست به دست هم داد که شرایط خوبی مهیا شود.

سربالایی والیبال برای تو چه مقطعی بود. یعنی بیشترین سختی را در چه دوره ای متحمل شدی؟

در رده جوانان و زمانی که تیم ملی از هدایت ستکوویچ بهره مند بود، سخت ترین روزها را تجربه کردیم. واقعا دوره پرتلاشی بود. از طرفی تمرینات سخت و فشرده و از طرفی استرس خط خوردن از تیم ملی کار را سخت کرده بود. بعضی اوقات سختی شرایط و دور بودن از خانواده من را تا مرز گریه کردن هم پیش برد. هفت تا هشت ساعت تمرین می کردیم.

اگر برنده یک جایزه مهم می شدی و می توانستی پشت تریبون صحبت کنی، چه جمله ای می گفتی؟

احساس های این چنینی واقعا قابل وصف نیست. به نظر من هر کسی هم که در این شرایط جمله ای می گوید کاملا کلیشه ای است زیرا هر احساسی را نمی توان بیان کرد. در ژاپن و در پایان مسابقات جام جهانی وقتی کاپ بهترین مدافع جهان را به من دادند با وجود اینکه تیم ملی نتیجه نگرفته بود، اما واقعا خوشحال بودم که توانسته ام این افتخار را کسب کنم. شاید بهترین حسی است که هر انسانی در طول زندگی اش تجربه می کند و نمی تواند کامل به زبان بیاورد.

محمد موسوی: خیلی مشتاقم ازدواج کنم

تاحالا شده شما را با کسی دیگر اشتباه بگیرند؟

معمولا کسانی که خیلی والیبالیست ها را نمی شناسند ما را با هم اشتباه می گیرند و بعد هم کلی معذرت خواهی می کنند. اما من از این موضوع نه ناراحت می شوم و نه عصبانی. حتی برایم جالب هم هست.

در برابر شوخی های بی ادبانه چه عکس العملی داری؟

معمولا سرم را پایین می اندازم و می روم!

با خبرنگاران تاحالا مشکل داشتی؟

معمولا با اهالی رسانه رابطه خوبی دارم. فقط یک بار مطلبی درباره من چاپ شد در یکی از روزنامه ها که بسیار ناراحتم کرد و جواب و تکذیبیه آن را با انتشار مطلبی در یک روزنامه دیگر دادم. ولی تاکنون کار به شکایت و اعتراض رسمی نرسیده است.

چی بیشتر از همه تو را عصبانی می کند؟

اشتباهات داوری خیلی من را عصبانی می کند، مخصوصا داورانی که روی اشتباهات خود پافشاری می کنند. البته در کل هر کسی که با من مخالفت کند هم من را عصبانی می کند. همه باید با من موافق باشند!

به لژیونر شدن فکر کردی؟

زمانی که جوان تر بودم. فکر کنم ۱۹ سال داشتم که از لیگ ایتالیا به من پیشنهادی داده شد که به دلیل شرایط آن زمان نرفتم. اما الان دیگر خیلی علاقه ای به لژیونر شدن ندارم. در ایران مشغله های زیادی دارم و البته بر این باورم که لیگ ایران یکی از لیگ های معتبر دنیاست و بازی در آن می تواند باعث پیشرفت باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صدرا

      خب ازدواج که چیز بدی نیست فقط میری زیر بار ولخرجی و بدوبدوبدو.حالا ازدواج چند بخشه یکیش ازدواج .......

    • بهار

      اگه مردادی نبودی شاید باهات ازدواج میکردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موسوی هی منتظر شماست که جواب بله بدی

      • ایلیا

        خوب گفتی خانومی

    • صدرا

      نه توروخدا منتظر شماست بهارخانم بله رو بهش بگو

    • بهار

      چرا باید بله بگم؟ چون تو دنیا تکه؟!!!!! نخیر من همچین دختری نیستم خدارو چ دیدی شاید منم یه روز شکوفا شدم

    • صدرا

      چه زود باورش شد بهار خانم من میگم مگه آدم قحطه که توبهش بله بگی اینو میگم عزیز ،تو. برو شکوفا شو

    • بدون نام

      سلام من اسمم بیتاست به نضر من به این حرف های بهار توجه نکن

    • سونیا

      سلام از نظر من سید بهترین بازیکنه والیباله و من عاشقشم و دوسش دارم . مغرور خودمه و این غرورش منو کشته

    • sonya

      فقط محمد بدون خیلی خیلی دوست دارم و میخوام دنیا نباشه اگه تو نباشی.

    • شیوا

      منم خیلی از محمد خوشم میاد واقعا دوسش دارم ،دوست دارم محمدجان فقط خدا کنه که بخونه

    • کیمیا

      بهار جانن اعتماد به سقف نمونه بارزش شمایی گلم

    • مهسا

      داداشی ایشالا که زودترررررررر ازدواج کنی..ایشالا......!منم خیلی دوست دارم و تو پروفایلم عکسای تورو میزارم

    • شیوا

      مهسا جان به نظر تو محمد این چت هارو میخونه شیوا هستم خوشبختم

    • یه نفر که عاشق محمد موسوی است

      عاشق این حرفای شیرینشم عششم.

    • sonya

      نه بابا محمد ایننقد بیکار نیست بیاد اینارو بخونه و خودش تومصاحبه هاش گفته هیچوقت اسم خودشو تو گوگل سرچ نکرده و بعضی پیام هارو تو اینستاگرامش میخونه

    • مهلا

      من‌خیلی‌محمدودوست‌دارم‌.....محمدجان‌امیدوارم‌باکسی‌ازدواج‌کنی‌که‌دوستش‌داشته‌باشی.البته‌هنوززوده‌ازدواج‌کنی‌مجردباش..

    • شیوا

      بچه ها شما وب سایتی رو نمیدونید که محمد اون پیام هارو بخونه؟؟

    • عاطی

      بهارجوووون عالی گفتی.واینکه اقاسیددرحدی نیستی که غرورداشته باشی بله خودتوخیلی دس بالاگرفتی.......

    • فاطمه

      سید عاشقتم

    • یه بندی خدا

      من حس تک تک شما دوستان را درک میکنم ولی به نصیحت خواهرانه دست از سر اقای موسوی بردارین و شخصیت تو نو زیز سوال نبرین

    • Maryam

      سلام دوست من حس شمارو درک میکنم ومیتونم به شما بگم که برای اینکه حتی یک درصد هم غرور ندارین ناراحتم وارزوی موفقیت برای اقای موسوی دارم.

    • mhhh

      خداکنه ازدواج کنه خیال این دختر ترشیده هاراحت بشه

    • آتنا

      خیلی باحالییییییییی

    • بدون نام

      ایییییش،بدبخت اقای موسوی ازدست شما
      اقای موسوی من برای شما ارزوی سلامتی وتن درستی دارم
      باتشکربی نام

    • بدون نام

      سلام عاشقتم

    • حمیده

      منم اگه قسمت بشه حتما بله رو بهش میگم عاشقتم عشقم فقط خدا میدونه چقدر دوووووست دارم

      پاسخ ها

      • ysmn

        آرزو بر جوانان عیب نیست

    • پرویز بابایی

      اقای موسوی ترو خدا دست از والیبال بکش چون عامل مسبب باخت ایران با امریکا و بلژیک صدرصد تو بودی چقدر با احساسات ایرانیا بازی می کنی اگر من بودم جای مربی اصلا بهت بازی نمی دادم از تو خیلی خیلی بهتر وبالا تر داریم برو خدار نگهدارت باش برو دزفول

    • بانو

      باسلام. اقای موسوی من به شخصه طرفدار پروپا قرص شما هستم. با اینکه همیشه این اعتقاد رو داشتم ک والیبالیست بودن هم یک نوع شغله و تنها کمی محبوبیتش نسبت به بقیه ی شغل ها بیشتره و هیچوقت سعی نکردم طرفدار کسی باشم اما میتونم به جرات بگم ک من واقعا طرفدارتون هستم و امیدوارم روز به روز موفق تر باشید. خوش بدرخشید

    • یاسمن

      سلام.محمد عاشقتتتتتتتتتتتتممممممممممممممممممم.

    • یاسمن

      دم همه طرفدارای سید گرمممممممممم
      نوکر همون هستمممممممممم.
      ایول دارین

    • یاسمن

      محمد جوووووووون تیریپ اسپرتتتتتتتتت خیلیییییی بهت میاااااااااااااد.
      داداشییییییی خیلی دوست دارم

    • یاسمن

      اقای پروز بابایی شما که از محمد خوشت نمیاد واسه چی میای براش کامنت میزاری برو تو سایت طرفدارای خودت کامنت بزار عزیزمن.
      افتاددددددددددد ؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • مرضیه

        ایول داری تو

    • یاسمن

      محمد به حرفا اینا گوش نکن.
      دمت گرررررم

    • یاسمن

      سسسسلام محمد داداش خواهش میکنم ورامین هم بیا من بتونم از نزدیک ببینمت و به ارزوم برسم خواهش میکنم اگه این کامنتارو میخونی جواب بده.
      عاشقتم محمد جوووووون

    • دریا

      دوست دارم زیاد عشقق واقعی

    • مرضیه

      سلام محمد موسوی یه شخصیت عالی و جهان ما ست و منم عاشقشم الهی موفق بشه فداش❤️❤️❤️❤️

    • یلدا

      محمد اگه دختر می خوای بیا منو پنج سال دیگه بگیر

    • زهرا

      سلام محمد جون فدات شم خوشتیپ ترین مرد دنیا الهی بمیرم برات عجقم بوس بوس بیای بهم بگی باهات ازدواج کنم یه کله میگم بعععععله

    • مرضیه جون

      سلام فکر کنم اقای موسوی از دست هممون به کلی به تعجب افتاده بسه دیگه اه ............ از دست شما ها فکر کنم منصرف شد فقط اقای موسوی :گل مملکتمون واسه ایرانمون بترکون

    • غریبه ولی آشنا

      حق باشماست مرضیه خانم

    • مهدیه جون

      عاشقتم

    • راۻیه

      سلام محمدموسوی من عاشقتم ـ بامن ازدواج می کنی؟

    • ن

      امیدواری چه تو ورزش و چه تو زندگی موفق باشید دوستان دارم تا ابد قهرمان

    • رضا

      انشالله موفق باشی محمدجان

    • بدون نام

      تو دورهمی گفت از ازدواج بدم میاد و این جای تاسف داره برای یک ورزشکار و یک الگو

    • ممد

      خداوند متعال شما هر چه زودتر شفا بده آمییییییین

      پاسخ ها

      • ساچلی

        خخخخخخخخخخخخ لایک برادر

    • عاشق سید

      عشق فقط سید

    • بدون نام

      سیدعشق
      منی به مولا خیلی دوست دارم هرکی هرچی میخوادبگه ولی من با عشق تو زندگی میکنم

    • لاله

      خیلی گلی

    • خدای جذابیت هستم

      باعرض سلام بایدبگویم که ای کسانی که کامنت میزارید ومیگید عاااااآشقتم محمدجوووون و..فکر میکنیدایاموسوی پیاماتونومیخونه

    • sare

      من یه پسر خاله دارم لامصب خیلی شبیه محمد موسویه ....

    • ساچلی

      آقای موسوی عزیز به نظرم شما خیلی لوس و خودخواه می باشید

    • یه دختر مردادی

      همیشه بدرخشی

    • فاطمه

      سید دیووووونتمممممممم

    • ستاره

      میشه برگردی ب اوج؟ میشه برگردی ب 3سال پیش؟ میشه فاصله نگیری ازوالیبال اخههه

    • sachli

      چتونه هلاک شدیییییییییییییییییین

    • منتظر دیدارمحمدموسوی

      باسلام به جناب اقای محمدموسوی عزیز منعاشق بازی کردن شماهستم ........ولی ازوفتی که شنیدم که شمامیخواهید والیبال راترککنید قلبم ترک خورد

      پاسخ ها

      • سارا

        بچه ها چرا آقای موسوی والیبال رو ترک کردن

    • بدون نام

      امیدوارم همیشه شاد باشی

    • سارا

      من نمی دونم آخه وقتی آقای موسوی به شما محل نمیده شما چرا شخصیت خودتونو پایین میارین و غرور خودتونو خورد میکنین ؟؟؟؟؟؟ من واقعا شما درک نمیکنم

    • شهرزاد

      آقا محمد دوستت دارم عشقمی عزیزم

    • هلیا

      من نمیدونم اخه ۳۲ سال سن داره کی میخواد ازدواج کنه میخواد تو ۵۰ تالگی بچه دار شن به هر حال زندگی خودشه کسی نباید توش دخالت کنه من توی اردوی تیم ملی والیبال هستم ولی انقدر احساس غرور نکردم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج