۳۱۳۰۶۳
۵ نظر
۵۰۵۳
۵ نظر
۵۰۵۳
پ

تصاویری که همیشه معما ماندند

دیدن عکسهایی که به صورت معما مانده اند و هر کدام در دوره خود سوژه روز بودند جذابیتهای فراوانی دارد.برخی از آنها موثق هستند و برخی دیگر از نظر علمی رد شده اند.

وبسایت ساعت ۲۴: دیدن عکسهایی که به صورت معما مانده اند و هر کدام در دوره خود سوژه روز بودند جذابیتهای فراوانی دارد.برخی از آنها موثق هستند و برخی دیگر از نظر علمی رد شده اند.برای دیدن این عکس های عجیب ولی واقعی ادامه مطلب را دنبال کنید.

۱- بابوشکا لیدی اسم مستعار زنی است که در لحظه ی ترور جان اف کندی ، در حالی که همه در حال فرار بودند با آرامش خاطر از لحظه ی ترور عکاسی می کرده. این زن که اسم مستعار وی به خاطر روسری خاص او که مربوط به زنان پیر روس است انتخاب شده سالها توسط اف بی آی تحت تعقیب بود ولی هیچ وقت هیچ اثری از او یافت نشد. او در بسیاری از عکس ها و فیلم های آن واقعه دیده می شود.

تصاویری که همیشه معما ماندند


2- نورهای هسدالن، نور های شبانه ای هستند که در فاصله ی 12 کیلومتری دره ی هسدالن در نروژ دیده می شوند. این نورها که در بالای دره در حال پرواز دیده می شوند معمولا به رنگ های سفید و زرد و قرمز، در بالا یا پایین خط افق دیده می شوند. زمان اتفاق افتادن این پدیده از چند دقیقه تا بیشتر از یک ساعت به طول می انجامد. عجیب ترین نکته در مورد این پدیده سرعت حرکت آن است که از سرعت بسیار پایین تا سرعت های بسیار بالا و در بعضی از موارد با نوسان به عقب و جلو دیده می شود.

تصاویری که همیشه معما ماندند


3- در سال 1964 رابرت لی سرک و خانواده اش که با کشتی تفریحی خود در آبهای جزیره ی هوک بودند موجودی را مشاهده می کنند با دهان باز به سمت کشتی آنها در حال حرکت است. آقای سرک طول این موجود را که شباهت بسیاری به بچه قورباغه دارد را در حدود 27 متر توصیف می کند. این خانواده قبل از آنکه این موجود دوباره به آب برگردد عکسهایی از آن میگیرند تا اولین و آخرین عکسهایی باشد که از آن گرفته می شود.

تصاویری که همیشه معما ماندند


4- در سال 1964 آتش نشانی محلی به نام جیم تمپلتون بعد از آنکه عکسی که از دختر خود در طبیعت گرفته بود را ظاهر می کرد با یک فضا نورد در پشت سر دختر خود مواجه شد! آقای تمپلتون با ادعای اینکه در هنگام عکاسی کسی به جز دخترش در قاب نبوده چنان موج خبری را شروع کرد که پای کمپانی کداک، شرکت تولید کننده ی دوربین، را نیز به ماجرا باز کرد. البته قابل ذکر است که تحقیقات این کمپانی بر ادعای آقای تمپلتون صحه گذاشت.

تصاویری که همیشه معما ماندند


5- در 4 دسامبر 1924 در شهر واتر توان دو دریانورد در حادثه ای کشته شده و به رسم دریانوردان جسدشان به آبهای دریا سپرده می شود. در روزهای آتی بقیه ی اعضای کشتی ادعای دیدن شبح آنها را در آب می کنند. کاپیتان کشتی این ادعا را با مقامات در جریان گذاشته و مقامات از کاپیتان تقاضا می کنند که در صورت مشاهده ی دوباره ی این دو شبح از آنها عکس بگیرد. گروه موفق به گرفتن 6 عکس می شود ولی در هنگام ظاهر کردن عکسها فقط در یکی از این عکسها چهره ی این دو جسد دیده می شود.

تصاویری که همیشه معما ماندند


6- در مورد این عکس اطلاعات خیلی کمی در دسترس است. در اوایل دهه ی پنجاه خانواده ی کاپر که به تازگی به خانه ی جدید خود نقل مکان کرده بودند تصمیم می گیرند این لحظه را ثبت کنند، بعد از ظهور عکس آنها در عکس تنها نیستند.

تصاویری که همیشه معما ماندند


7- در آخرین ماموریت آپولو 17 به سمت ماه این فضانورد از سطح ماه عکسی میگیرد که به علت نور زیاد سفید و خالی به نظر می رسد ولی بعد از آنکه کنتراست این عکس تنظیم می شود در پس زمینه ی عکس یک سازه ی هرم شکل دیده می شود.

تصاویری که همیشه معما ماندند


8- در سال 1919 که اعضای اسکادران گودارد برای عکس دسته جمعی مراسم ختم یکی از همرزمان خود به نام فردی جکسون جمع شده اند، بعد از ظهورعکس اعضای اسکادران چهره ی یک نفر اضافه را در پشت یکی از افسران مشاهده می کنند. کسی که به ادعای اعضای این اسکادران کسی نیست به جز فردی جکسون.

تصاویری که همیشه معما ماندند


9- در سال 2013 جسد الیسا لم در تانکر آب هتل محل اقامتش پیدا شد، تشریح جنازه ی این خانم نشان می داد که مرگ کاملا تصادفی بوده و قبل از مرگ هیچ گونه مواد مخدر و یا حتی مشروبات الکلی مصرف نکرده بوده است، ولی دوربین های مدار بسته ی هتل چیزی کاملا متفاوت را نشان می دهند.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مشرقی

      آخریه منو خیلی تو فکر برد!

    • مرمر

      واییییییی شیشمیش خیلی وحشتناک بود...خیلی زیاد:|

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قلبم اومد تو دهنم

      • بدون نام

        ششمین یه آدمه که توی آ وارونه مگه چیه

    • بدون نام

      اینها میتونه ربط داشته باشه به نحوه ظهور عکس مثلا روی هم افتادن اتفاقی فیلم های عکاسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج