۳۱۳۳۰۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

آشپزخانه تان را دلبازتر کنید

آشپزخانه كوچك شما با‌ اعمال چند تغییر مختصر و جزئی به راحتی می‌تواند به یك آشپزخانه بزرگ و كاملا كارآمد تبدیل شود. تنها كافیست كاری كنید كه آشپزخانه كوچك شما بزرگتر و دلباز‌تر به نظر آید. برای این كار برای شما ایده هایی داریم كه با انجام آن به نتیجه ای مطلوب و رضایت بخش خواهید رسید.

وب سایت تزیین: آشپزخانه كوچك شما با‌ اعمال چند تغییر مختصر و جزئی به راحتی می‌تواند به یك آشپزخانه بزرگ و كاملا كارآمد تبدیل شود. تنها كافیست كاری كنید كه آشپزخانه كوچك شما بزرگتر و دلباز‌تر به نظر آید. برای این كار برای شما ایده هایی داریم كه با انجام آن به نتیجه ای مطلوب و رضایت بخش خواهید رسید.

آشپزخانه تان را دلبازتر کنید

مراحل تصحیح آشپزخانه كوچك :

۱. برای وسایل و تجهیزات آشپزخانه از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و… سعی كنید تا حد امكان انواع ظریف و در مقیاس كوچك خریداری كنید. اگر تمام وسایل موجود در‌ آشپزخانه مقداری ظریف تر و كوچكتر از سایز طبیعی خود انتخاب شوند، در نهایت به مقدار زیادی در فضا صرفه جویی می شود.

آشپزخانه تان را دلبازتر کنید

۲. استفاده از رنگ های ملایم و روشن به بزرگتر به نظر رسیدن آشپزخانه كمك می‌كند. زیاد ‌نور را منعكس می‌كنند و سبب روشنتر شدن فضا می‌شوند. برای مثال همراه با كابیت های كرم رنگ برای دیوارها از رنگ بژ استفاده كنید و یا اگر تمایل به‌ استفاده از رنگ های خنثی ندارید می‌توانید از رنگ سبز ملایم یا آبی و یا زرد روشن استفاده كنید.

آشپزخانه تان را دلبازتر کنید

۳. از كابینت هایی با در‌های آینه‌ای در آشپزخانه استفاده كنید. زیرا این كار سبب می‌شود آشپزخانه شما وسیعتر به نظر برسد همچنین می‌توانید به جای این كار برای تعدادی از كابینت ها از در‌های شیشه‌ای استفاده كنید و برای داخل آنها از ظروف كریستال و شیشه‌ای استفاده كنید؛ تا درخشش آنها سبب روشنتر شدن فضای آشپزخانه شود.

آشپزخانه تان را دلبازتر کنید

۴. بیشتر از وسایلی كه قابلیت نصب و آویختن به‌ دیوار را دارند، از‌ قبیل سرویس كفگیر ملاقه، جارو شارژی و … استفاده كنید تا فضای كشوها و روی كابینت ها بیهوده هدر نرود و صرف وسایل دیگری شود.

آشپزخانه تان را دلبازتر کنید

۵. یك یا دو كابینت را از‌ كف تا سقف آشپزخانه در‌ نظر بگیرید تا هم قفسه‌های بیشتری برا‌تان مهیا شود و هم سقف آشپزخانه بلند‌تر به نظر آید.

آشپزخانه تان را دلبازتر کنید

۶. حتما قسمت بالای كابینت ها را با نصب هالوژن نورپردازی كنید تا زمانی كه آن‌ها را روشن می‌كنید فضا شیك و روی سطح كابیت های تحتانی روشن شود.

آشپزخانه تان را دلبازتر کنید

۷. برای كفپوش آشپزخانه از پاركت یا سرامیك‌های طرح دار استفاده كنید و یا كفپوش ساده فعلی را نقاشی كنید. كفپوش طرح دار سبب می‌شود تا پهنای آشپزخانه شما بیشتر از آنچه هست به نظر آید. همچنین اگر تمایل دارید از قالیچه در آشپزخانه خود استفاده كنید، توصیه می‌كنیم یك قالیچه با طرح بسیار ساده و نقش و نگار‌ كم را برای این فضا انتخاب كنید.

آشپزخانه تان را دلبازتر کنید

۸. برای روی سینك ظرفشویی قطعه‌ای متحرك از جنس سطح كابینت‌ها در‌ نظر بگیرید تا زمانیكه با سینك كاری ندارید، آن را روی سینك قرار دهید تا سطح كار شما وسیعتر و بیشتر شود.

آشپزخانه تان را دلبازتر کنید

۹. كمی بیشتر در‌ خصوص وسایلی كه در آشپزخانه دارید موشكافی كنید و ببینید از كدامشان بیشتر استفاده می‌كنید و از كدامیك از آنها كم و یا اصلا استفاده نمی‌كنید! در بسیاری از آشپزخانه ها برخی از وسایل وجود دارند ( مثل قهوه ساز یا …) كه خانم خانه تنها برای زیبایی آن‌ را در معرض دید قرار داده است؛ در حالیكه از آنها استفاده نمی‌كنند و یا خیلی كم استفاده می‌كنند!

باید به شما بگوییم كه این كار نه تنها تاثیری در زیبایی آشپزخانه شما ندارد، بلكه سبب شلوغی و گرفته شدن فضای آشپزخانه شما نیز می‌شود. تنها وسایل پراستفاده را در دسترس قرار دهید و وسایل دیگر را داخل كمد و كابینت‌ها بگذارید. هر چه آشپزخانه شما خلوت تر باشد بزرگتر به چشم می‌آید.

آشپزخانه تان را دلبازتر کنید

۱۰. برای پنجره ها از پرده های كوتاه و كم چین استفاده كنید تا نور خورشید برای ورود به آشپزخانه مسدود نشود.

آشپزخانه تان را دلبازتر کنید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج