۳۱۴۴۲
۱۲۴ نظر
۵۱۹۲
۱۲۴ نظر
۵۱۹۲
پ

قبل از انتشار آلبوم های جدیدشان

کل کل بنیامین بهادری و محسن یگانه

اگر به محسن یگانه باشد، اسمش را می‌گذارد «ماجرای نادر» و اگر به قول بنیامین باشد، «اتفاق خوبه» افتاده است. همین در کنار هم قرار گرفتن دو خواننده مهم موسیقی پاپ را می‌گوییم.


کل کل بنیامین بهادری و محسن یگانه


برترین ها: اگر به محسن یگانه باشد، اسمش را می‌گذارد «ماجرای نادر» و اگر به قول بنیامین باشد، «اتفاق خوبه» افتاده است. همین در کنار هم قرار گرفتن دو خواننده مهم موسیقی پاپ را می‌گوییم. نزدیک بودن زمان انتشار آلبوم‌هایشان و رقابت همیشگی این دو وسوسه‌مان کرد سراغشان برویم و ببینیم در آلبوم سوم هر دو چه خبر است. همین وسوسه، گفت‌و‌گوهای مفصل و اعتراف‌های عجیب و غریب این دو خواننده را به همراه داشت. هر دوی این دوستان عزیزمان، در جمع‌وجور کردن این پرونده، خیلی لطف و کمک کردند تا شما برای اولین‌بار، بنیامین و یگانه را در یک قاب و جلوی دوربین «نسل‌امروز» ببینید. از هر دو تشکر می‌کنیم. خیلی هم تشکر می‌کنیم. اول از همه با کل‌کل‌های دو نفره‌شان در روز عکاسی، خودتان را گرم کنید و بعد از آن سراغ حرف‌های مفصلشان بروید. شوخی‌هایی که از ته دل بود نه سوری. بنیامین بهادری عزیز، محسن یگانه نازنین، ممنون. دعای خیر نسل‌امروزی‌ها را همراه آلبوم‌هایتان خواهیم کرد.

کل کل بنیامین بهادری و محسن یگانه

شما دو نفر که اینقدر با هم رفیقید، چه شد که بینتان اختلاف افتاد؟ جریان چه بود؟

محسن: بنیامین یک گافی داد که آخرش تقصیر من شد. بنیامین چند سال پیش، مصاحبه‌ای کرد. این گفت‌وگو کمی جنجالی بود، بعد آن را جنجالی‌تر هم کردند. در آن مصاحبه، بنیامین در مورد من حرفی زده بود؛ همین. اما بعد از انتشار آن، عده‌ای دنبال این افتادند که از من جوابیه بگیرند. من هم در آن دوران خیلی آدم عصبی‌ای بودم، اصلا اوضاع خوبی نداشتم. خیلی عصبی و بدخلق بودم. الان من را نبینید؛ الان فقط وقتی عصبی می‌شوم که فشار کار داشته باشم، اما آن موقع خیلی عصبی‌تر از این حرف‌ها بودم و عده‌ای هم که دلشان می‌خواست من را خراب کنند، از آب گل‌آلود ماهی گرفتند.

حالا از اینکه با هم رفیقید، چه احساسی دارید؟

بنیامین: محسن خوبه. باحاله.

محسن: من هیچ رفاقتی با این آقا ندارم (می‌خندد)، قدش هم از من بلندتر است.

بنیامین: حالا خارج از شوخی من امیدوارم آلبوم سومت منفجر کند. روند دومی بهتر از اولی، حتما باید روند سومی‌ بهتر از اولی را در پی داشته باشد تا چنین سابقه‌ای در موسیقی پاپ ایران ایجاد شود. واقعا دلم می‌خواهد آلبومت حسابی شنیده شود. یک چیز بامزه بگویم. شب کنسرت من، محسن روی استیج آمد تا با هم الهه ناز را بخوانیم، تا روی سن آمد در گوش من گفت می‌خواهی من «دنیا دیگه مث تو نداره»را بخوانم و تو هم«سکوت» را، ببینیم مردم برای کدامش بیشتر جیغ می‌زنند؟ (محسن می‌خندد) گفتم محسن میشه این کار را نکنیم؟ می‌خواهی جنگ گلادیاتورها را روی استیج نکشیم؟ (می‌خندند) با خودم در لحظه فکر کردم که اگر یک درصد، فقط یک درصد «سکوت» بالا می‌رفت، من ضایع می‌شدم.

محسن: چرا یک درصد؟ چرا یک درصد؟ (می‌خندد)

بنیامین: (می‌خندد) خب ۵۰درصد، اما در هر حال این کار برای من دو سر باخت بود. چون کسی که بلیت کنسرت بنیامین (یا هر خواننده دیگری) را می‌خرد، یعنی به او عِرق و علاقه دارد. ممکن بود به دلیل احساس رقابت یا اینکه فکر می‌کنند، روی سن جنگی درگرفته، برای «دنیا دیگه مث تو نداره» خیلی جیغ بزنند و در این حالت هم باز برای من بد بود. همه می‌گفتند یگانه را روی سن آورده و ضایع کرده و فرستاده پایین. هم در این حالت و هم در حالت قبلی، من ضایع می‌شدم.

محسن: در آن لحظه به چه چیزهایی فکر کردی! من اصلا فکر نکردم. تو میکروفون را جلوی من گرفتی، من گفتم هان؟ چی؟ من اییرمانیتور ندارم، اصلا نمی‌دانم آهنگ چه گامی دارد!

بنیامین: ولی مردم حال کردند.

نمی‌خواهید با هم کنسرت مشترک بگذارید؟

محسن: همین که می‌بینی ما دو نفر کنار هم ایستاده‌ایم، یک اتفاق نادر در موسیقی ایران است. خیلی‌خیلی کم پیش می‌آید که دو نفر حاضر باشند دوشادوش هم بایستند. در موسیقی به طور کل همه با هم مشکل دارند. ما خودمان مشکل نداشتیم که الان اینجاییم.

بنیامین: حالا برعکس این مشکل داشتن در ایران، در هالیوود، این اتفاق به شکل دیگری افتاده است. خواننده‌ها قبلا با هم به سختی فیت می‌کردند، ولی حالا بیشتر از قبل با هم کار می‌کنند و هرچه پیش می‌روند، بیشتر با هم همکاری دارند برای آنکه جامعه خودشان را قوی‌تر کنند. این یک اتفاق مدرن است و هرچه جلوتر می‌رویم، بیشتر باید به این سمت برویم.

محسن: به این منطق رسیده‌اند که موسیقی، یک صنعت است و باید همکاری را در این صنعت بیشتر کرد.

شما دو نفر الان رفیق‌هایی هستید که رقیب همدیگر هم به حساب می‌آیید. درست است؟

بنیامین: رقابت نباشد که رفاقت فقط به درد چای خوردن و یک جا بنشینیم و حرف بزنیم، می‌خورد. همین رقابت است که جذاب‌ترش می‌کند.

محسن: الان دو تا آرتیست موزیک الکترونیک هستند که در سبک خودشان دیوانه‌اند! ولی هر دو به بک‌استیج کنسرت‌های همدیگر می‌روند؛ کاری هم نمی‌کنند، فقط می‌ایستند. فقط برای اینکه جمعشان و موسیقی‌ای که از آن لذت می‌برند، ارتقاء پیدا کند و کیف کنند.

محسن، فکر می‌کنی بنیامین به ما گفته کدام آهنگت را بیشتر دوست دارد؟

محسن: به نظرم گفته «سکوت».

بنیامین: آره؛ «سکوت»ات واقعا قطعه خوبی است. در موزیک پاپ اینطوری است که وقتی مردم قطعه‌ای را دوست دارند، یعنی موفق است.

محسن: الان اگر بنیامین را از من بپرسید، می‌گویم «دنیا دیگه مث تو نداره». جالب اینکه همه آلبوم بنیامین ۸۵ را به نام «دنیا دیگه مث تو نداره» می‌شناسند. همانطور که آلبوم «رگ خواب» من را با نام «سکوت» می‌شناسند. این در شرایطی است که قطعه‌ای هیت یا مگاهیت ‌شود و در این شرایط، داستان به کل فرق دارد.

بنیامین: جالب اینکه حتی همان قطعه من، اسمش «خاطره‌ها» است نه «دنیا دیگه مث تو نداره».
محسن تیتراژ سریال «آسمان همیشه ابری است» را خواندی که به یکی از قطعاتت در آلبوم «رگ خواب» شبیه بود. درست است؟

محسن: آن تیتراژ را من تنظیم نکرده بودم. وقتی خودم تنظیم‌کننده باشم، همه تلاشم را می‌کنم که فقط در یک آلبوم، تنظیم‌ها شبیه هم باشد، ولی آلبوم تا آلبوم باید با هم فرق کنند.

دیگر تیتراژ نمی‌خوانی؟

محسن: فعلا نه.

به نظرت در مورد «قلب یخی» اشتباه نکردی؟

محسن: من آن موقع اصلا به این فکر نکردم که وقت ندارم. درگیر کنسرت‌ها بودم و واقعا وقت نداشتم. در صورتی که برای چنین کاری، باید با تک‌تک عوامل حرف بزنی، کلیت کار را بدانی، ببینی و...؛ باید ببینی خود دست‌اندرکاران وقت دارند؟ برای چه سراغ تو آمده‌اند؟ آمده‌اند چون به کار تو اعتقاد داشتند یا آمده‌اند که کارشان را راه بیندازی؟ حالا باید اعتراف کنم که اشتباه کردم. این پروژه همه چیز داشت جز وقت.و تو بنیامین، تازه تیتراژ تلویزیون را شروع کرده‌ای.

بنیامین: «ماه عسل» کاری برای ماه رمضان بود. هر هفته هم متناسب با حال و هوای ماه رمضان، کمی ریتم، تنظیم و شعر تغییر می‌کرد و در واقع هر هفته همراه با ماه کامل می‌شد. تیتراژ اگر کار خوبی باشد، باز هم انجام می‌دهم.

هیچکدام دوست ندارید برای یک افتخارآفرینی یا یک واقعه ورزشی قطعه‌ای بخوانید؟

محسن: من ژانرم این نیست.

بنیامین: جام‌جهانی قبل ما داشتیم کاری را تنظیم می‌کردیم که در اینترنت آپ کنیم، اما یکهو دیدم کلی آهنگ به همین مناسبت آمده است. من هم کلا بی‌خیال پروژه شدم،اما در اصل باید موقعیت پیش بیاید. موزیک پاپ همین است. باید در موقعیت تصمیم بگیری، مثلا همین قطعه «سکوت» این را ببین...

محسن: ببین همین می‌شود که اختلاف به وجود می‌آید. به من می‌گوید «این»، انگار من مبلم! (می‌خندند).

هر دو فینالیست هستید؟

محسن: من به دلیل اینکه حال و هوای موزیک الکترونیک در «رگ خواب» خیلی به دلم نشست، اینجا هم بیشتر به آن پرداختم. امیدوارم شنیده شود و واقعا بنیامین، امیدوارم آلبومت بترکاند. چون تو بترکانی، من هم بیشتر دیده می‌شوم.

بنیامین: خیلی چاکریم. من هم امیدوارم آلبومت خیلی پرفروش شود و حسابی شنیده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      محسن بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــِِِِی نظیره
      بد جور منتظر آلبومتم

    • mahtab

      بنيامين بهترينه

    • بی صدا

      بنیامین تو دنیا تکه اما این چیزی از شایستگی محسن کم نمیکنه.منتظر آلبومهای زیباتون هستیم.

    • محمد

      بنیامین رو دوست دارم ولی محسن یگانه رو به خاطر این که زیرآب بهترین و قدیمی ترین دوستش{محسن چاوشی} رو تو رسانه ها زد به دلم نمیشینه...

      پاسخ ها

      • متانت

        جریانه این زیر آب زنی چی بوده آقا محمد؟

      • محمد

        متانت جان،یگانه گفته بود که محسن چاوشی نمیتونه زنده بخونه که محسن چاوشی وارد حاشیه نشد...اگه میخواست جواب همه رو بده الآن دیگه یه سخنگو شده بود.................

      • متانت

        ممنون آقا محمد

    • negin

      واي محسن ميتركونه با البومش.به تاخير افتادن البوم بنيامين به خاطر اين نيست كه ميخواد با مال محسن تو يه زمان نيفته كه البوماشون به خطر نيفته؟؟؟

    • پریسا

      فقط و فقط بنیامین.البومشم اول میشه

    • یونس

      فقط محسن
      حباب می ترکونه

    • سبما

      انچه عیان است چه حاجت به بیان است
      بنیامین بهترین خواننده پاپ .وبا سخصیت ترین وباگذشت ترینه
      از لحاط شخصیت وصدا واحساس سلطان
      ولی اصولا نمی دونم چرا مطبوعات فقط زوم میکنن رو بنیامین که تو مصاحبه اش چی گفته ایا با خودشون نمیگن لحن صحبت وحتی انتقاد بنیامین نه تند بود نه توهین امیز کاشه یه طرفه به قاضی نرن وعدالت را رعایت کنن..
      فقط فقط فقط....بنیامین مرد اول پاپ ایران

      پاسخ ها

      • حدیث

        کی گفته؟ برو نظرسنجی خواننده های پاپو ببین. ببین بنیامینو محسن جاشون کجاست. فرزاد فرزین اوله درست مثل همیشه. توی همه چیز

      • لنا

        حدیث جون مهم اینکه ما بنیامینی ها میدونیم کی همیشه اوله

      • محمد

        توی جراحی صورت محسن یگانه اوله،
        توی جراحی بینی فرزاد فرزین اوله!!!

      • یه هوادار(اذین)

        درسته سیما.تو این یه مورد بنیامین تنهاست(متاسفانه)

      • آرنیکا

        آقامحمدیعنی بدجورباهات موافقم

    • شکیبا

      هر جفتشون فوق العاده هستن....ولی صدای بنیامین خاص تره!نمیشه یکی شونو انتخاب کرد اخه یگانه هم صداش خاصه!

    • بهناز

      بنیامین بی نظیره! ما بنیامینی ها منتظر البوم جدیدت هستیم! بنیامین بهترینه!!!!

    • sara

      bi sabrane montazere albumesham..

    • Nastaran

      بنیــــــــــــامیـــــــــــن همیشه بهترینه
      دوست دارم منتظر منفجر شدن سکوت آلبوم جدیدتم ...

    • همسایه

      هرکدوم صاحب سبک هستن و در نوع خودشون بی نظیرن. اما بنیامین شیوه جدیدی رو به موسیقی ایران تزریق کرد

    • عادل

      هر دو دوست داشتنی و خوش صدا هستند امیدوارم هر دو موفق باشند...

    • النا

      بنیامین خواننده ای عالیه
      دستت درد نکنه بنیامین خان
      ایشالا آلبوم سومت هر چه زودتر بیاد
      ما همگی منتظر ترکوندن این آلبومتیم

    • گوارا

      بنیامین بسیار سنجیده و عالی صحبت کرده. اما یگانه بدون اعتماد به نفس و خام.
      با خواندن مصاحبه احساس می کنی بنیامین یک سرو گردن بالاتره.
      خدا هر دو را حفظ کنه اما اینجاست که می فهمی چرا بنیامین شده بنیامین

    • سمي

      من از صداي محسن اونموقع كه توي گروه كر سعيد شهروز بود خوشم ميومد و دوست داشتم خودش جداگونه بخونه
      خيلي خوشحالم كه بلاخره تونست آلبوماشو با مجوز بده بيرون و يكمي هم سود ببره

    • پری

      واچرا نظرامونمیزارین

    • شارون

      خيلي مصاحبه ي زيبايي بود. بنيامين كه مثل هميشه منطقيه. براي بنيامين و محسن بهترين البومو ارزو ميكنم.

    • omid

      فقطو فقط بنیاااااااااااااااااااااااااااااااامیییییییییین
      البومشو اصل میخرم

    • آرزو

      بنیامین بی نظیره ...

    • مرمراد

      اخه مگه ميشه پسر به اين گلي با كلاسي صداي خوب تحريرهاي جالب. صداي گرم. ترانه هاي متفاوت.نوآوري ها مختلف.ركورد زدن تو فروش آلبوم.اجراي زنده بي نظير.و...قابل مقايسه با هيچ خواننده ديگه نيست..خوب معلومه بنيامين فقط اينا برازندشه...جدا از شوخي جفتشون عالي اند اما معلومه كه طبق معمول البوم بنيامين ميتركونه ديگه:))

    • Nikta

      Be nazare man benyamin behtarine man ke bekhatere benyamin in majalaro kharidam

    • sahele roya

      سلام
      صدای هر دو قشنگه اما بنیامین:دنیا دیگه مثله تو نداره...نداره نمیتونه بیاره...
      واقعا صداش حرفاش وهمه چیزش تکه
      امیدوارم اول اول اول اول اول تو همه چی بشه مخصوصا آلبوماش...
      انشالله بنیامین اول..

    • نگار

      ستاره ی بین المللی موسیقی پاپ ایران بنیامین بهادری.مصاحبه بنیامین بهترین مصاحبه ای بود که ته حالا خونده بودم.منتظر البومت میمونیم.تو استار مایی.یکی از طرف طرفداران.

    • بهناز

      بنیامین همیشه با آرامش و با تواضع به سوالات جواب میدن و خیلی منطقی هستن

      به امید موفقیت آلبوم سوم بنیامین

    • پریسا

      فقط میتونم بگم با نظر گوارای عزیز خیلی موافقم،هر کسی با خوندن مصاحبه متوجه این میشه که بنیامین عزیز چقدر زیبا و دلنشین و منطقی صحبت کرده،صحبت های بنیامین انقدر سنجیده بیان شده که ادم احساس میکنه بنیامین وقت زیادی برای جواب دادن گذاشته در حالی که مصاحبه کننده گفت که بنیامین مثل همیشه در کمال خونسردی به تک تک سوالات با دقت در کمترین زمان جواب میداده،اون تا جایی که میدونست بحث رو ادامه میداد تا به نتیجه برسه و اینجاست که معلوم میشه بنیامین همونیه که دنیا دیگه مثلش نداره!بنیامین عزیز بی صبرانه منتظر البوم جدیدی هستم که مثل خودت یه حسی بم میگه لحظات شیرین 85 میخواد تکرار بشه و این اتفاق خوبی برای همه ماست!
      برای هر دو خواننده ارزوی موفقیت میکنم اما بنیامین بیشتر!!;-)

    • sara

      chera bazi nazara sabt nemishe?

    • sara

      in bi edalatie k har chi motabeghe meiletunaro taeed mikonid!
      man k chize badi nagoftam, faghat khastam ehsase khubi k b benyamin daramo y ja k motealegh b une sabt konam hala chera taeed nashod nemidunam!

    • سیما

      بنیامین فوق العادس.....
      اینو از صدا و لحن و اجرای کنسرهاش و مخصوصا جوابهای سریع و هوشمندانش یه همه ی سوالا میشه فهمید
      البته محسن هم عالیه ولی خوب دنیا دیگه مثه بنیامین نداره.....
      امیدوارم آلبوم هردوشون موفق باشه مخصوصا آلبوم بنیامین عزیز

    • آوا

      فقط محسن یگانه
      بنیامین که اگه محسن رجب پور نبود به هیچ جا نمیرسید...

      پاسخ ها

      • پریسا

        آوا جان درسته آقای رجب پور کارای زیادی برای موفقیت بنیامین انجام داده اما اگه خوب فکر کنی میبینی یه مخاطب یا هوادار فقط صدای خواننده رو میشنوه و این صداست که روش تاثیر میزاره عزیزم!نمیاد ببینه که چه کسی کمکش کرده به خود خواننده توجه میشه و این بهترین بودن بنیامین رو نشون میده که این همه هوادار داره!

      • شارون

        اها!!!! پس یعنی صدای زیبای بنیامینم محسن رجب پور بهش داده؟؟؟؟؟اهنگسازی هم محسن رجب پور میکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • محمد

        فقط محسن چاوشی که هیچکس کمکش که نکرد هیچی،تو سرشم زدندو و آلبوم هاشو دزدیدند و منتشرش کردن...

      • حمید.م

        بنظر من اگه رجب پور نبود بنیامین خیلی بیشتر از این معروف میشد.

      • ملی

        اوا جان نظرتو برای خودت نگه دار.بنیامین خاصه دنیاست و همه اینو می دونن.چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

      • یه هوادار(اذین)

        اوا این چه حرفیه میزنی؟؟؟یادت رفته که ما باید به خواننده هامون احترام بزاریم.حالا هرکی میخواد باشه.

    • محدثه

      بنیامین عزیز همیشه با دقت و یه منطق خاصی صحبت میکنه که به قول یه گزارشگر (مجله دنیای زنان)انگار بنیامین مصاحبه گر رو به چالش میکشه ومن واقعا از لحن صحبت و اعتماد به نفس فوق العادش وارامش خاصی که تو حرفاشه لذت میبرم اصلا هم از تیتر خوشم نیومد که نوشته بود ما بنیامین رو محاکمه کردیم ....بنیامین عزیز ما چند تا مصاحبه متفاوت کرده که افراد مقابل جنبه بالایی نداشتن به ایشون چه ارتباطی داره ....
      موفق باشی ای بهترین.
      بنیامین جان انتظار البوم کشتمون زودی منتشرش کن .بای

    • محدثه

      بنیامین عزیز همیشه با دقت و یه منطق خاصی صحبت میکنه که به قول یه گزارشگر (مجله دنیای زنان)انگار بنیامین مصاحبه گر رو به چالش میکشه ومن واقعا از لحن صحبت و اعتماد به نفس فوق العادش وارامش خاصی که تو حرفاشه لذت میبرم اصلا هم از تیتر خوشم نیومد که نوشته بود ما بنیامین رو محاکمه کردیم ....بنیامین عزیز ما چند تا مصاحبه متفاوت کرده که افراد مقابل جنبه بالایی نداشتن به ایشون چه ارتباطی داره ....
      موفق باشی ای بهترین.
      بنیامین جان انتظار البوم کشتمون زودی منتشرش کن .بای

    • سمیرا

      به نظر من کار هردو تاشون عالیه فقط بنیامین قبلا بیشتر آلبوم میداد بیرون که الان به صورت تک آهنگ میده بیرون محسن که همشهری خودمه کارش بیسته

    • negin

      منم با اوا موافقم.حباب محسن يگانه امسال ميتركونه.

      پاسخ ها

      • شارون

        ولی من با شما مخالفم!

      • سمانه

        منم شدیدااااااا مخالفم

      • ح

        عاششششــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقتم یگانه

      • یه هوادار(اذین)

        من که بی نهایت مخالفم

    • ماهک

      سلام
      بنیامین عالییییییییییه حسی که توی صداشه فوق العاده س
      محسن هم خیلی خووبه اما بنیامین تکه
      برای هردوشون آرزوی موفقیت میکنم

    • بدون نام

      با هیچ کدومتون حال نمیکنم باز بنیامین قابل تحمله. یگانه فقط آهنگ سکوتش قشنگ بود.

    • SARA

      benyamin behtarin khanandeye ruye zamine az har lahaz take
      kheiiiilllliiiiii dusesh daram

    • parnian

      benyamin number 1e pope irane

    • دكتر

      دقت كردين هر سايتي ميري طرفداراي بنيامين چقد به خواننده هاي ديگه و مخصوصا نظرات احترام ميذارن. و اين چيزيه كه من كمتر تو طرفداراي خواننده هاي ديگه ديدم اكثرا سعي ميكنن با خراب كردن طرف مقابل خواننده مورد علاقه خودشون بزرگ كنن. ديگه اسم نميبرم.به نظر من نظرات طرفدارها شخصيت خواننده رو نشون ميده و اين نشون دهنده ي شخصيت بالاي بنيامين هست كه ازش الگو ميگيرن.

    • گوارا

      بنیامین بهترینه و با کارهای خوبش بهترین میمونه. طرفدارهای بنیامین هم واقعاً دوسش دارن. ما واقعاً به خوبیه بنیامین اعتقاد داریم برای همین است لازم نمیبینیم به دیگران توهین کنیم تا بنیامین را ببریم بالا. خودش بالا و عالی است. به امید خدا بالا ه می مونه.

    • sara

      albume benyamin key gharare biad biroon?

    • negin

      من با اوا موافقم چون درسته كه بنيامين صداي قشنگي داره ولي تا الانم خواننده هاي خوش صداي زيادي بودند كه كارشون خيلي نگرفته.رمحسن رجب پور بود كه تشخيص داد كه بنيامين يه مدت نباشه تا حساسيتا بخوابه.
      تو تنظيما من تنظيما هم تنظيم پيامو تو البوم دوم بيشتر دوست داشتم.

      پاسخ ها

      • ترلان

        دوست عزیز هیچ کدوم ازاین خواننده های خوش صدایی که شمامیگی صداشون به صدای بنیامین نمیرسه!

    • ریحانه

      با صدای محسن ارامش میگیرم

    • محمدرضا

      هر دوشون عالین..نباید مقایسه کرد چون یه سری ویژگیهایی محسن داره که بنیامین نداره و یه سری ویژگیهایی بنیامین داره که محسن نداره..محسن نتهای بالا رو عالی میخونه

    • مهسا

      به نظر من بنیامین بهترینه

    • سپیده

      بنیامین بی نظیره عالیه محسن یگانه صداش قشنگه اما یه سری از شعرای که میخونه جالب نیست این نظر منه ها به کسی بر نخوره!!!!!!!!!!!!!

    • محدثه

      فقط بنیامین.........خلاق .مبتکر .خوش صدا.با احساس .مهربون .منطقی .........ودر نهایت بهترین خواننده پاپ ایران.

    • مهتا

      بنیامین همیشه وهمه جاتکه هیچکیم نمیتونه بهش برسه تا ابد!!!

    • بدون نام

      بنيامين
      مرد اول پاپ ايران

    • ریحانه

      فقط اقای یگانه تک و بس

    • گوارا

      امروز 18 شهریور تولد بنیامین
      به خودش و تمام بنیامینی ها تبریک می گم

    • پریسا

      به نظر من تو دنیا مثل بنیامین از هر لحاظ پیدا نمیشه.

      پاسخ ها

      • ناتاشا

        بنیامین یه معجزس که باید قدرشو بدونیم.

    • mali

      just benyamin,harf nadare.bekhoda yedonast meslesh nist.

    • گوارا

      چه قدر خوبه که طرفدار بنیامین هستم. آخه هر چه قدر مصاحبه را می خونم بیشتر به برتری بنیامین پی میبرم. خیلی خوبه که نیامین واقعاً از هر لحاظ عالیه.
      مطمئن هستم تمام بنیامینیها هم مثل من احساس غرور دارن.
      بنیامین بهترین

      پاسخ ها

      • Melody

        وقتی میگم طرفدار بنیامینم به خودم افتخار میکنم.

    • منیر

      محسن یگانه خاصه.من شخصا دیوونشم.

    • محدثه

      بنیامین بهترینه .عالیه ....

    • مهسا

      من به بنیامین ایمان دارم، صداش واقعابه آدم آرامش میده!تازه به نظرمن تنهاخواننده ایه که هوای تک تک طرفداراشوداره!!خلاصه بهتون بگم بنیامین رودست نداره ونخواهد داشت

      پاسخ ها

      • پانیذ

        باهات کاملا موافقم

      • پانیذ

        باهات کاملا موافقم!

    • سامان

      دنیا دیگه مثه تونداره،نداره ونمیتونه بیاره،دلاهمه بی قرارعشقن اماعشقی که واسه توبی قراره....عاشقتیم بنیامین،مهم نیست کی چی میگه برا ما توهمیشه اولی

      پاسخ ها

      • یه هوادار(اذین)

        دقیقا

    • negin

      ببينم اين طرفداراي بنيامين اگه تو سايت هواداراش نميگفتن بريد راي بديد بازم ميومدن؟جالبه نظر سنجيارم توش تقلب ميكنن.تو نظرات سايتشو كه ميخوني هركي داره يه راه كار ميده كه چندبار از يه كامپيوتر يا با چندتا كامپيوتر راي بدن كه راياش زياد شه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگین جون جمله ی اولت که کاملابی معنیه،پس سایت های هواداران بایدچی کارکنن؟!!!!درضمن بچه ها این حرفاروبرای این زدن چون اونی که حقشه ولیاقت داره باید اول بشه!!!شمام بهتره ازاین به بعد بابنیامینی ها این طوری حرف نزنی واحترام خودت ونگه دارعزیز

      • مهسا

        نگین خانوم حالاشمابرو بازرسیتو ادامه بده فکرنکنم هنوزپروندتون تموم شده باشه هان؟؟تازه به نظرت خود شماهاهمچین کاری نمیکنید،حالامابنیامینی هاباهم رفیقیم نظراتمون وبهم میگیم شما ام میری میخونی چون هیچی نمیدونی میای ازاین نظرامیذاری!!بنیامین ما همیشه اولههههههههههه

      • یه هوادار(اذین)

        نگین عزیز توی وب سایت هوادارای بنیامین فقط کسایی که میان نظر میدن طرفدار بنیامین نیستن بلکه خیلی های دیگه طرفدار بنیامین هستن که اصلا سایت هوادارارو نمیشناسن ولی چون از صدای بنیامین خوششون میاد میان رای میدن.در سایت هم باید اعلام کنن نظر سنجیه که هوادارا هوای بنیامینو داشته باشن.اگه بخوای اینجوری فکر کنی پس منم باید بگم اگه تو سایت فرزین نظرسنجیو اعلام نمیکردن بازم میومدن رای بدن؟در مورد تقلب: فکر نمیکنم که همچین کاری کنن اگر هم این مطلبو بیان کردن خب طبیعیه هر طرفداری دوست داره که رای خواننده ی موردعلاقه ش از همه بیشتر باشه البته اگه دقت کرده باشی خیلی ها تو سایت هوادارا اینو بیان کردن که این کار درست نیست.اگر هم میخواستن تقلب کنن الان رای ما باید خیلی بیشتر از رای بقیه میبود.امیدوارم که نظرت در مورد هوادارای بنیامین تغییر کرده باشه و در موردشون مثبت فکر کنی.

      • شارون

        من تا حالا توی وب سایت هوادارای بنیامین نرفتم ولی یقین دارم که طرفداراشم مثل خودش ادمای خیلی خوبین.چون خودم طرفدار سرسخت بنیامینم دوست ندارم درمورد بنیامین و طرفداراش بد قضاوت شه!!!امیدوارم یاد بگیری که در مورد بنیامینی ها چه جوری باید حرف زد!

      • کامران

        حالتون خوبه نگین خانوم؟؟؟؟؟؟؟؟؟براتون متاسفم!!!!!!!!!

      • ملودی

        تو حق نداری در مورد بنیامین و طرفداراش اینطوری حرف بزنی.

    • سیما

      واقعا نگین جان خودت منظور کامنت فهمیدی؟ به نظرتو تو وب هودارا باید چه کرد؟؟؟واقعا جای سوال برام اگه می تونی بگو...؟خودت می گی هودار معنی هوادار یعنی حمایت کردن...واقعا بی معنی بود اگه قرار وب هودارا توش اطلاع رسانی نشه چه فایده داره وب هواداران وزدیم...یکم رو چیزی که می نویسی فکر کن...طرفدارای بنیامین به یه وب هوادارا محدود نمیشن ماشالله امار فروش البوم هاش مشخصه خحالا خدا شکر اقای کنسرت تو خارج از ایران تو دوشب بالای 12هزار نفر براش رفتن که امار این تظرسنجی ها در برابر این کنسرت ها چیزی نیست..اونم نه داخل ایران...داخل ایران که از حساب خارج شده...حالا اگه بچه ها چیزی گفتن دلیل نمیشه ما انجامش بدیم چون بخوایم نمی تونیم...اونا هم از مهربونیشون گفتن حالا10تا رای بدن نه چیزی اضافه میشه از محبوبیت بنیامین نه کم...اخه نیست بقیه انجام نمی دن...واقعا متاسفم با این کارا نه بنیامینی ها خراب میشن نه بنیامین ...به نظرت یه نفر چندتا کامپیوتر می تونه داشته باشه ؟؟؟؟بابا بسه این همه دشمنی با بنیامین...خنده داره به خدا..

      پاسخ ها

      • یه هوادار(اذین)

        سیما جان شما ناراحت نکن خودتو مهم اینه که ما هوادارا هوای بنیامینو داریم و نمیزاریم ازش انتقاد بیجا بشه.

    • محدثه

      نگین عزیز فکر کنم بدونی هرکسی یه انتخابی داره و هر کس باید به انتخاب طرف مقابل احترام بذاره و برای اون شخص و هواداراش ارزوی موفقیت کنه تا خودشم از این افکار مثبت که به سمت اونا میفرسته انرژی مثبت دریافت کنه و موفق شه....
      اما در مورد صحبت هات باید بگم واقعا شما تو سایت هواداراتون چی کار میکنید ؟؟؟؟؟
      مسلما در مورد مسائل اشپزی و قدو هیکل خوانندتون که صحبت نمیکنید !!!!!!
      فک کنم ما هوادارا تا این حد شخصیت بنیامین عزیز برامون مهم بوده و هست که از این کارا نکنیم در ضمن شما بخش هایی که به بچه ها درباره این کار تذکر داده میشد رو نخونید وگرنه هیچ وقت این حرفو نمیزدید...
      در مورد اون نظر سنجی هم باید بگم که واقعا حق بنیامین عزیز بود و...
      من الان در نظر سنجی همون جا برای بهترین خواننده شرکت کردم و گفت شما در نظرسنجی شرکت کردید در حالی که اینطور نیست....
      این واقعا ناعادلانه هست یا کار بچه های ما....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • پرستو

      فقط و فقط بنیامین . کل کلشون خیلی باحال بود خوشم اومد!

      پاسخ ها

      • ملودی

        آره ولی بنیامین واقعا خیلی باهوشه. با این که حرفایی که میزد شوخی بود ولی شوخیاش به نفع خودش بود.

    • پرستو

      اصلا من نمیدونم پس خود نگین خانم از کجا فهمیده باید رای بده؟!! بالاخره باید اطلاع رسانی بشه بعد دیگه . نکنه شما خود به خود بهتون الهام میشه که کجا رای گیریه؟!!لابد دیگه !!!!
      بعدش شما که از وب هوادارا ناراضی اصلا چه لزومی داره بیای سر بزنی ببینی چه خبره ، بعد بیای ببینی ما تو کامنتا چی میگیم ! دوست عزیز اول تحلیل کن بعد کامنتتو بذار . هر کسی یه نظر متفاوت داره ما هم اونجا نظراتمونو میگیم و با هم حتی بحث هم میکنیم . اما منطقی .خب این ایرادش کجاست؟ در عین حال با هم دوستیم و اینا هیچ ربطی به تفاوت سلیقه نداره .
      ما تا آخرش پشت بنیامین و همدیگه هستیم . کاش ادامه ی کامنتا رو هم زحمت می کشیدی می خوندی بعد از تقلب و ... حرف میزدی. کاش ...

    • ماهک

      نگین جان هر نظرسنجی که گذاشته میشه بالاخره باید از یه طریقی اطلاع رسانی بشه دیگه!!حالا اینکه در سایت هواداران بنیامین به این موضوع اشاره شده که اشکالی نداره!!!!!!!!!!!
      درمورد جمله دوم:یعنی شما میگی اول شدن های بنیامین در نظرسنجی ها همش باتقلبه؟؟؟؟!!!!!!!!!این حرفت خیلی غیر منطقیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      حتی اگر طرفدار خواننده دیگه ای هم باشیم نباید به طرفدارای بقیه خواننده ها بی احترامی کنیم چون نظر و عقیده هرکس در جایگاه خودش محترمه
      نظر تو هم محترمه اما حرفایی که میزنی واقعا غیر منطقیه امیدوارم روی حرفات تجدید نظر کنی

    • نیلوفر

      بنظر من مصاحبه ی جالبی نبود.بنیامین رو زیادی سوال پیچش کردن.خواننده ها ی این مجله به همچین سوال هایی علاقه ندارند.

    • محسن

      واقعا آفرين به هواداراي بنيامين...هر چقدر كه بقيه بي شخصيت هستن هواداراي بنيامين واقعا معركه هستن...واقعا تبريك مبگم به بنيامين واسه داشتن همچين هوادارايي...با شخصيت و منطقي...آفرين

      پاسخ ها

      • ملودی

        منم موافقم. هوادارای بنیامین همیشه تلاش میکنن که بنیامین بیشتر به چش بیاد.

    • هستی

      چرا طرفدارای بنیامین از محسن بیشتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • ملودی

        چون بنیامین اهنگاش عاشقانس و اونارو از ته دلش میخونه.

    • mahsa

      Faghat mohsen Yeganeh

    • ادرک

      خدایی جفتشون لایک دارن

    • mahdis

      عااااششقتم بنیامین

    • علیرضا

      فقط محسن یگانه

    • نرگس

      دنيا ديگه مثل بنيامين نداره
      اميدوارم در همه جا بهترين بمانه
      يگانه هم خوبه ولى بنيامين تك تك

    • ملودی

      بنیامین خوشتیپ ترین و خوش قیافه ترین و بااحساس ترین خواننده دنیاس. صداشم حرف نداره. مطمئنم بنیامین میترکونه.

    • فرزادهمتی

      فرزاد فرزین جووووننننم *

    • بیتا

      هیچ صدایی مثل محسن نمی شه عاشقتم محسن جون&

    • مانلی بنیامینی

      آخه بنیامین جان با این پسره محسن اصلا قابل مقایسه هست؟؟چیه این .........محسن....
      فقط بنیامین جاااااااااااااااااااااان همین

    • مانلی بنیامینی

      بنیامینی ها روی محسنی ها رو کم کردن آفرین دمتون گرم
      طرفدارهای محسن خیلی خنده دار جواب دادن خخخخخ
      در واقع این یه کل کل بین بنیامینی ها و محسنی هابود و هست
      چه خنده دار محسنی ها خخخخخخ

    • فاطمه

      جفتشون بی مزه ومزخرف هستند بهترین خواننده علی لهراسبی

    • Niloo

      سلطان موسیقی پاپ فقط محسن یگانه همینو بس

    • زهرا

      اون بالا بالا ها یکی میگی محسن یگانه گفته چاووشی نمیتونه زنده بخونه.واقا شما از تهمت نمیترسی از روز قیامت نمیترسی.اخه چرا اینجوری میگی.تو یه مصاحبه از یگانه پرسیدن چرا اقای چاووشی کنسرت نمیزاره؟چاووشی صدا سازی میکنه!!؟؟اما یگانه گفت اصلا ربطی نداره ای نظر شخصی ایشون و سوال کردن زیاد در این مورد به نظرم توهین محسوب میشه."محسن چاووشی صدا سازی نمیکنه.باید بگم این تیتر مصاحبه به گفته محسن یگانه بود

    • مرتضی

      من خودم به شخصه طرفدار محسن یگانه ام
      تاحالا همه آهنگاشو گوش دادم همشو
      حتی اونایی که با گیتار و بودن ضبط خونده
      ولی به لحاظ اخلاق و رفتار فکر کنم ما برامون درکش سخته شوخی محسنو درک کنیم
      وگرنه محسن یگانه مغرور نیست آدم شوخ طبعیه
      بنامین بهادری هم یکی از خوانندگان بزرگ و به جرات میشه گفت از رقیب های جدی یگانه محسوب میشه

    • سوزان

      هر دوتاشون رو دوست دارم و واقعا طرفدار دوتاشون هستم و سعی میکنم هر دو رو حمایت کنم . هر وقت آلبومشون میاد میرمو اصلشو میگیرم . اما راستش باید قبول کرد که خیلیا به سبک محسن یگانه میخوندن و هنوز هم میخونن . اما بنیامین یه سبک و راه جدیدی رو شروع کرد و خیلی هم در اون موفق شد . و باید گفت که کار بنیامین تک و قابل تحسینه . من همیشه آمادگی شنیدن آهنگای بنیامین رو دارم و هیچ وقت از شنیدنشون خسته نمیشم .

    • ریحانه

      واقعا افرین به هوادارای بنیامین...همیشه به خودم افتخار میکنم که بنیامینی هستم...
      تا حالا یه بارم ندیدم بنیامینی ها به خواننده های دیگه توهین کنن تا اونو بالا ببرن...
      به افتخار بنیامین و بنیامینی هااااااااا
      بنیامین94....بزودی

    • فهیمه

      به افتخار همه بنیامینی ها

    • حالا هرکی

      بنیامین بی نظیره

      ولی توهین به محسن یگانه نباشه دوستش دارم ولی گوش نمیدم به نظرم صداش قدیمی شده.


      بنیامین اگه اینو میخونی بدون عاشق خودتو اون بارانا عزیز خوشگل هستم.


      کلاه قرمزی 94 هم که اومدی اون جا رو از عطر خودت پر کردی.



      بی نظیری بی نظیر.

    • حالا هر کی

      بنیامین دوست داریم بی نهایت..................................................



      بنیامینی ها پرچما بالاااااااااااااااااااااااااااااا

    • سودا

      محسن یگانه عاشقتم ویکی ازطرفدارای پروپاقرصت صدات وکارات وسبکت تقریباشبیه مرتضی پاشایی آهنگای نباشی وسکوت وعذاب ودوست دارم وبون عالیییییییی همیشه موفق باشی

    • رضا

      اگه شخصیت بنیامین رو بخوام توصیف کنم باید بگم ک بنیامین یعنی : سلطان احساس/ یعنی سلطان مهر و محبت و در یک کلام یعنی سلطان همه ی خواننده های پاپ چون واقعا صاحب سبک خاصه خواننده باید صداش به آدم آرامش بده که صدای بنیامین دقیقا همین حسو داره
      بی صبرانه منتظر آلبومتم بنیامین جان

    • مهدی

      هیچکس برام مهم نیس که چی میگه و چی میشنوه من فقط بنیامین برام مهمه و دیگه هیچ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج