۳۱۴۶۸۸
۱۳ نظر
۵۰۰۴
۱۳ نظر
۵۰۰۴
پ

کوهکن: احمدی‌ نژاد ۶۵ درصد رای دارد

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید اگر حقوقدان شورای نگهبان باشد و احمدی‌نژاد کاندیدای ریاست‌جمهوری شود او را به دلیل «مدبر نبودن» رد صلاحیت می‌کند.

خبرآنلاین: نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید اگر حقوقدان شورای نگهبان باشد و احمدی‌نژاد کاندیدای ریاست‌جمهوری شود او را به دلیل «مدبر نبودن» رد صلاحیت می‌کند.

محسن کوهکن نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری و حسن رسولی عضو بنیاد امید ایرانیان و از چهره های نزدیک به محمدرضا عارف در میزگردی پیرامون تحلیل و آسیب شناسی نتیجه دور اول انتخابات مجلس دهم در کافه خبر حضور یافتند. رسولی در این نشست انتقاداتی را متوجه حمایت اصولگرایان از احمدی نژاد کرد، کوهکن هم هشدارهایی را درباره شیوه نقد اصلاح طلبان به رییس جمهور سابق بیان داشت.

کوهکن در بخشی از این میزگرد از شیوه برخورد اصلاح‌طلبان در نقد احمدی نژاد انتقاد کرد و گفت: با این شیوه‌ای که دوستان اصلاح‌طلب در نقد محمود احمدی نژاد در پیش گرفتند دارند، مقبولیت او را بالا می‌برند.

این منتخب مجلس دهم از حوزه انتخابیه لنجان، با اشاره به اینکه من هیچ گاه آرزو نمی کنم در این مملکت آقای احمدی نژاد دوباره رییس جمهور شود، افزود: به ضرس قاطع می‌گویم اگر تهران و یکی دو مرکز استان را حذف کنید، هرکسی که وارد صحنه انتخابات شود و نظرسنجی کنید، نشان می دهد که ۶۵ درصد احمدی نژاد رای دارد. کما اينکه جدديترين نظرسنجی‌ها نيز همین را می‌گوید. دلیلش هم همین شیوه ای است که اصلاح طلبان در نقد دولت سابق در پيش گرفته اند. همينکه دائما تکرار می‌کنید «احمدی نژاد گند زد، خراب کرد و ...»

کوهکن تصریح کرد: وقتی طوری تبليغ کنيد که فردی مظلوم واقع شود، فرقی ندارد عملکردش چه باشد، اما نتيجه اش اين مي شود که مردم به سمت او بر می‌گردند. خواهش من از اصلاح‌طلبان این است که اگر قرار است احمدی نژاد را نقد کنند، به نوعی نقد نکنند که انعکاسش در جامعه افزایش مقبولیت او باشد.

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: من موافق احمدی نژاد نیستم، من منتقد او هستم. من اگر حقوقدان شورای نگهبان باشم و احمدی نژاد کاندیدا شود، می‌گویم ایشان مدير و مدبر نیست! اما علی رغم این حرف، معقتدم هم نیستم که او در فضاي عمومي جامعه رای ندارد.

حسن رسولی هم در بخشی از این میزگرد با اشاره به اینکه احمدی نژاد رییس جمهور برآمده از جریان اصولگرا بود، گفت: من در سال ۸۴ استاندار خراسان و طبعا مجری انتخابات بودم. آقای احمدی نژاد در مرحله دوم انتخابات آن سال توانست نظر اکثریت اصولگرایان را به سمت خود جلب کند و در نهایت رییس جمهور جریان اصولگرا شود. اینکه بگوییم جریان اصولگرا منتقد آقای احمدی نژاد هستند یا بودند؛ شاید در محفلی مثل امروز قابل بحث باشد ولی قضاوت و وجدان و افکار عمومی این را نمی پذیرد.

وی افزود: آقای احمدی نژاد از جریان اصولگرا رای گرفت با دستبوسی رهبری شروع کرد و با قهر و خانه نشینی خاتمه داد... او حتما در دولت دومش قابل دفاع نبود ولی اصولگرایان از او حمایت کردند. هنوز هم برخی دوستان اصولگرا از احمدی نژاد تبعیت می کنند.

عضو بنیاد امید ایرانیان در مقام مقایسه سبک دولت داری روحانی و احمدی نژاد گفت: سبک کشور داری آقای روحانی نسبت به آقای احمدی‌نژاد که اتفاقا هردو تا برخواسته از پایگاه اصولگرایی هستند، زمین تا آسمان متفاوت است. هیچ کدام از آنها حوزه اصلاح طلبی بالا نیامدند. اما امروز در کشور آرامشي می بینیم که در دولت احمدي نژاد نمي ديديم. شما هر روز که بلند می شوید رییس جمهورتان یک پرت و پلایی نمی گوید که کشور را با مشکل روبرو کند! این خودش یک نعمت است. مردم ریاست جمهوری را از یک فرد ترمز بریده گرفتند و به کسي دادند که ترمز و کلاژ را بلد است و مناسبات را هم خوب مي شناسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • توهم

      خواب ديدى خير باشه عمو!!

    • بدون نام

      آقای کوهکن مشت نمونه خروار است.ماهرکسی رامیبینیم قاطعانه میگه احمدی نژاداگه بیاد رای میاره .پیش بینی شماهم درسته همون65درصد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه بیاد ؟ چطور نماینده مجلسی که 3 دوره تو مجلس بوده عدم صلاحیت گرفته ولی امید دارید که این نور عین با 8 سال سابقه ....

    • بدون نام

      خواهش می کنم رد صلاحیتش نکنید که واقعیت مشخص بشه.
      مردم خودشون قدرت درک دارند. به تخریب کسی نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدون نام عزیز - متاسفانه آنقدر آدم کوته بین و ساده تو مملکت داریم که هنوز فکر میکنن اون 45 تومن را عمو محمود شون از جیبش پرداخت میکرده - هیچوقت نفهمیدن که چی شد

    • بدون نام

      شما هر روز که بلند می شوید رییس جمهورتان یک پرت و پلایی نمی گوید که کشور را با مشکل روبرو کند! این خودش یک نعمت است.
      من عاشق این جمله شد.هاهاها

    • تایبی

      این بابا خودش 42 درصد آرا لنجان را آورد ...چطوری این آمار و درصد را داده

    • شاهد

      دکتر دزد گیر و رسوا گر دزدا و جاسوسا mi6 وسی رو اینبار رسوا میکنه.

    • جاوید

      خدا رو شکر که حقوقدان شورای نگهبان نیستید!!!!!!شماها اصلا نباید مسئولیت بگیرید چون مشکل داریدو توان کارهای اجرایی رو ندارید.از آدمهای خودخواه و متکبر مثل کوهکن متنفرم .شماها باید هم آرزو کنید که افرادی مثل احمدی نژاد نیاد چون چون سهمتون از قدرت و ثروت کم میشه .

    • شایان

      رو که نیست سنگ پای قزوینه 10ها سال باید بگزره تا اثرات تصمیم های ویران گر این اقا از بین بره حالا یه عده ای افتادن دنبالش

    • بدون نام

      خودتونو خسته نکنید اگه بیاد بارای بالا انتخاب خواهد شد میگید نه منتظر باشد تاخرداد96بیاد

    • واقع بین

      حرف پرت آقای روحانی:1-اقتصاد ایران را ظرف سه ماه درست میکنم و همه بدبختی اقتصاد و نقدینگی بخاطر مسکن مهر است و در حالی که بعدا ثابت شد که نقدینگی این دولت در طول دوسال دوبرابر هشت سال آن دو دولت شد !!!! و اقتصاد نه تنها بهبود نیافت بلکه رکود که ویرانگر از تورم است و نیز گرانی موج گرفت2-همه منتقدان دولت و مذاکرات هسته ای بی سواد هستند3-رکود از کشور برچیده شد و اقتصاد رشد کرده است!!!4-در جلسات فرهنگی و غیر سیاسی و غیر مرتبط اظهار نمود تحریم به آب خوردن ما هم تاثیر گذاشته و آمریکاییها و سایر کشورها را گستاخ کرد5-برجام افتخار و یک عید بزرگ است و در کنار عید نوروز و قربان و مبعث آن را به مردم تبریک گفت و هم سان با آن اعیاد قرار داد!!6-با اجرای برجام همه تحریم ها رخت بر می دارد7-چندین هزار شغل ایجاد نموده ایم و آن دولت یک شغل هم ایجاد نکرد!!!!8-عزت به پاسپورت ایرانیها بر می گردد و در حالی که در فرودگاههای اکثر کشورها مردم ما را بیشتر از پیش تحقیر می کنند و نمونه اش حادثه تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه رژیم پست سعودی بود!!!9-با کشورهای همسایه مخصوصا عربستان برعکس دولت قبل ارتباط صمیمانه برقرار خواهیم کرد و آن کشور و سایر همسایه ها چه بلاهایی در حادثه منا و نزول قیمت نفت و تشکیل داعش بر سرما نیاوردند؟!!! و در عوض کشوری چون ونزوئلا همیشه هم سو با سیاست آرمانی انقلاب عزیزمان بوده است و نمونه اش اخراج سفیر رژیم صهیونیستی از کشورش به جهت کشتار مردم فلسطین بود که این نشانه انتخاب درست کشورهای دوست توسط رییس دولت قبل بود10-ایران هراسی را با مذکره ازبین بردیم !!!!درحالی که این دولت با سیاست هایش چیزی جز تحقیر و خدشه نمودن عزت نفس کشور با گزینش و پیمایش اشتباه مذاکره کاری نکرده است و اگر دخالت ها و رهنمودهای به موقع رهبر معظم و سایر افراد دلسوز و نیز نهادهای انقلابی نبود افتضاحشان بیشتر میشد و ضربه بیش از این به کشور وارد می شد و خود دولت نیز بیش از این در باتلاق بی تدبیریشان غرق می شدند. و دهها حرفهای ی دیگر که حوصله تحریرش نیست و در تاریخ ثبت شده و آیندگان بیشتر مرور خواهند نمود.

    • داراب

      برو کوه ت را بکن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج