جاباما
۳۱۵۳۷۳
۱ نظر
۵۱۸۵
۱ نظر
۵۱۸۵
پ

بهشت سگ ها و سگ دوستان +عکس

یک سازمان خصوصی که توسط داوطلبین اداره می شود پذیرای سگ های ولگرد از سرتاسر کشور بوده و به سگ دوستان این فرصت را می دهد تا با آنها وقت بگذرانند تا نهایتا خانه ای برایشان پیدا شود.

برترین ها: Territorio de Zaguates (سرزمین نژاد های مختلط) احتمالا نزدیک ترین چیز به بهشت سگ هاست. واقع شده در قسمت زیبایی از کاستاریکا، جایی که خورشید همیشه در طول سال در آنجا می تابد و میانگین دمای هوا 22 درجه ی سانتی گراد است، این بهشت سگی خانه ی 900 سگ بی خانمان با نژاد هایی عجیب غریب است.

بهشت سگ ها و سگ دوستان +عکس

یک سازمان خصوصی که توسط داوطلبین اداره می شود پذیرای سگ های ولگرد از سرتاسر کشور بوده و به سگ دوستان این فرصت را می دهد تا با آنها وقت بگذرانند تا نهایتا خانه ای برایشان پیدا شود. سگ ها می توانند تمام روز را در محیط سبز اطراف به بازی بپردازند و البته آنها به ساختمان هایی مدرن همراه با محل خواب راحت و ایستگاه های تغذیه و حمام مشخص دسترسی دارند. برای سیراب کردن سگ ها نیز آبشخور هایی از آب تازه و جاری در قسمت های مختلف این مکان نصب شده است.

بهشت سگ ها و سگ دوستان +عکس

یکی از بزرگترین مشکلاتی که سازمان با آن مواجهه است پیدا کردن افرادی است که این سگ ها را، که بیشتر از ۹۴% آنها زاگویاتس(از نژاد مختلط (zaguates هستند به سرپرستی قبول کنند. سرجیو چینچیلا(Sergio Chinchilla) که یک سگ دوست و کارشناس تبلیغات در بنگاه معاملاتی Garnier BBDO است می گوید:" در کاستاریکا ما حدود یک میلیون سگ ولگرد داریم و مشکل اینجاست است که اکثر کسانی که تمایل به پذیرفتن سرپرستی سگی را دارند بیشتر راغب به قبول سرپرستی سگ هایی از نژادهای خالص هستند." در سال ۲۰۱۲ وقتی تعداد سگ ها به دو برابر طرفیت پیش بینی شده رسید این پناهگاه یک بحران را تجربه کرد.

بهشت سگ ها و سگ دوستان +عکس

در این زمان بود که سرجیو و تیمش در Garnier BBDO شروع به فکر کردن برای پیدا کردن راه هایی جهت تغییر برخورد مردم نسبت به نژاد های مختلط نمودند. در تلاشی در رد این مسئله که سگ های اصیل با ارزش ترند، آنها تصمیم به تمرکز بر روی ویژگی های منحصر به فرد هر سگ از نژاد مختلط و نشان دادن جنبه های مثبت این نژاد از سگ ها نمودند. پس اگرچه تبار این سگ ها مشخص نیست ولی هر سگ برند خاص خود را پیدا کرده است. سرجیو می گوید:" ما ساعات بیشماری برای این کمپین وقت گذاشتیم. در یک مقطع حتی همکارانم موافقت کردند وظایف من را در آژانس پوشش دهند تا من بتوانم صددرصد انرژی خود را برای این کمپین اختصاص دهم." او چندین مرتبه به پناهگاه رفت تا بتواند هر سگ را بفهمد، تحلیل کند و اسم هایی جدید برای آنها پیدا کند. ۶۰۰ گونه ی جدید در بازه ی چهار ماه به وجود آمد اما فقط ۱۵ تا از آنها انتخاب شدند تا در تبلیغ کمپین استفاده شوند.

بهشت سگ ها و سگ دوستان +عکس

هکتور اکونا (Héctor Acuña) هنرمندی از طرف اژانس، طراحی هایی از این ۱۵ گونه کشید که در تلویزیون محلی، بیلبورد ها و تبلیغات سرتاسر شهر با این پیام به نمایش در آمد:" وقتی شما سگی با نژاد مختلط به سرپرستی قبول می کنید، شما یک گونه ی خاص را به سرپرستی قبول کرده اید." این تبلیغ به شدت روی اهالی محلی تاثیر گذاشت و سریعا برای سگ ها شهرت و شناخت به ارمغان آورد. موفقیت کمپین به سگ ها این فرصت را داد تا در جشنواره ی ملی حیوانات شرکت کنند. بعد از ۴۵ روز از شروع کمپین نرخ قبول سرپرستی افزایش خیره کننده ای داشت و از ۱۰ سگ در ماه به ۱۵۰ سگ در ماه رسید.

بهشت سگ ها و سگ دوستان +عکس

آنها که تمایل به قبول سرپرستی گونه ای جدید دارند می توانند شخصا از این سرزمین بازدید کنند، با سگ ها وقت بگذرانند و قبل از اینکه یکی از سگ ها را به خانه ببرند، یادداشتی بنویسند. فضای بدون استرسی که توسط داوطلبین به وجود آمده به صاحبین بالقوه این اجازه را می دهد تا این حیوانات را بهتر بشناسند و حتی با آنها دوست شوند. البته اصراری بر قبول سرپرستی نیست. چون اینجا سگی کشته نمی شود، انها بی نهایت خوشحال هستند و این پناهگاه، محیطی رویایی برای گذراندن وقت با دیگر حیوانات است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عاشق حیوانات

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج