جاباما
۳۱۵۴۶۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فورد بر سرزمین آزتکها خیمه زد

تازه‌ترین خبرها از شرکت فورد، به تأسیس یک کارخانه جدید برای تولید مدل نوین و کوچک در مکزیک مربوط می‌شود.

وب‌سایت پدال: با صرف ۱.۶ میلیارد دلار، چی‌هواهوا منبع اشتغال و تولید می‌گردد. تازه‌ترین خبرها از شرکت فورد، به تأسیس یک کارخانه جدید برای تولید مدل نوین و کوچک در مکزیک مربوط می‌شود. به‌رغم اینکه اعلام شده کارخانه در شمال ایالت سن لوییس پوتوسی، که ایالتی خودمختار از دولت مکزیک است احداث می‌شود اما فورد هنوز هدف از تأسیس این کارخانه جدید را فاش ننموده است.

فورد بر سرزمین آزتکها خیمه زد

کارگران کارخانه فورد در آمریکا که فوکوس و C مکس را در خطوط تولیدش مونتاژ می‌کند به‌تازگی ادعا کرده‌اند که این شرکت در حالت آماده‌باش برای انتقال خطوط تولید این دو مدل به مکزیک است. این پروژه که قرار است زمانی که برای شروع به ساخت این پروژه تعیین شده تابستان امسال است و به تدریج حدود ۱.۶ میلیارد دلار هزینه روی دست فورد می‌گذارد تا سال ۲۰۲۰ به اتمام می‌رسد و ۲۸۰۰ شغل مستقیم در ایالت پوتوسی ایجاد می‌کند. گفته شده فورد تا ابتدای سال ۲۰۱۸ خطوط اولیه مونتاژ را در این کارخانه جایگذاری می‌کند و به مونتاژ خودرو می‌پردازد.

فورد بر سرزمین آزتکها خیمه زد

فورد به مقامات مکزیکی قول داده است میزان سرمایه‌گذاری خود در مکزیک را تا ۲.۵ میلیارد دلار افزایش دهد و این باعث افزایش ظرفیت تولید فورد در مکزیک خواهد شد و این طی برنامه گسترده‌ای که در اتاق‌های مدیران شرکت فورد طراحی شده به شرح زیر است: نخست کارخانه تولید نسل جدید پیشرانه‌های شرکت فورد در چی‌هواهوا با توسعه کارخانه موجود چی هواهوا و دوم ساخت کارخانه‌ای جدید در گواناخاتو جهت تولید نسل جدیدی از جعبه‌دنده و سیستم انتقال قدرت‌.

هم‌اکنون در کارخانه‌های شرکت فورد در مکزیک حدود یازده هزار نفر کارگر مشغول به کار هستند و به نظر می‌رسد در یک شمای کلی این میزان تا ۲۰۲۰ به هیجده هزار نفر خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج