جاباما
۳۱۵۵۸۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ایران تا فردا بارانی است

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که امروز در شرق کشور و بخش‌هایی از نواحی مرکزی ابر، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده است که امروز در شرق کشور و بخش‌هایی از نواحی مرکزی ابر، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: ‫ﺑﺮاﺳﺎس ﺗﺤﻠﻴﻞ آﺧﺮﻳﻦ ﻧﻘﺸﻪ ﻫﺎ و داده ﻫﺎی ﻫﻮاﺷﻨﺎسی‪ ،‬طی اﻣﺮوز ﺑﺮای ﻧﻮاحی ﻣﺮﻛﺰی‪ ،‬داﻣﻨﻪ ﻫﺎی اﻟﺒﺮز ﺷﺮقی، ‬ﻣﺮﻛﺰ‪ ،‬زاﮔﺮس ﻣﺮﻛﺰی‪ ،‬ﺟﻨﻮب ﺷﺮق و ﻣﻨﺎطقی از ﺷﺮق و ﺷﻤﺎل ﺷﺮق ﻛﺸﻮر‪ ،‬اﻓﺰاﻳﺶ‬ ‫اﺑﺮ‪ ،‬رﮔﺒﺎر ﺑﺎران ﮔﺎهی ﺑﺎ رﻋﺪوﺑﺮق و وزش ﺑﺎد ﭘﻴﺶ بینی می ﺷﻮد‪.

احد وظیفه افزود: فردا ﻳﻜﺸﻨﺒﻪ ﻧﻴﺰ در ﺑﺮخی ﻣﻨﺎﻃﻖ ﻧﻮار شرقی ﻛﺸﻮر‪ ،‬در ﺑﻌﺪازﻇﻬﺮ اﻓﺰاﻳﺶ اﺑﺮ‪ ،‬ﺑﺎرش ﭘﺮاﻛﻨﺪه ﮔﺎهی ﺑﺎ رﻋﺪوﺑﺮق و وزش ﺑﺎد رخ ﺧﻮاﻫﺪ‬ ‫داد‪.

به گفته وی از ﺑﻌﺪازﻇﻬﺮ روز ﻳﻜﺸﻨﺒﻪ ﺑﺎ ﺗﺎﺛﻴﺮ ﻣﻮج دﻳﮕﺮی از ﺷﻤﺎل ﻏﺮب و ﻏﺮب‪ ،‬اﺑﺘﺪا در اﻳﻦ ﻣﻨﺎﻃﻖ و در روز دوﺷﻨﺒﻪ ﻋﻼوه ﺑﺮ ﻣﻨﺎﻃﻖ ذﻛﺮ ﺷﺪه‪ ،‬در داﻣﻨﻪ ﻫﺎی ﻏﺮبی و ﻣﺮﻛﺰی اﻟﺒﺮز ﺷﺎﻫﺪ رﮔﺒﺎر و رﻋﺪ و ﺑﺮق و‬ ‫وزش ﺑﺎد ﺧﻮاﻫﻴﻢ ﺑﻮد‪.‬‬

سازمان هواشناسی کشور امروز برای تهران هوایی نیمه ابری، بعد از ظهر افزایش ابر و درپاره‌ای نقاط رعد و برق و باران و وزش باد پیش‌بینی کرده است. بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۲۱ و ۱۲ درجه سانتیگراد اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج