۳۱۸۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فتح الله زاده: رویانیان معنی مدافع را نمی داند!

با انتخاب رئیس هیئت مدیره استقلال، روز سه شنبه جلسه اعضا البته در غیاب مقداد نجف نژاد تشکیل شد. علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال روز گذشته، درباره مسائل مطرح شده در این نشست با اوج نیوز صحبت کرد.

فتح الله زاده: رویانیان معنی مدافع را نمی داند!
تماشا: با انتخاب رئیس هیئت مدیره استقلال، روز سه شنبه جلسه اعضا البته در غیاب مقداد نجف نژاد تشکیل شد. علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال روز گذشته، درباره مسائل مطرح شده در این نشست با اوج نیوز صحبت کرد.

- دوستان در هیئت مدیره محبت کردند و از خدمات مدیرعامل تشکر کردند وبه اتفاق آرا، من را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند. بحث بعدی تعیین رئیس هیئت مدیره بود که این مسئله هم مورد رای گیری قرارغ گرفت و آقای مقداد نجف نژاد به عنوان رئیس هیئت مدیره برگزیده شدند.

- من لازم می دانم در اینجا از زحمات رسولی نژاد، زرینچه، ساور و فرزامی که در این مدت یار و یاور ما بودند و به استقلال کمک زیادی کردند تشکر کنم. به خصوص رسولی نژاد که همیشه یار ما بودند. من از این استعفا به شدت ناراحت شدم و از او گلایه هم کردم. امیدوارم با حضور نیروهای جدید که از افراد خبره هستند، کار علمی تر پیش برود. همه در تلاش هستیم تا معضل مشکلات مالی استقلال رفع شود.

- خیلی ها درباره اینکه چرا امیدوار رضایی جلسه را نیمه کاره ترک کرد، از من سوال کردند. باید بگویم ایشان در جلسه حضور داشتند اما برایشان کاری پیش آمد و رفتند.

- حضور شهریاری که هم مدیرعامل بوده و هم در هیئت مدیره فعالیت کرده کمک زیادی به ما می کند. افشارزاده هم سال هاست در ورزش کشور حضور موثری دارد. می توانم بگویم کارهای تکنیکی ما خوب پیش رفته است و امیدوارم مشکلات حل شود.

- افشارزاده به شروع کارش از 5 صبح معروف است. طبق همین شهرت قرار گذاشتیم ایشان از ساعت 5 صبح تا 5 عصر کار کنند و من هم از ساعت 5 عصر تا 5 صبح!

- اگر فهرست تیم ملی سهمیه ای باشد، از استقلال باید بازیکنان بیشتری دعوت می شدند. اگر به بازی ها و جدول نگاهی بیندازید متوجه این موضوع می شوید که از استقلال بازیکنان دیگری هم باید دعوت می شدند. البته ما برای کی روش احترام زیادی قائل هستیم و از او حمایت می کنیم.

- حدود 2/5 تا 3 میلیارد از رقمی که قرار بود تامین کنیم، محقق شده است که مربوط به اسپانسر پشت پیراهن بود. با توجه به اینکه روی بازو هم می توانیم اسپانسر بگیریم، این 6 میلیارد را پر می کنیم.

- رویانیان گفته او یک مهاجم است و من مدافع. او احتمالا معنی مدافع و مهاجم را نمی داند. او خودش مدافع است و قد و قامتش هم به این پست می خورد اما من در گذشته مهاجم بودم و الان هم همینطور است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج