جاباما
۳۱۸۷۴
۶ نظر
۵۱۵۰
۶ نظر
۵۱۵۰
پ

چرا ستاره‌های سینما همیشه پوست خوبی دارند؟

اگر چه روش های متنوعی برای مراقب از پوست وجود دارد اما این بار می خواهیم به سراغ روش های مراقبتی اکثراً طبیعی سلبریتی ها برویم برویم. همان روش هایی که باعث شده ستارگان هالیوود پوست همیشه شفاف و مطلوبی داشته باشند و بدرخشند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هیدراته نگهداشتن پوست، به خصوص در روزهای سرد سال، کار ساده ای نیست. هوای خشک، پوست را نیز خشک و چروک کرده، بنابراین در این دوره از سال باید به فکر راهی برای مرطوب کردن آن باشیم.
اگر چه روش های متنوعی برای مراقب از پوست وجود دارد اما این بار می خواهیم به سراغ روش های مراقبتی اکثراً طبیعی سلبریتی ها برویم. همان روش هایی که باعث شده ستارگان هالییود پوست همیشه شفاف و مطلوبی داشته باشند و بدرخشند. در این مطلب از ستاره های هالیوود خواستیم تا راز زیبایی پوست شان را با ما در میان بگذارند.
کیم کارداشیان: جلبک دریایی
چرا ستاره‌های سینما همیشه پوست خوبی دارند؟
سوشی غذای خوشمزه ای است، اما آیا می دانید که می توانید از آن به عنوان مرطوب کننده پوست نیز استفاده کنید؟ کیم کارداشیان در یکی از پست هایش اعتراف کرد که راز زیبایی و نرمی پوست اش، جلبک دریایی است. او معتقد است که ویتامین ب این ماده خاصیت ضد التهاب دارد و بسیاری از قرمزی ها و جوش های پوست را از بین می برد.
اسکارلت جوهانسون: سرکه
چرا ستاره‌های سینما همیشه پوست خوبی دارند؟
شنیده بودیم که بسیاری از ستاره ها از سرکه سیب برای شستن و حالت دادن موهایشان استفاده می کنند اما برای پوست شان نه. اسکارلت جوهانسون جزو ستاره هایی است که برای از بین بردن لک ها و آکنه های صورت اش از این ماده استفاده می کند. به گفته او: «من به دنبال ماده ای طبیعی برای صورتم بودم که سرکه سیب را پیدا کردم. این ماده تاثیر فوق العاده ای روی صورت من گذاشت.»
هلی بری: دانه قهوه
چرا ستاره‌های سینما همیشه پوست خوبی دارند؟
برای داشتن پوستی نرم، هلی بری دانه های قهوه را با شامپو بدن اش ترکیب می کند و در حمام به بدن اش می زند. او معتقد است که دانه های قهوه به دلیل کافئین طبیعی خود، جریان خون را بالا برده و پوست را نرم می کند.
جولیا رابرتس: روغن زیتون
چرا ستاره‌های سینما همیشه پوست خوبی دارند؟
جولیا رابرتس برای این که ناخن، مو و پاهایش را نرم کند، از روغن زیتون استفاده می کند. او در مصاحبه ای با مجله «Vogue» گفت: «روغن زیتون را با آب مخلوط می کنم و موها و ناخن هایم را با آن ماساژ می دهم، برای پاهایم نیز، شب ها روغن زیتون را به پاهایم می مالم، روی آن جوراب می پوشم و می خوابم. زمانی که از خوب بیدار می شوم، پوست ام مانند ابریشم نرم است.»
ویکتوریا بکهام: مدفوع پرنده
چرا ستاره‌های سینما همیشه پوست خوبی دارند؟
راز زیبایی پوست ویکتوریا بکهام، مدفوع پرنده است. این خواننده سابق گروه «Spice Girl» و همسرش از روش های ژاپنی برای پاک کردن چرک های صورت شان استفاده می کنند. ویکتوریا در مصاحبه ای گفت که آنقدر از این ماده راضی ست که هر روز صورت اش را با کرم حاوی مدفوع پرنده می شوید.
آنجلینا جولی: تخم ماهی
چرا ستاره‌های سینما همیشه پوست خوبی دارند؟
حتما برایتان جالب است که راز زیبایی پوست آنجلینا جولی را بدانید. آنجلینا به تخم ماهی علاقه زیادی دارد به طوری که علاوه بر مصرف خوراکی آن، آن را به پوست صورت اش نیز می مالد. به گفته او این ماده پوست را سفت کرده و از چین و چروک نیز جلوگیری می کند.
سیندی کرافورد: شیر
چرا ستاره‌های سینما همیشه پوست خوبی دارند؟
پوست نرم و صاف سیندی کرافورد، سوپر مدل معروف، نتیجه استفاده از شیر است. او شیر را با آب معدنی ترکیب می کند و به پوست اش می زند. از آنجایی که این ماده حاوی کلسیم، پروتئین و مواد معدنی است، برای سلامت پوست بسیار مفید بوده و آن را نرم و صاف می کند.
دبرا مسینگ: سم مار
چرا ستاره‌های سینما همیشه پوست خوبی دارند؟
دبرا مسینگ برای از بین بردن چین و چروک های صورت اش، به خصوص در ناحیه زیر چشم، از سم مار استفاده می کند. این ماده مانند بوتاکس عمل کرده و ماهیچه های صورت را آرام و صاف می سازد.

اسنوکی: خاک گربه
چرا ستاره‌های سینما همیشه پوست خوبی دارند؟
آیا به دنبال یک ماسک صورت فوق العاده می گردید؟ اسنوکی می تواند راز زیبایی خود را با شما در میان بگذارد. در واقع آنچه پوست او را جوان ساخته است، خاک گربه است. او این ماده را با آب مخلوط می کند و مانند ماسک به صورت اش می زند.
اوا لونگوریا: جفت جنین
چرا ستاره‌های سینما همیشه پوست خوبی دارند؟
اوا لونگوریا از کرم های حاوی جفت جنین برای مرطوب کردن صورت اش استفاده می کند. این جفت از حیوان هایی چون گوسفند، تهیه می شود که به دلیل کلاژن فراوان موجود در آن، نه تنها پوست را نرم و مرطوب کرده بلکه از چین و چروک نیز جلوگیری می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دنیا

      سلام ببخشید,میشه یک پنکک خوب واسه پوست خشک معرفی کنید ویک ریمیل بلند کننده

    • مرضیه

      پوستم خیلی لک داره میشه کمکم کنید دیگه خسته شدم

    • سانیا جون

      اصلا خوب نبود

    • بدون نام

      این ها همشون عمل های زیبایی داشتن وقتی عمل زیبایی باشه نیاز به این چیز ها نیس

    • خاتون صادقی

      پوستم چرب ولک داره کرم ابریشم چطور استفاده کنم

    • بدون نام

      درسته اینا بدون ارایش و فتوشاپ پوست معمولی دارند پس این کارا لازم نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج