جاباما
۳۱۹۲۰۰
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

رکورد جدید تمام کردن بازی قارچ خور

گیمرهای تمام دنیا از سال ۱۳۶۴ سوپرماریو یا همان قارچ‌خور خودمان را در کنسول‌های نینتندو بازی می‌کنند و انگار هنوز هم کارشان با این بازی تمام نشده است.

مجله دیجی کالا - حدیث جانی: گیمرهای تمام دنیا از سال ۱۳۶۴ سوپرماریو یا همان قارچ‌خور خودمان را در کنسول‌های نینتندو بازی می‌کنند و انگار هنوز هم کارشان با این بازی تمام نشده است. با این که بیشتر گیمرها بارها این بازی کلاسیک را تا انتها طی کرده‌اند، بعضی‌ها از شست‌های فولادین‌شان را به سطح دیگر برده‌ و در اتمام بازی در سریع‌ترین زمان ممکن با یکدیگر کل می‌اندازند. این حرکت که «اسپیدران» (Speedrun) نام دارد، به معنای تمام کردن بازی در سریع‌ترین زمان ممکن است. بازی‌های مختلف، اسپیدران‌ها و رکوردهای مخصوص به خودشان را دارند.

رکورد جدید تمام کردن بازی قارچ خور

رکورددار جدید سوپرماریو، کانالی یوتیوبی به نام «داربین» (Darbian) است. او موفق شده این بازی را در ۴ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۲۶۰ هزارم ثانیه با یک کنسول بازی نینتندو (NES)، به اتمام برساند.

طبق آمار موجود در وب‌سایت Speedrun.com، او با اختلاف ۰٫۰۰۰۷ ثانیه از رکورددار پیشین جلو افتاده است.

موفقیت شگفت‌آور داربین، بشر را یک قدم به رقابت با مهارت و هوش کامپیوتر نزدیک‌تر کرده (اگرچه درک این سخت است که چگونه شکست کامپیوتر توسط انسان در یک بازی ویدیویی، می‌تواند به بشر کمک کند تا در آینده‌ای نه چندان دور در مقابل ربات‌ها بایستد)، و شاید رکورد داربین، آخرین رکورد در تمام کردن سریع بازی سوپرماریو توسط یک نفر باشد.

البته ابزارهایی هم هستند که صرفا برای بازی سوپرماریو ساخته شده‌اند و تمام فوت و فن و میانبرهای این بازی را می‌دانند. این ابزارها در جایگاه انسان بازی می‌کنند توانسته‌اند سوپرماریو را در مدت زمان ۴ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۳۱ هزارم ثانیه تمام کنند. ویدیوی این ابزار و نحوه‌ی تمام کردن بازی‌اش در کانال TASVideoChannel یوتیوب موجود است. آخرین رکورد داربین تنها یک بیستم ثانیه از کمترین زمان انجام شده توسط چنین ابزارهایی، بیشتر است.

فکر کنید یک نژاد بیگانه از فضا در تلاش است برای حفظ گونه‌ی خود، از میان انسان‌ها و البته با استفاده از بازی سوپرماریو کارآموز بگیرد و با آزمودن مهارت استفاده از دست، سرعت واکنش و هماهنگی دست و چشم یکی از ما را انتخاب کند، داربین ناجی سیاره‌ی بیگانه‌ها می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سین میم

      خوشی زده زیر دلشون اینا!
      چه حوصله ای... چه بیکار!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج