۳۱۹۲۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

توصیه های پلیس به معتکفان

جانشین پلیس پیشگیری ناجا از تمهیدات ویژه پلیس پیشگیری برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: راهبرد ناجا در انتظام بخشی به مراسم اعتکاف مردم محور است و در راستای ارتقاء نظم و امنیت عمومی مراکز جمعیتی زیر ذره بین پلیس است.

خبرگزاری ایسنا: جانشین پلیس پیشگیری ناجا از تمهیدات ویژه پلیس پیشگیری برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: راهبرد ناجا در انتظام بخشی به مراسم اعتکاف مردم محور است و در راستای ارتقاء نظم و امنیت عمومی مراکز جمعیتی زیر ذره بین پلیس است.

سردار " مهدی معصوم بیگی"، با تبریک فرا رسیدن ماه رجب و در آستانه برگزاری مراسم اعتکاف گفت: اعتکاف از رویش های تاثیر گذار انقلاب اسلامی است و از مولفه های قدرت نرم اسلام در برابر دشمنان و تهاجم فرهنگی است و در گذشته اعتکاف به این شکوه و عظمت و وسعت برگزار نمی شد، لیکن در سال های اخیر مردم بویژه جوانان عزیز استقبال با شکوهی از این مراسم معنوی دارند.

وی با بیان اینکه ایام اعتکاف رسالت پلیس را برای برقراری نظم و امنیت سنگین تر می کند، افزود: در این راستا پلیس پیشگیری طرح های ویژه ای به منظور فراهم آوری فضای آرام برای معتکفان در دستور کار دارد تا این مراسم معنوی در یک فضای آرام برگزار شود.

تشریح اقدامات انتظامی پلیس پیشگیری در ایام اعتکاف

جانشین پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: در این ایام پلیس، نظارت های خود را در محیط های پیرامونی برگزاری مراسم اعتکاف تشدید و اقدامات انتظامی و مراقبتی خاص در راستای ارتقاء امنیت این مراسم خواهد داشت.

این مقام انتظامی مطرح کرد: با توجه به اینکه برخی به شکل خانوادگی در این مراسم معنوی حضور دارند و در برخی محلات منازل خالی از سکنه می شود نظارت "محله محور" پلیس پیشگیری نیزبیشتر می شود.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه پلیس پیشگیری هم زمان با ایام اعتکاف هیچ مسجد را بدون مراقبت و نظارت نخواهد گذاشت، خاطر نشان کرد: تامین نظم و امنیت مکان های محوری و مراکز جمعیتی همیشه مورد توجه جدی نیروی انتظامی بوده است.

توصیه های پلیس به معتکفان

وی با توصیه به معتکفان بیان کرد: معتکفان برای حضور در مساجد بویژه کسانی که مساجدی را خارج از محله خود برگزیده اند از خودروی شخصی استفاده نکنند که مجبور به پارک خودرو برای چند روز متوالی در حاشیه خیابان یا محلات شوند و در صورت استفاده از خودروی شخصی از پارگینگ های مجاز استفاده کنند تا ضمن کمک به پیشگیری از وقوع سرقت در آمد و شد نیز تسهیل شود.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: مردم ضمن هوشیاری لازم ، در صورت مشاهده هر مورد مشکوکی، با ۱۱۰ تماس بگیرند و یا به نزدیک ترین کلانتری محل و یا مامور انتظامی اطلاع دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج