جاباما
۳۱۹۸۸۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طرح ویژه اوباما برای دستگیری البغدادی

رئیس جمهور آمریکا گفت: پیش بینی من این است تا پایان سال شرایطی فراهم خواهیم کرد که موصل در نهایت از دست آنها خارج خواهد شد.

خبرگزاری صدا و سیما: رئیس جمهور آمریکا گفت: پیش بینی من این است تا پایان سال شرایطی فراهم خواهیم کرد که موصل در نهایت از دست آنها خارج خواهد شد.


باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز درباره جنگ علیه داعش گفت: همانطور که هفته گذشته گفتم این جنگ طولانی و سخت است اما ما شاهد هستیم که آنها مناطق تحت کنترل خود را از دست دادند و همانطور که می بینیم عراقی ها اشتیاق به جنگ و پس گرفتن اراضی خود دارند.

ما باید اطمینان یابیم که حمایت بیشتری از آنها می کنیم. ما خود در حال نبرد نیستیم اما زمانی که آموزش و نیروهای ویژه که از عراقی ها حمایت می کنند،فراهم می کنیم، وقتی که اطلاعات جمع آوری می کنیم و با ائتلاف همکاری می کنیم،شاهد هستیم که می توانیم به صورت مستمر عرصه را بر آنها تنگ تر کنیم. پیش بینی من این است تا پایان سال شرایطی فراهم خواهیم کرد که موصل در نهایت از دست آنها خارج خواهد شد.

مجری پرسید وقتی که عهده دار سمت شده اید،من فکر می کنم یکی از اولین حرف هایی که به رئیس سیا گفتید این بود که من می خواهم بن لادن را بگیرم و این کار را انجام دادید. من فکر می کنم درباره البغدادی نیز چنین فکری دارید.

باراک اوباما گفت: من همین اندیشه را درباره همه ساختار رهبری داعش دارم که شرورتر و مخرب تر از هر گروه و افراد در جهان است.

مجری سی بی اس پرسید آیا شما فکر می کنید البغدادی را تا پایان دوره ریاست جمهوری خود بگیرید؟

رئیس جمهور آمریکا گفت: هدف من این است که اطمینان یابم ما کارها را به درستی انجام می دهیم و ما طرحی داریم و اجرا می کنیم. شما بن لادن را مثال زدید.من قصد داشتم همان سال اول وی را بگیرم اما شما به عنوان رئیس جمهور نمی توانید این کار را انجام دهید بلکه کاری که می توانید انجام دهید این است که همه بخش ها اعم از اطلاعات(سرویس های اطلاعاتی)، ارتش ،دیپلماتیک را با خود همراه کنید و به تلاش ادامه دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج