۳۲۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

شهاب حسینی کند ذهن می شود!

این فیلم داستان زوج جوانی است که از نظر هوشی هر دو کند هستند و به لحاظ ژنتیکی مشکل آی کیو دارند. این زوج کندذهن بعد از ازدواج با اینکه عاشق همدیگر هستند، دچار مشکلاتی می شوند.

شهاب حسینی کند ذهن می شود!

شهاب قرار است این بار در فیلم مازیار میری بازی کند تا اولین تجربه همکاری اش با نگار جواهریان رقم بخورد. در این کار، میری داستانی را جلوی دوربین می برد که از کار سینمایی قبلی اش کاملا دور است.

این فیلم که در سکوت خبری کامل، مراحل پیش تولیدش را طی می کند، داستان زوج جوانی است که از نظر هوشی هر دو کند هستند و به لحاظ ژنتیکی مشکل آی کیو دارند. این زوج کندذهن بعد از ازدواج با اینکه عاشق همدیگر هستند، دچار مشکلاتی می شوند.

شهاب حسینی کند ذهن می شود!

منوچهر محمدی تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارد و نویسنده کار هم حامد محمدی، پسر منوچهر محمدی است. همکاری مازیار میری و منوچهر محمدی برای سینمایی ها کمی جالب توجه است. این دو نفر با یک نامه نگاری مفصل با همدیگر، چندی پیش در صدر اخبار سینمایی قرار گرفته بودند.

میری وقتی فهمید محمدی قصد دارد فیلمی در مورد زندگینامه امام خمینی (ره) بسازد، نامه ای با عنوان «تا اطلاع ثانوی شما خودی نیستید» نوشت و در آن سعی کرد، جفاهایی که نسبت به فیلم «بوسیدن روی ماه» در جشنواره و در تاریخ اکران شده، دوباره به تهیه کننده این کار یادآوری کند.

او در بخشی از این نامه آورده بود: «آقای محمدی! اصلا تا به حال فکر کرده اید که می خواهید با کدام کارگردان برای چنین فیلمی درخواست پروانه ساخت بدهید؟ سید رضا میر کریمی؟ مجید مجیدی؟ کمال تبریزی؟ مجید راعی؟ کافی است تماسی با آقای کمال تبریزی بگیرید و ببینید دوستان با سازنده چند فیلم بسیار مهم دفاع مقدس که حتی یکی از آن فیلم ها یعنی «لیلی با من است» از نظر رهبری نظام، یکی از بهترین فیلم های دفاع مقدس شناخته شده است، چه برخوردهایی کرده اند و در پی درخواست های مکرر ایشان برای پروانه ساخت چه پاسخ هایی داده اند یا از دوستان دیگر بپرسید که چه پیغام هایی از این آقایان گرفته اند یا تجربه اکران سال قبل («عصر روز دهم») خود را مرور کنید، یادم هست فیلم عاشورایی بود...».

محمدی هم همان زمان در پاسخ به این کارگردان نوشت: «مازیار میری عزیزم امیدوارم باور کنی که در این هرزباد مسموم که قصد دارند ایران عزیز را کویر خشک و بی آب و علف نشان دهند که باید از آن رفت، ما اتفاقا وظیفه داریم به سراغ زلال معرفت دینی و انقلابی و ملی خود بازگردیم. ما وظیفه داریم از امام و ارزش هایی که او بدان عشق می ورزید سخن بگوییم. در این وانفسای عافیت طلبی من بر خود وظیفه می دانم تا اتفاقا در دل سخت ترین و دشوارترین و با شرم بایدم گفت مهجورترین موضوع بروم.

سخن گفتن از امام و فیلم ساختن برای وی و به اندازه کف دستی از دریای معرفت ایشان برای لب های تفدیده و تاول زده نسل سوم و چهارم این مرز و بوم آوردن بر من فریضه است. لذا از گفتن از حق وصیت است و صبر بر مصیبت های پس از گفتن حقگویی وصیتی است که باید یکدیگر را بر آن سفارش کنیم...» حالا گویا نتیجه این نامه ها که به جای انتشار می توانست در یک مکالمه تلفنی خصوصی هم خلاصه شود، همکاری در پروژه جدید است؛ پروژه ای که برای اولین بار شهاب و نگار را روبروی هم دارد.

شهاب به تازگی از بازی در تله فیلم «تعبیر خواب» به کارگردانرضا دادویی آزاد شده و مشغول تمرین تئاتر به عنوان کارگردان در کنار احمد ساعتچیان است. البته شنیده می شود که او قرارداد دیگری هم با محمد هادی کریمی بسته است تا نقش اصلی فیلم سینمایی این کارگردان را هم بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • laya

      بازی هر دوتاشون رو دوست دارم

    • فاطی گلی

      من خیلی آقای حسینی روقبول دارم یقین دارم که همیشه بازی متفاوتی بابقیه دارن امیدوارم همیشه موفق باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج