جاباما
۳۲۰۱۱۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

شاسی بلند زیبای فولکس در راه است!

فولکس‌واگن خود را برای رونمایی از شاسی‌بلند جدید خود، در نمایشگاه خودروی پکن آماده می‌کند. شاسی‌بلند جدید فولکس واگن، اگر چه فقط یک طرح مفهومی بوده؛ ولی تولید زود هنگام آن دور از ذهن نیست.

وب‌سایت چرخان - امین نقی زاده: فولکس‌واگن خود را برای رونمایی از شاسی‌بلند جدید خود، در نمایشگاه خودروی پکن آماده می‌کند. شاسی‌بلند جدید فولکس واگن، اگر چه فقط یک طرح مفهومی بوده؛ ولی تولید زود هنگام آن دور از ذهن نیست. هم اکنون فولکس واگن تصاویری از کانسپت شاسی بلند جدید خود منتشر کرده است.

شاسی بلند زیبای فولکس در راه است!

آنچه از این تصاویر بر می‌آید، وجود بدنه‌ای عضلانی همراه با روکش پلاستیکی در برخی نواحی، به ویژه قوس چرخ‌ هاست. در جلو خودرو نیز، ورودی‌های دوگانه هوای بزرگی را می‌بینیم، که کمک زیادی به خنک کردن موتورمی‌کنند. به غیر از اینها ما شاهد یک نوار طولانی از LED در قسمت جلو خودرو هستیم. ظاهرا برای چراغ‌های عقب نیز از لامپ‌های OLED استفاده شده که پیش از فولکس واگن، در خودروی Audi TT RS نظیر آنها را دیده‌ایم.

شاسی بلند زیبای فولکس در راه است!

با نگاه به فرم C شکل چراغ‌های LED مشخص می‌شود که ما با یک پلاگین ترکیبی روبرو هستیم. اطلاعات مربوط به این پلاگین فعلا مشخص نشده؛ ولی می‌توان حدس زد که این خودرو، توان تولید ۳۷۶ اسب‌بخار قدرت و ۶۹۹ نیوتن‌متر گشتاور را داراست. در حالت ترکیبی این خودرو می‌تواند ۷۸ مایل را فقط با یک گالن سوخت طی کند و در حالت الکتریکی، ۵۰ کیلومتر را به تنهایی می‌پیماید.

شاسی بلند زیبای فولکس در راه است!

با ترکیب قدرت موتور احتراقی و موتور الکتریکی، تنها شش ثانیه طول می‌کشد که از حالت سکون کامل، به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسید. حداکثر سرعت در نظر گرفته شده برای این شاسی بلند ۲۳۳ کیلومتر در ساعت است.

فولکس‌واگن تصویری از محیط داخلی این خودرو منتشر نساخته؛ با این حال به نظر می‌رسد که ما با انبوهی از تکنولوژی‌های بروز و سرگرم کننده در این شاسی‌بلند روبرو خواهیم شد. احتمالا تمام اطلاعات و تنظیمات خودرو توسط یک صفحه نمایش لمسی ۱۲.۳ اینچی نمایش داده می‌شود.

شاسی بلند زیبای فولکس در راه است!

فولکس‌واگن در رابطه با کابین این خودرو به این نکته اشاره کرده، که نوع چینش سرنشینان و سبک محیط داخلی، کاملا دیجیتالی است. بنابراین شاید شاسی‌بلند جدید فولکس‌واگن، از تکنولوژی رانندگی خودکار استفاده کند. فولکس‌واگن در توصیف این شاسی‌بلند گفته است: « شاسی بلندی لوکس و پیشرفته در جهان!»

براساس شنیده‌ها، فیس‌لیفت مدل گلف فولکس‌واگن تایید شده و بعید نیست که این شاسی‌بلند جذاب، نمونه جدید و بروز شده گلف باشد. آنچه که ما می‌بینیم یک طرح و خودروی امیدوار کننده برای فولکس واگن بوده و امیدوار هستیم که این زیبایی توسط جلوه‌های ویژه گرافیکی تولید نشده باشد! حالا فقط باید تا تاریخ ۲۵ آوریل، که زمان بازگشایی نمایشگاه خودروی پکن خواهد بود؛ صبر کرد و دست پخت جدید فولکس واگن را دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاااااااک بر سر ایران خودرو و سایپا

    • بدون نام

      خاااااااک بر سر ایران خودرو و سایپا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج