۳۲۰۱۲۱
۷۱ نظر
۶۹۰۰
۷۱ نظر
۶۹۰۰
پ

وقتی همسرتان عادت ماهیانه است...

گاهی‌اوقات برای آقایان سخت است که درک کنند خانم‌ها در طول عادت ‌ماهیانه چه احساسی دارند و به همین دلیل نمی‌دانند برای کمک به او باید چه کنند. همیشه فردی منطقی و باملاحظه بودن هدف همه است. اگر می‌خواهید در زمان‌هایی که همسرتان عادت‌ماهیانه سنگین دارد. حمایت بیشتری از او داشته باشید، این مراحل کمکتان خواهد کرد.

وب‌سایت مردمان: گاهی‌اوقات برای آقایان سخت است که درک کنند خانم‌ها در طول عادت ‌ماهیانه چه احساسی دارند و به همین دلیل نمی‌دانند برای کمک به او باید چه کنند. همیشه فردی منطقی و باملاحظه بودن هدف همه است. اگر می‌خواهید در زمان‌هایی که همسرتان عادت‌ماهیانه سنگین دارد. حمایت بیشتری از او داشته باشید، این مراحل کمکتان خواهد کرد.

مراحل

۱. بفهمید در طول عادت‌ماهیانه چه اتفاقی برای خانم‌ها می‌افتد. مطمئناً آقایان نمی‌توانند خودشان را جای خانم‌ها بگذارند و درک کنند که داشتن عادت‌ماهیانه چه حسی می‌تواند داشته باشد ولی می‌توانند علائم آنها را بفهمند و درک کنند. خانم‌ها ممکن است دچار دل‌دردهای شدید شوند که اصلاً چیز جالبی نیست. این دل‌دردها ممکن است دردی خفیف و جزئی یا دردهایی فلج‌کننده باشد. خانم‌ها در این دوران دچار تغییر روحیات می‌شوند، ممکن است سردرد گرفته یا دچار بی‌قراری، خستگی، خواب‌آلودگی یا تغییر اشتها شوند. البته علائم عادت‌ماهیانه در خانم‌های مختلف متفاوت است و حتی ممکن است بعضی خانم‌ها هیچ علائمی نداشته باشند! خانم‌هایی که عادت‌ماهیانه سنگین دارند سختی بیشتری می‌کشند چون بخاطر خونریزی زیاد مجبورند مدام به فکر تعویض پد‌های بهداشتی خود باشند. عادت‌ماهیانه به طور کلی مسئله‌ای ناخوشایند است و علائم آن به هیچ‌عنوان شوخی نیست.

۲. کاری کنید احساس خوبی نسبت به خود پیدا کند. تحسینش کنید. حرف‌هایی بزنید که احساس کند در زمان عادت‌ماهیانه هم مثل زمان‌های دیگر زیبا و باهوش است. این اعتمادبه‌نفس او را بالا می‌برد و باعث می‌شود بخاطر تغییرات روحیه‌ای که در این دوره برای خانم‌ها ایجاد می‌شود، حس بهتری نسبت به خود پیدا کند.
 
وقتی همسرتان عادت ماهیانه است...

۳. در کارها به او کمک کنید. اگر کارهای کوچکی باید در خانه انجام دهد، کمکش کنید. با شستن ظرف‌ها یا لباس‌ها کمی استرس او را کم کنید. این کمی از بار را از روی شانه‌هایش برمی‌دارد و زمانی برای استراحت بیشتر به او می‌دهد. یادتان باشد که فقط کارهای کوچک خانه نیست، خانم‌هایی که بیرون کار می‌کنند یا مسئولیت بزرگ کردن بچه‌ها را بر عهده دارند هم عادت‌ماهیانه می‌شوند. با آنها باید با ملاحظه بیشتری رفتار کنید.

۴. به او آرامش دهید. او را بنشانید و ماساژش دهید یا در آغوشش بگیرید. حتی نوازش کردن دست‌هایش احساس بهتری به او می‌دهد یا حداقل نشان می‌دهد که دوستش دارید.

۵. کاری کنید احساس کند دوستش دارید. به او نشان دهید که از اینکه او را در زندگی‌تان دارید خوشحالید. به او بگویید که دوست و همسر فوق‌العاده‌ای برای شماست. اگر سر کار است یا از شما دور است، به موبایلش یا تلفن محل‌کارش زنگ بزنید و به او بگویید جقدر زیبا و فوق‌العاده است. نمی‌دانید این کارها چه تاثیر مثبتی در او می‌تواند داشته باشد.

۶. طوری رفتار نکنید انگار چندشتان می‌شود. به او نشان دهید که چرخه عادت‌ماهیانه او حال شما را بد نمی‌کند (حتی اگر واقعاً حس خوبی نسبت به آن ندارید). اگر سعی می‌کند درمورد آن با شما صحبت کند، صورتتان را برایش کج نکنید و نگویید برو با یکی از دوست‌های دخترت درمورد آن حرف بزن. این باعث می‌شود تصور کند هیچ اهمیتی برایتان ندارد. یک قسمت دیگر این مرحله این است که کارهایش را انجام دهید. وسایلی که لازم درد را برایش تهیه کنید، برایش شکلات یا مجله موردعلاقه‌اش را بخرید. این باعث می‌شود احساس کند واقعاً برایتان مهم است.

نکات

- حتی اگر زنی در طول عادت‌ماهیانه خود هیچ علائمی نداشته باشد، باز هم کمک کردن و آرامش دادن به او فوق‌العاده است.

- فقط با او حرف بزنید و از موضوعات بحث‌برانگیز خودداری کنید. صرفنظر از حسی که دارد، کمک کردن به او برایش لذت‌بخش است.

- باعث لبخند او شوید. یک جوک یا داستان خنده‌دار برایش تعریف کنید تا حالش بهتر شود.

- سعی نکنید در هر موقعیتی درمورد عادت‌ماهیانه او حرف بزنید. طبیعی رفتار کنید ولی طوری رفتار کنید که بداند هر وقت نیاز داشت پیشش هستید.

- گاهی‌اوقات بیرون رفتن برایش سخت می‌شود. ولی بد نیست رستورانی رزرو کنید و برای شام او را بیرون ببرید. این کار می‌تواند برایش لذت‌بخش بوده و فکرش را از موضوع پرت کند.

- کارهایی که دوست دارد را انجام دهید. اگر برای غذا خوردن بیرون می‌روید، اجازه دهید او رستوران را انتخاب کند یا اگر می‌خواهید به سینما بروید بگذارید او بگوید که دوست دارد چه فیلمی ببیند.

- فقط بغل کردن او و خواباندن او در آغوشتان به او احساس آرامش می‌دهد. مهربانی کردن با او باعث می‌شود حسی فوق‌العاده پیدا کند.

- اگر خواست درمورد آن با شما حرف بزند، حرف‌های تند و تلخ به او نزنید.

- برای وان آب داغ را آماده کنید. این کار دل‌دردش را کمتر می‌کند.

- اگر مطمئن نیستید که پریود شده است یا نه، بهتر است از او نپرسید. مطمئن شوید که با شما راحت است و اگر بپرسید از دستتان ناراحت نمی‌شود.

هشدارها

- غیرمحترمانه به او نگویید که «خودت از پسش برمیای».

- یادتان باشد که او در این مواقع بسیار احساسی هستند به همین دلیل حرف‌هایش را به دل نگیرید. ولی باید بدانید که او در این زمان‌ها همه چیز را به دل می‌گیرد.

- یادتان باشد صبور باشید و درکش کنید. اگر کنترل اوضاع از دستتان خارج شد، یک نفس عمیق بکشید و از اتاق خارج شوید.

- پریود و علائم آن را به مسخره نگیرید و از آن جوک نسازید.

- اگر دختری در طول عادت‌ماهیانه‌اش غش کرد، خیلی مهم است که نترسید. درمورد آن تحقیق کنید، او را به پهلو بخوابانید تا بتواند نفس بکشد. یک بالش نرم زیر سرش بگذارید و اگر علامت دیگری (مثل خون یا مشکل تنفسی) مشاهده نکردید فقط منتظر بمانید تا دوباره به هوش آید. حتماً به او بگویید که چه اتفاقی افتاده است و همه چیز روبراه خواهد شدژ ممکن است بعد از به هوش آمدن استفراغ کند یا اینکه گریه کند، باید برای آن آماده باشید. اگر این اتفاق زیاد برای او افتاده باشد، درمورد آن به شما خواهد گفت و باید بدانید که در این مواقع چه باید بکنید.

بعضی خانم‌ها در طول عادت‌ماهیانه خود استفراغ یا غش می‌کنند. احساس سرگیجه در آنها متداول است ولی غش مسئله‌ای است که به ندرت اتفاق می‌افتد. اگر بالا آوردن او حالتان را بد می‌کند، حتماً از اتاق خارج شوید. ولی اگر در توانتان بود، دست همسرتان را بگیرید و موهایش را نوازش کنید تا بفهمد مراقبش هستید. کاری کنید که احساس خجالت نکند سرتان را برنگردانید چون این کارها حال او را بدتر خواهد کرد.

- اگر دوست دارد تنها باشد، تنهایش بگذارید. گاهی‌اوقات کاری برای درد او از دست شما برنمی‌آید و حضورتان ممکن است فقط حالش را بدتر کند. بعداً که دردش کمتر شد می‌توانید به او آرامش دهید. از او سوال کنید که ترجیح می‌دهد چطور رفتار کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فیزیولوژیست

      کاش همه مردای متاهل بفهمن این موضوع رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چی چی نپرسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!عمو جان مگه زن آدم نامحرمه که نپرسی ازش پریودائه یا نه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        گییییییییییییییییییییییییییج اتفاقا باید بپرسی ....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بی نام

      واقعا که زنان خیلی باید صبور و با تحمل باشند تا بتونند این درد رو تحمل کنند

    • بدون نام

      خیلی مفید بود مطلبش برای مردا بازم ازین مطالب بزارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جون

    • بدون نام

      این ادابازیا چیه؟؟؟ من پانزده ساله پریود میشم و این لوس بازیارو در نیاوردم!!!! غش و دردی در کار نیس بابا- یه کم خستگی و بی حالی .همین.

      پاسخ ها

      • فیزیولوژیست

        ی کم اطلاعاتتون رو ببرید بالا تا بدونید که سندرم قاعدگی دردناک وجود داره و علائم خیلی بدی هم داره مثل درد خیلی شدید و .....همه آدما مثل هم نیستن

      • بدون نام

        از 100 تا 20 نفر ممکنه داشته باشن اونم تو مجردی

      • بدون نام

        واقعا از یک خانم بعیده اینطور صحبت کردن من خودم یکی از اوناییم که فیزیک خوب و قوی دارم اما زمانی که پریود میشم فقط خدا میدونه چه دردی میکشم و معمولا هم کارم به بیمارستان و سرم ها و آمپول های تقویتی میرسه و تقریبا نیمی از دخترا و زن های اطرافم هم درد زیادی میکشن پس صحیح نیست که بگید فقط یک بیحالیه

      • فیزیولوژیست

        ربطی به مجردی یا متاهلی نداره من متاهلم ولی این مشکل رو دارم

      • بدون نام

        اگه شما هم مثل من دوهفته پریود همراه با درد شدید بودی باز هم این حرفو میزدی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        خنده دار ه خنده دار

      • نسیم

        چرا بی ربط حرف میزنی امیدوارم ایندفعه که پریود شدی تموم دردهای منو بکشی

      • یه 15 ساله

        من 12

    • بدون نام

      خوب خودش از پسش برمیاد . مگه جنگه جوک هم شوخیه ناراحتی نداره . چقدر لوس

    • بی نام

      موافقم .

    • بدون نام

      واقعا چه دردی اخه این لوس بازیا چیه حالا اونم واسه متاهلا ..مگر اینکه بخوان توجه همسرشونو جلب کنن ادا و اطوار در بیارین ...حالا که دختر خانوما اکثرا تو مقطع دبستان پریود میشن باید اونا رو تو ماهای اول درک کرد .زنای متاهلی که عقده ایو کمبود محبت دارن میتونن این رو واسه خودشون گزینه کنن.عجب ادمایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا باورم نمیشه یه همچین آدمایی هستن خوبه که حرف دهنتو مزه مزه کنید بعد بزنید

      • بدون نام

        براساس شغلم نوشتم ی روز ی خانومی اومد شیفت من بود هم چین مینالید نگو نپرس بهش 2 سی سی اب مقطر زیر جلد تزریق کردم که یاد بگیره همه چی فریب دادن و جلب توجه نیست بعدشم میگفت خیلی خوب شدم خوب خوب در حالی که سوزش اب مقطر 50 برابر از درد پریود بیشتره.

      • لاله

        الان شخص شما و مدل عادت ماهیانه ی شما مرجع قضاوت عادلانتون در مورد همه خانمها بوده که اینجوری دچار حمله ی افراطی شدید؟ بله شاید درصدی از خانمها بخوان محبتی رو که از طریقای دیگه واز شوهرشون نمیگیرن اینجوری به زور ازش بکشن بیرون ولی خیلی ها واقعا درد دارن نه ادا و اطواری در کار هست نه عقده و کمبودی واقعا ادم از خوندن نظرها به عمق کوته فکری درصد زیادی از افراد جامعه بیشتر پی میبره

      • نسیم

        برو خداروشکر کن که دردهای ما رو نمیکشی سه روز کامل مثل یه جسد میفتم

    • بدون نام

      مردها خنگ.تر و خونسردتر و بی خیالتر از اون هستند که این چیزارو بفهمن ، من برای هر ۳ بچه هام ویارای شدید و وحشتناک داشتم شبانه روز بالا می اوردم .ادا اطواری هم در کار نبود انقدر بد بود که هرگز دلم نمیخواد دوران بارداری رو به یاد بیارم .شوهرم اصلا حالیش نبود برا همین هم دیگه زیاد بهش اهمیت نمیدم ، چون تو یکی از مهمترین دوران زندگیم اصلا بهم اهمیت نداد.

      پاسخ ها

      • سلی

        خدا به دادت برس

    • فرهاد گلچین

      افسوس که ما ایرانیهای این دوران بعید میدانم که لااقل به مقدار کمی از این کارها را حتی برای خدای ناکرده عزیزی که میدانیم قرار است از دست بدهیمش و پایان عمرش میباشد نیز انجام ندهیم،،اما از آن طرف وای و هیهات از زمان و نقطه ای که از دست دادیم حتی دشمن سرمان را.... آنوقت است که این حس غریب اما آشنای :زنده کش و مرده پرست خودش را در تک تک ما نشان خواهد داد

    • یک مرد

      من اوایل فکر میکردم ادا و اطوار در میاره خانومم ولی یک شب که کار به بیمارستان کشید حساب کار دستم اومد.تازه میفهمم چقدر دردناک و ناجوره.
      اصلا دلیل اینکه زنها باید اینهمه عذاب بکشند رو نمیفهمم.چرا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کار به بیمارستانم بکشه با ی امپول خوب میشه استانه تحملش کم بوده

      • ساناز

        خوبه كه يكي پيدا شد حال ما دخترا رو درك كنه

    • بهار

      منم بعضی وقتا دردای خیلییییی شدید دارم ولی نه همیشه،و کاملا اونا درک میکنم. کسایی که درک نمیکنن چون تجربه نکردن

    • مریم

      خانم ها اگر حتی درد هم نداشته باشن . اعصابشون ضعیف میشه. من که شخصا حوصله هیچ چی ندارم و حسابی افسرده میشم . ولی بعدش خیلی خوبه و حسابی ادم سرحال میشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صد در صد موافقم باهات- افسردگیش بدتر از درداشه ...تمام خاطرات بد میاد جلوی چشم آدم ...و درسته بعدش واقعا آدم حال خوبی داره

    • بدون نام

      واقعا مردی که اینطوری حواسش به آدم باشه وجود هم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • girl1998

      درسته اقایون باید خانم هارو تو این حالت درک کنند و تنهاشون نزارند چون واقعا این دوران دردناکه هم جسمی هم روحی درکل مطلب خوبی بود ممنون
      و یچیز اینکه خوشحال شدم دیدم اینجور مطالب و میزارین و راهنماییم میکنید واقعا تا همین چندسال پیش اینجور موضوعات جنبه شرم و خجالت و کثیفی تو عموم مردم داشت ولی الان خوشبختانه اینجور نیس...واین ینی یک پله بسوی فرهنگ درست

    • بدون نام

      برای کی نوشتین اینارو؟ این مردای ما مگه این چیزا حالیشونه؟ ما زنها با یه مشت غول بیابونی زندگی میکنیم.

      پاسخ ها

      • ساناز

        موافقم

      • بدون نام

        دیه شوهر شما وحشی ب ما چه

    • بدون نام

      من الان پریودم، اعصاب درستذو حسابی ندارم، پاهام شدیدا درد میکنه، کنار بخاری نشستم یه خورده پاهام گرم شه دردش آروم شه، ولی همسرم همش داره غر میزنه چرا خونه مرتب نیست... تو که نوشم نءی.. نیشوم چرایی

    • پسر ایرانی

      به چند دلیل میتونم بتونم بگم اینا همش دروغه اولا که اگر واقعا پریود اینقدر دردناک و عذاب آور هست چرا زمانهای قدیم اینقدر زنا ادا و اطوار در نمی آوردند و با اینکه ده تا بچه به دنیا می آوردند بازم عین خیالشون نبود ؟ یعنی میگین اونا زن نبودن ! اتفاقا به نظرم اونا زن زندگی بودند نه این ضعیفه های امروزی که با یه عادت ماهانه اینقدر فیلم بازی می کنند باور کنید اینها همش بازیه آخه چرا قدیما زنا اینقدر آستانه تحملشون پائین نبود و محکمتر و بسازتر بودند ؟

      پاسخ ها

      • lili

        نه اینکه مردای امروزی مثل مردای قدیمن!
        اصن مرد داریم الان؟!
        بعضی از خانوما واقعا" توو این دوران درد دارن!
        بفهمید اینو و مطالعه کنید یکم!

      • بدون نام

        واسه اینکه برای پسرای الان بایدم ناز کنن و ادا دربیارن وگرنه که شما پسرا دارین جای خانومارو تو همه چی میگیرین.آخه نه که شماها مثل مردای قدیم هستین

      • ساناز

        يه خورده مطالعه كني بد نميشه اقا پسر چقدر يعني فهمتون پايينه درك كنيد

      • بدون نام

        اون موقع زنا حتی اگه درد داشتنم نباید به روی خودشون میاوردن جلوی تو یا جلوی بقیه مردا چرا چون عیب بود درست نبود زن راجب همچین چیزی حرف بزنه.. زن باید بخاطر همچین چیزی که طبیعیه و دست خودش نیست خجالت میکشید باید ادا در میاورد که روزست مبادا باباش بفهمه که پریوده
        با خوندن نظرتون باید بهتون بگم که شما یه ادم احمق و بی
        سوادید که هیچی از حقوق برابر نمیدونه و دلم میسوزه واسه کسی قراره در اینده زن شما بشه چون معلومه توقعی که از یه زن دارید اینه که یه ربات باشه یه نوکر که هر چقدرم اذیت بشه صداش در نیاد و محکم باشه امثال شما نه تنها چیزی در مورد
        مردونگی نمیدون بلکه راجب انسانیت هم هیچی بارشون نیست واقعا متاسفم

    • بدون نام

      اره واقعا چرا خانما باید اینقد سختی بکشن؟؟؟ هر بار مرگمه این اتفاق واقعا عذاب آوره...

    • بدون نام

      وای هیچ دردی مثل درد پریودی و زایمان نیست..
      بیچاره ما خانومها که همیشه باید زجر بکشیم
      هعی خدا شکر ..

    • مریم

      فقط یه پسرایرانی همچین نظری میده واقعا. جوابت اینه که مردهای قدیم هم از صبح تا شب کار سخت می کردن و کلی گوشت و شی و نون و روغن طبیعی میاوردن خونه و زن ها قویتر بودن. برو از یه خانم قدیمی بپرس بهت میگه که توعادات ماهیانشون سه تا زرده تخم مرغ تو شیر داغ حل می کردن و با کاچی و روغن حیوونی هرروز صبح میل میکردن. شما لطفا زن نگیر که یکی رو بدبخت کنی چون حتی به خواهر خودتم احترام نمیذاری و ضعیفه خطابش میکنی. نه که مردای الان خیلی مردن. همشون نمیتونن دماغشون بالا بکشن.یا خمارن یا تو ارایشگاه هستن.یا تو پارک و کافه دارن مخ اون ضعیفه ها رو میزنن.

    • lili

      موقعش که میرسه آرزو میکنم دختر نبودم !! :/

    • ali

      پسرایرانی تا حالا چیزی به اسم آل شنیدی. اون زنای قدیم که درد میکشیدن تو زایمانو آل میبرد. خیلی از خانم ها هم از کم خونی خیلی زود مریض میشدن و میمردن. بقیه خانم ها هم قوه بدنیشون بالاتر بوده نسبت به الان. ضمنا خیلی از خانم های قدیم هم درد داشتن اگه ازشون بپرسی. حالا بگرد شاید یه زن قدیمی واسه خودت پیدا کردی البته اگه خودت هم مثل مردای قدیم باشی.

      پاسخ ها

      • لاله

        چه عجب یه مرد پیدا شد جواب حرف ناحق یه مرد دیگه رو !!!!!عادلانه بده و پشتش در نیاد

    • بدون نام

      خیلی مسائلم هست که خانمها باید توجه کنن ...

      پاسخ ها

      • ساناز

        مثلا چي

    • ززززززز

      هروقت دخترشديدميفهميدماچي ميكشيم
      هنوزم توكارخداموندم چرازناايراني اينقددردبكشن
      من دوساي خارجي دارم اصلادردكه ندارن ودرعرض٣روزتمومًميشه

    • مبین

      هوای خانومارو باید تو این دوره بیشتر داشت یا لااقل ناراحتشون نکنیم اما خانوما بدونن که آقایون نه همشون هر روز درد و رنجو بشکل دیگه تحمل میکنن

      پاسخ ها

      • نسیم

        آخ گفتی کیه که درک کنه بخدا دست خودمون نیست اصلا من به شخصه که معذرت میخواما عینه سگ همه رو میگیرم چیکارکنم عصبی میشم اخرشم گریه میکنم

    • بدون نام

      همه دردهای این دوران به خاطر کم تحرکی، کم خونی و کمبود ویتامین های بدن است

    • بدون نام

      تا وقتی زن نداری باید غصه اینو بخوری که داری پیر میشی و زن نگرفتی وقتی هم زن گرفتی باید بشینی غصه بخوری که عادت ماهانه است!؟
      این شد زندگی؟

    • صفا

      هیچ کار خدا بی علت نیست به خاطر همین عادته که خانوما طول عمر بیشتری و بدن سالم تری نسبت به مردا دارن چون به همراه خون کلی مواد سمی از بدنشون دفع میشه به نظر من خانوما بدن تکامل یافته تری نسبت به ما مردا دارن کاش منم دختر بودم پر از احساس وعشق......

    • بدون نام

      تا حالا اولین مردی میبینم که دوست داره دختر باشه

    • مریم

      نصف زنا برای فرار از کار کردن و مسخره بازی ادا در میارن و زیادی گندش میکنن

    • یک مرد فرتوت وخسته

      باسلام واحترامم بهمه بانوان ایران در هر شهرو دیار اولا عیدتون مبارک الهی زنده باشید وپایدار من پدر برگ هستم ازون پدر بزرگها که خیلی از خانمها ازم متنفرن !!!! میدونید چرا چون زن طلاق بوده ودوباره ازدواج چند تا اما چرا ؟؟ چون درجوانی سینما میرفتم از فردین یاد گرفتم باید فدا کاری کنم کردم واحساسی از راه چشم ازدواج بعد هفته جدایی وای شد کارم خوب گذشته وامروز در استانه رفتن بدیار دگرم اما بقول مادر مرحومم مرد اگر شانس در زن نداشت صد تا هم بگیره همونه …… خوب واما خواهر های ودخترانم خداوند در هر جسم اوضاع طبیعی انرا مهیا یکی زن دیگری مرد شدیم بقول اغلب شماها درسته پریود وبار داری ویار وخیلی چیزا در بعضی از شماها درد ورنج داره ودر بعضی خیر عادیه مثل زنهای ایل در سیاه چادر خودشون زاییده وخودشون ترتیب همه چی رومیدن چرا چون عادت کردن اما زن شهری خصوصا الان با این خرج بالا حتی میرن زایش غیر طبیعی باجراحی که درد نکشن پس تفاوتها را داریم اما ما مردها ایا میدانید برای اوردن نان سنگک بخانه باید چکنیم ؟؟ بخصوص امروز در جامعه ایرانی باید چقد دروغ بگیم تا پول سنگک داشته باشیم وتازه بیاییم خونه چای درفلاسک یخ زده خورده زنمان در گروهای تلگرام خوشه واگر کلمهای حرف بزنیم میگه بتو مربوط نیس حقمو بده برم ……… اخرشو گفتم که مردها باشما ها در کجا وچگونه هستیم اما بازم دمتون گرم بهمین هم راضیم خیلی از کامنت ها توهین بمردا بود اما من بشماها توهین نکردم در ضمن بطلاقها هم نظر داشته باشید حق یارتان

    • بدون نام

      این متن رو یه مرد نوشته یا زن؟
      اگه مرد نوشته واقعا خوش به حال خانمش به خاطر وجود چنین آدم فهمیده ای

    • بدون نام

      دوستان عزیزم چند روز قبل از پریودی ویتامین B6 و B12 و فولیک اسید مصرف کنید .از هر کدوم روزی یک عدد .تقریبا 4 روز قبل از شروع پریودی .خیلی علائم روحی و جسمی ناشی از پریودی رو کنترل میکنه .و قرص well woman هم که یکنوع مولتی ویتامینه تاثیر خیلی خوبی داره تو کاهش دردهای پریودی .امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست باشید .

    • بدون نام

      همه مثل شما نیستن پس وقتی درد کمتری داری چیز اضافی نگو چون همه مثل شما نیستن
      #سجاد

    • بدون نام

      من ۱۳ساله هستم ولی عادت ماهیانه نمیشم

    • یک خانم

      به نظر من از هر فردی باید به اندازه فهم و شعورش انتظار داشت و نباید از یک سری نظرات ناراحت شد!
      پس اون فردی که میاد میگه خانم ها نقش بازی میکنن یا ادا در میارن یا ...، میشه نتیجه گرفت مادرش اولین فردیه که ادا در میاره و زیادی قضیه رو بزرگش کرده.
      ما نیازی به نظرات اینجور افراد نداریم، نظراتشون رو برای خودشون و خانوادشون نگه دارن بیشتر لازمشون میشه.

    • بدون نام

      اون آدم احمقی که میگن خانوما فیلم بازی میکن برا شوهرشون.کدوم بازیگری میتونه افت فشار در بدنش به وجود بیاره کدوم بازیگری میتونی در خودش ایجاد کنه رنگش مثه گچ دیوار سفید شه و قیافش عین میت شه.اگه سواد داری برو سرچ بزن ببین تو این دوره چه اتفاقی تو بدن یه خانم میوفته
      اونایی که اسم قدیمو میارن قدیما تغذیه ها سالم بود نه مثه والان که همه چی مواد نگه دارنده داره

    • بدون نام

      یه بار توی گوشی یکی از دوستام یه کلیپ دیدم،تو اون کلیپه آزمایشی روی مردان اجرا شده بود،اینکه درد های دروان عادت خانوما رو به مردا انتقال دادن؛همشون داشتن میمردن،هیچکدوم دووم نیاورد تازه دادو فریادشون گوش فلک و کر کرده بود

    • ب

      موافقم

    • عرفان

      خیلی خوب بود و کاربردی
      هر مرد و زنی باید این چیزارو مطالعه کنه ....

    • dr

      ایمنی بدن هر شخصی متفاوت با دیگری هست کسانی که میگن توی این دوران زنان و دختران دردی رو متحمل نمیشن باید بگم سخت در اشتباه هستن سندروم های رحمی متفاوتی وجود داره مثل سندروم پلی کیستیک سندروم تنبلی تخمدان pco سندروم انقباضات شدید رحمی و غیره این سندروم ها باعث درد های شدید وغیر قابل تحمل میشهالبته دلایل متفاوتی هم داره مثل استفاده از ترشیجات وسردی ها فست فود بی تحرکی اضافه وزن واز همه مهمتر عوامل ارثی .

    • dr

      من خودم مشکل تنبلی تخمدان دارم پدر و مادرم در این دوران خیلی مراعات میکنن وچک میکنن که حتما ویتامین ها وقرص اهن حتما بخورم از خوراکی های مضر استفاده نکنم یاد اوری میکنن که هنگام شست و شو حتما از اب گرم استفاده کنم از اقایون خواهش میکنم که اطلاعات کافی رو کسب کنن که فردا بتونن در این دوران از همسرشون ویا دخترشون مراقبت کنن وباید بگم که برای کاهش درد به جای مسکن ازمخلوط یک قاشق پودر سیاه دانه و عسل استفاده کنن هم گرمی هست هم درد رو کمی کاهش میده.

    • سینا

      سلام
      آدمایی که نمیفهمند،اصلا قرار نیست ی مطلب علمیو بخونن
      چرا هیچ درک متقابلی وجود نداره؟
      عزیزی که نام کاربریت پسر ایرانیه
      اصلا میدونی قدیم چطور بود؟
      قدیم خیلی خرافات بود و ناآگاهی
      تفاوتش با الآن(تو ایران) این بود که قدیم بالفرض اگر کسی تریاک میکشید،فکر میکردند خیلی آدمه بزرگه و...
      هم در ضمن آدما با هر ویژگی و شباهت و تفاوتی آدمند مگر اینکه یکی با اخلاق و رفتارش بیاد خودشو خراب کنه
      بهترین چیز:عقل شعور درک فهم احساس عشق عاطفه
      زنده باد انسانیت

    • بدون نام

      سلام.واسه درد شدید پریود ایا تریاک یا شیره بکشیم درد رو کم میکنه؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج