۳۲۳۳۹۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

Angry Birds جدید برای اندروید و iOS

شاید بیشترین بازیی که در دوران مدرن گوشی‌های هوشمند در یادها مانده و اسمش شنیده شده، هنوز هم «انگری بردز» (Angry Birds) است.

مجله دیجی کالا - حدیث جانی: شاید بیشترین بازیی که در دوران مدرن گوشی‌های هوشمند در یادها مانده و اسمش شنیده شده، هنوز هم «انگری بردز» (Angry Birds) است. خبر خوب برای طرفداران این بازی و همین طور انیمیشن این است که ماه آینده «فیلم انگری بردز» روی پرده می‌رود. در حالی که در انتظار فیلم به سر می‌بردیم، «روویو» (Rovio)، شرکت سازنده‌ی بازی انگری بردز، همه را با بازی جدید خود به نام «انگری بردز اکشن!» (!Angry Birds Action) غافلگیر کرد.

Angry Birds جدید برای اندروید و iOS

اوج محبوبیت انگری بردز روزهای اول را‌ه‌اندازی اپ‌استور (App Store) و فروشگاه پلی استور (Play Store) بود. کسی پیدا نمی‌شد که گوشی هوشمند داشته باشد و این بازی را دانلود نکرده باشد. میان انگری بردز بازها رقابت برقرار بود. کسانی که برای به دست آوردن سه ستاره‌ی هر مقطع بازی تلاش می‌کردند، بارها و بارها با یک اشتباه زحمت‌شات هدر می‌رفت.

سال گذشته، بعد از ساخت چندین دنباله، روویو «انگری بردز ۲» را ساخت و نشان داد که با وجود هزاران بازی و اپلیکیشن متفاوت هنوز هم در دل مردم و در گوشی‌شان جا دارد.

انگری بردز اکشن! بعد جدیدی به بازی داده. این عنوان الگویی مشابه بازی اول را دنبال می‌کند که در آن پرنده از تیرکمان رها می‌شود. ولی شباهت این دو بازی همین جا تمام می‌شود. پرنده‌ها توان و قدرت تازه‌ای دارند. آن‌ها به جای خراب‌کردن محل سکونت خوک‌ها، وقت‌شان را صرف جمع‌آوری تخم‌مرغ و شکلات می‌کنند. مثل این است که Pinball را با برند انگری بردز بازی کنید.

انگری بردز اکشن! مثل خیلی از بازی‌هایی که اسم‌شان را از روی فیلم برداشته‌اند، نیست. بازی را طوری تبلیغ کرده‌اند که انگار حتی مکمل تجربه‌ای است که با فیلم کسب می‌کنید. با گرفتن «BirdCode» که شاید اسم‌اش را اینجا و آنجا از تبلیغات شنیده‌اید، در بازی امتیاز می‌گیرید. از شرکت تهیه‌ی غذای کودک «مک‌دونالد هپی فود» (McDonald's Happy Meals) گرفته تا برند لباس H&M، روویو از همه کمک گرفته تا این فیلم به بهترین نحو ساخته شود؛ حتی یک BirdCode در آخر فیلم وجود دارد که فقط کسانی که فیلم را می‌بینند می‌توانند در بازی از آن استفاده کنند و امتیاز بگیرند.

انگری بردز اکشن را روی پلتفرم‌های اندروید و iOS می‌توان بازی کرد؛ اما راجع به ویندزو موبایل حرفی زده نشده. با در نظر گرفتن این‌که انگری بردز ۲ در پلتفرم مایکروسافت قابل اجرا نبود، می‌توان حدس زد که این بازی برای ویندوز موبایل هم عرضه نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج