۳۲۴۳۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تکنولوژی جدید سنسور اثر انگشت ال جی

استفاده از سنسور اثر انگشت در گوشی‌های هوشمند امروزی تقریبا به امری رایج مبدل شده است. در این بین مکان قرار گیری سنسور در دستگاه‌های مختلف، با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد.

zoomit.ir - مجتبی بوالحسنی: استفاده از سنسور اثر انگشت در گوشی‌های هوشمند امروزی تقریبا به امری رایج مبدل شده است. در این بین مکان قرار گیری سنسور در دستگاه‌های مختلف، با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد. حال ال‌جی اعلام کرده نوع جدیدی از سنسور اثرانگشت را توسعه داده که محل قرار گیری آن در زیر نمایشگر است.

تکنولوژی جدید سنسور اثر انگشت ال جی

سنسورهای اثر انگشت این روزها بیشتر و بیشتر در تلفن‌های هوشمند بکار گرفته می‌شوند، بنابراین در حال حاضر مسئله وجود یا نبود این سنسور نیست بلکه محل قرار گیری آن است. برخی از تولیدکنندگان ترجیح داده‌اند تا سنسور را در جلو دستگاه قرار داده و غالبا آن را با دکمه فیزیکی Home یکپارچه کنند و برخی دیگر آن را در پشت دستگاه جای داده‌اند. حال ال‌جی ایده جدیدی برای این کار در نظر گرفته و تصمیم دارد سنسور اثر انگشت را در زیر نمایشگر قرار دهد. این کمپانی امروز اعلام کرده که موفق به توسعه سنسور اثر انگشتی شده که تنها به ۰.۰۳ میلی‌متر فضا نیاز دارد و براحتی در زیر پوشش شیشه‌ای دستگاه جای می‌گیرد و در نتیجه به طراحان دستگاه اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به یکپارچه کردن این سنسور با دکمه‌های فیزیکی یا قرار دادن آن در سایر بخش‌ها بتوانند این قابلیت را در محصولات مورد استفاده قرار دهند.

ال‌جی می‌گوید نرخ تشخیص اثر انگشت در زیر ماژول شیشه‌ای با انواع سنسورهایی که در زیر دکمه‌ها قرار گرفته‌اند برابری می‌کند و از اختلال در عملکرد این سنسور نیز جلوگیری خواهد شد. همچنین این سنسور جدید امکان ضدآب کردن یا ضدخش کردن گوشی‌ّهای هوشمند را فراهم می‌کند و نیز باعث می‌شود از نظر ظاهری محصول نهایی شکیل‌تر باشد. ال‌جی هنوز اعلام نکرده که چه زمانی از ماژول مورد اشاره در گوشی‌های آینده خود استفاده خواهد کرد، اما یکی از سخنگویان این کمپانی در گفتگو با Korea Times بیان کرده که این شرکت هم اکنون در حال گفتگو با برخی از تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند است تا بتوانند از سنسور جدید مورد بحث به صورت تجاری طی سال جاری استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج