جاباما
۳۲۴۳۶۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازار پردازنده های موبایل در چنگ کوالکام

شرکت کوالکام جزو سرشناس ترین شرکت های فعال در حوزه ی گوشی های هوشمند می باشد ، کوالکام با شرکت در کنفرانس جهانی اینترنت همراه در چین از آخرین دستاورد های خود در حوزه ی گوشی های هوشمند و گجت های دیگر رونمایی کرد.

وب‌سایت زوم تک - سینا اشتری: شرکت کوالکام جزو سرشناس ترین شرکت های فعال در حوزه ی گوشی های هوشمند می باشد ، کوالکام با شرکت در کنفرانس جهانی اینترنت همراه در چین از آخرین دستاورد های خود در حوزه ی گوشی های هوشمند و گجت های دیگر رونمایی کرد.

بازار پردازنده های موبایل در چنگ کوالکام

اسنپدراگون ۸۲۰ آخرین پرچمدار شرکت کوالکام محسوب می شود که از آن استقبال زیادی به عمل آمده است ، در واقع می توان گفت که شرکت کوالکام از ضعف های موجود در پرچمدار قبلی اش و یا اسنپدراگون ۸۱۰ درس عبرت گرفته و برای طراحی و تولید اسنپدراگون ۸۲۰ هر آنچه را که در توان داشته در معرض نمایش گذاشته است ، اکثر گوشی های آخرین مدلی که در سال ۲۰۱۶ تا به اینجای کار معرفی شده اند مجهز به پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ می باشند و سخنگوی شرکت کوالکام در حاشیه ی کنفرانس جهانی اینترنت همراه در چین با افتخار اعلام کرد که اسنپدراگون ۸۲۰ تا به اینجای کار در ۱۱۵ گجت مختلف به کار گرفته شده است که از این گجت ها می توان به گوشی های هوشمند ، تبلت ها ، گجت های واقعیت مجازی و تجهیزات خودرو و چندین گجت دیگر که کوالکام از آنها خیلی صحبت نمی کند اشاره نمود.

سخنگوی شرکت کوالکام با اشاره به همه گیر شدن اسنپدراگون ۸۲۰ از به کار گیری آن در محصولاتی چون گلکسی اس ۷ سامسونگ ، جی ۵ ال جی ، Xiaomi Mi۵ و … اشاره نمود و اضافه کرد که این پردازنده در ساخت گجت واقعیت مجازی Pico Neo به کار گرفته شده است که به کمک یک کنترلر می تواند تجربه ی جدیدی از واقعیت مجازی را در اختیار کاربر قرار دهد ، علاوه بر این نسخه ای از اسنپدراگون ۸۲۰ با نام Snapdargon ۸۲۰A ساخته شده است که مخصوص به کار گیری در تجهیزات جانبی خودرو ها می باشد ، این پردازنده می تواند در ساخت سیستم های مولتی مدیای خودرو و سیستم هد آپ دیسپلی به کار گرفته شود و قابلیت کار با Apple Car Play و Android Auto را نیز دارا می باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج