جاباما
۳۲۴۷۵۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خرابی واتس اپ به کام تلگرام شد

تنها مدت زمان اندکی پس از آنکه دسترسی به خدمات پیام رسان واتس اپ در برزیل با مشکل مواجه شد سیل کاربران برزیلی به سمت پیام رسان تلگرام سرازیر شدند.

وب‌سایت دیجیاتو - پیام ادیب: تنها مدت زمان اندکی پس از آنکه دسترسی به خدمات پیام رسان واتس اپ در برزیل با مشکل مواجه شد سیل کاربران برزیلی به سمت پیام رسان تلگرام سرازیر شدند. به نقل از رسانه های برزیلی ظاهراً قرار بوده این مشکل تا ۷۲ ساعت پابرجا باشد؛ مسئله ای که طاقت کاربران برزیلی واتس اپ را طاق کرده و موجب شده به سمت پیام رسان رقیب یعنی تلگرام هجوم بیاورند.

خرابی واتس اپ به کام تلگرام شد

پیام رسان تلگرام در توئیتر خود استقبال کاربران برزیلی را تا حدی بالا اعلام کرده که می گوید سیستم مخابراتی برزیل نتوانسته پاسخگوی سیل پیامک های حاوی کدهای ثبت نام کاربران این کشور باشد. در این پیام توئیتری آمده بیش از یک میلیون کاربر برزیلی ظرف همین مدت کوتاه برای استفاده از تلگرام ثبت نام کرده اند و بسیاری دیگر نیز برای این کار در صف انتظار اند.

همانگونه که گفتیم این اولین باری نیست چنین اتفاقی می افتد. پیش از این نیز در دسامبر ۲۰۱۵ قطع دسترسی کاربران برزیلی به واتس اپ به مدت ۴۸ ساعت منجر به ثبت نام بیش از یک میلیون و نیم کاربر برزیلی در تلگرام شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج