۳۲۶۰۰۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مشخصات تبلت جدید سامسونگ فاش شد

سامسونگ ظاهرا در حال ساخت تبلت جدیدی به نام Galaxy Tab ۴ Advanced است. پیش از این نیز گزارشاتی در مورد این محصول منتشر شده بود و حالا اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی این تبلت توسط یک وب‌سایت آلمانی به دست آمده است.

zoomit.ir - مجتبی بوالحسنی: سامسونگ ظاهرا در حال ساخت تبلت جدیدی به نام Galaxy Tab ۴ Advanced است. پیش از این نیز گزارشاتی در مورد این محصول منتشر شده بود و حالا اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی این تبلت توسط یک وب‌سایت آلمانی به دست آمده است.

مشخصات تبلت جدید سامسونگ فاش شد

به تازگی خبری در مورد تبلت Galaxy Tab ۴ Advanced با شناسه مدل SM-T۵۳۶ در زومیت منتشر کردیم و گفتیم این محصول به احتمال زیاد تبلت جدید ۱۰.۱ اینچی سامسونگ خواهد بود. حالا پس از اینکه یک منبع آلمانی هم مشخصات فنی این محصول را منتشر کرده، می‌توانیم از وجود این تبلت مطمئن شویم.

همان‌طور که انتظار می‌رود این محصول مجهز به یک صفحه‌نمایش در انداز ۱۰.۱ اینچ خواهد بود که رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. پردازنده این تبلت شامل ۸ هسته پردازشی ۱.۶ گیگاهرتزی اعلام شده که احتمالا اکسینوس ۴۵۱۰ است. این دستگاه همچنین ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم پردازشی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی دارد و از درگاه کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر به فضای ذخیره‌سازی آن اضافه کنید. دوربین پشتی و جلویی تبلت مورد اشاره به ترتیب ۵ و ۱.۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده‌اند. در نهایت این محصول به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشمالو عرضه خواهد شد و باتری آن نیز ۶۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

بر اساس اطلاعاتی که تا کنون از Galaxy Tab ۴ Advanced بدست آمده، قطر این محصول ۷.۹ میلی‌متر بوده و وزن آن هم ۴۸۷ گرم اعلام شده است. انتظار می‌رود اطلاعات بیشتری در طی روزهای آتی از این تبلت منتشر شود. در پایین می‌توانید تصویری که حاوی اطلاعات و مشخصات تبلت مورد بحث است را مشاهده کنید.

مشخصات تبلت جدید سامسونگ فاش شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج