جاباما
۳۲۶۵۸۵
۳ نظر
۵۰۴۵
۳ نظر
۵۰۴۵
پ

دلایل دریافت زیرمیزی توسط پزشکان

رئیس جامعه جراحان ایران، دلایل بروز پدیده زیرمیزی در بازار سلامت را ناشی از به روز نبودن تعرفه های پزشکی و بیمه ها دانست.

روزنامه آرمان: رئیس جامعه جراحان ایران، دلایل بروز پدیده زیرمیزی در بازار سلامت را ناشی از به روز نبودن تعرفه های پزشکی و بیمه ها دانست.

دکتر ایرج فاضل در برنامه تلویزیونی شبکه خبر که به بررسی پدیده زیرمیزی اختصاص داشت، گفت: مشکل ما این است که تعرفه های پزشکی را خریداران خدمت تعیین می کنند. در حالی که این روند باعث می شود جامعه پزشکی متضرر شود.

وی با عنوان این مطلب که چند سال بود تعرفه های پزشکی ثابت مانده بود، افزود: تعرفه ها باید بر اساس نرخ تورم و با توجه به هزینه ها و قیمت تمام شده تعیین شود. اما، در همه سال ها هرگز تعرفه ها با نرخ تورم در کشور همخوانی نداشته است.

فاضل با انتقاد از اینکه جامعه پزشکی در تعیین تعرفه ها تصمیم گیر نیست و شورای عالی بیمه میزان تعرفه ها را تعیین می کند، گفت: من از دولت قبل گلایه دارم که با ثابت نگه داشتن تعرفه های پزشکی، به مردم خدمت نکردند بلکه باعث شدند تا بازار کاذب در پزشکی کشور به وجود بیاید.

رئیس جامعه جراحان ایران، واقعی نبودن تعرفه ها را نوعی بی عدالتی در نظام سلامت دانست و افزود: علت بروز پدیده زیرمیزی نیز به دلیل به روز نبودن تعرفه ها و همچنین عدم حمایت های بیمه ای است.

فاضل با عنوان این مطلب که کتاب تعرفه ها را من به ایران آوردم، اظهارداشت: متاسفانه این کتاب دست کاری شده است. ما معتقدیم این کتاب باید اصلاح شود و بر اساس همان، تعرفه ها تعیین گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Amir

      آخه همه چیزمون به روزه فقط دستمزدپزشکاجامونده جمعش کنیدبابا

    • سهرابی

      آقای فاضل با همین تعرفه های فعلی حقوق پزشکان بیست برابر سایر کارکنان است دیگر از نظام سلامت چقدر بدهکارید. برای یک شب مقمیمی که عملا در بیمارستان حضور ندارید 800 هزار تومان می گیرید دست از سر این ملت بدبخت بردارید

    • بدون نام

      دلیلش فقط حرص وطمع پزشکان عزیز دل بابا! است .فقط 7 سال بیشتر از بقیه لیسانس ها درس میخونند میشن شاخ واسه کل مردم!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج