جاباما
۳۲۷۴۳۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

روایت فرزند آهنگران از پدر

فرزند صادق آهنگران گفت: پدرم و بسیاری از همرزمانش سال هشتاد و پنج از سپاه پاسداران بازنشسته شدند اما هنوز مرام پاسداران اصیل و انقلابی و پاک را در خود نگه داشته‌اند.

خبرآنلاین: فرزند صادق آهنگران گفت: پدرم و بسیاری از همرزمانش سال هشتاد و پنج از سپاه پاسداران بازنشسته شدند اما هنوز مرام پاسداران اصیل و انقلابی و پاک را در خود نگه داشته‌اند.

حجت‌الاسلام محمدعلی آهنگران، فرزند صادق آهنگران با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت روز پاسدار نوشت:

روز ولادت حضرت سید الشهدا علیه السلام روز پاسدار است. پدرم از بدو تاسیس سپاه در سال ۵۸ پاسدار شدند و جزء موسسین سپاه اهواز بودند.

روایت فرزند آهنگران از پدر

او و همرزمانش به دنبال تحقق آرمان های بلند و ارزشمندی لباس سبز پاسداری را به تن کردند. آن آرمان‌ها چه بودند؟ آرمانی‌هایی که مردم در بیان و عمل پیشوایشان حضرت امام خمینی دیدند و برای به ثمر رسیدنش سختی ها کشیدند و مجاهدت‌ها کردند و خون‌های پاکی نثار نمودند.

چقدر دوست داشتنی بود پدرم وقتی لباس پاسداری بر تن می‌کردو چقدر برازنده‌اش بود و مایه افتخار. لباس پاسداری لباس خاکساری و خدمت و رشادت است است. لباس جانفشانی و عزت و استقامت. لباس امانت‌داری ، غیرت و شرف. لباسی که نباید آلوده به چرب و شیرین دنیا و فرقه‌گرایی افراطی و باندبازی و سیاست‌بازی باشد.

پدرم و بسیاری از همرزمانش سال هشتاد و پنج از سپاه پاسداران بازنشسته شدند اما هنوز مرام پاسداران اصیل و انقلابی و پاک را در خود نگه داشته‌اند. خیلی وقت‌ها که دلم برای پاسداران حقیقی و واقعی انقلاب تنگ می‌شود به پدرم و عکس‌های جبهه‌اش می‌نگرم و به پاکی و صداقت و رشادت آن روزها غبطه می‌خورم. روز پاسدار و جانباز و آزاده را به همه پاسداران و جانبازان و آزادگان و ایثارگران و سرافراز کشورم تبریک می گویم.

پی نوشت: من درکنار پدر بزرگوارم حاج صادق آهنگران ایستاده‌ام و ایشان حسین آقا برادرم را در آغوش گرفته است. خاطره این عکس را هرگز فراموش نمی‌کنم . پدر در آستانه عملیات کربلای عازم جبهه بودو داشت با خانواده‌اش وداع می نمود. مادرم در لحظه‌ای که این عکس را می‌گرفت مانند ابر بهار گریه می‌کرد. گویا که این سفر را بازگشتی نخواهد بود. پدرم اما برگشتاما بودند بسیاری پدران که رفتند و و هیچ‌گاه برنگشتند و با بزرگ پاسدار اسلام امام حسین (ع) محشور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج