جاباما
۳۲۷۹۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دِپ، رئیس صندوق بین‌المللی پول می‌شود

جانی دپ به زودی در نقش ستاره اصلی درام سینمایی «افسارگسیخته» (The Libertine) به کارگردانی برت راتنر جلوی دوربین می‌رود. راتنر که ساخت مجموعه فیلم‌های «ساعت شلوغی» را در کارنامه دارد، پروژه جدید خود را با اقتباس از زندگی دومینیک استروس کان سیاستمدار فرانسوی و رییس سابق صندوق بین‌المللی پول کلید خواهد زد.

وب‎سایت آی سینما: جانی دپ به زودی در نقش ستاره اصلی درام سینمایی «افسارگسیخته» (The Libertine) به کارگردانی برت راتنر جلوی دوربین می‌رود. راتنر که ساخت مجموعه فیلم‌های «ساعت شلوغی» را در کارنامه دارد، پروژه جدید خود را با اقتباس از زندگی دومینیک استروس کان سیاستمدار فرانسوی و رییس سابق صندوق بین‌المللی پول کلید خواهد زد.

دِپ، رئیس صندوق بین‌المللی پول می‌شود

بن کاپیت فیلمنامه «افسارگسیخته» را با الهام از زندگی دومینیک استروس کان نوشته و شخصیت محوری اصلی فیلم یک سیاستمداری فرانسوی (جانی دپ) است که به اتهام آزار و اذیت جنسی محکوم به حصر خانگی می‌شود.

استروس کان که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ ریاست صندوق بین‌المللی پول را بر عهده داشت، بعد از متهم شدن به آزار جنسی یک خدمتکار هتل، از مقام خود استعفا داد. مقامات بلافاصله، دستور حصر خانگی اقتصاددان و عضو حزب سوسیالیست فرانسه را صادر کردند اما بعدتر، ابهامات پیش‌آمده در مورد صحت ادعاهای خدمتکار و نبود شواهد کافی باعث شد مسیر این پرونده تغییر کند.

اوت سال گذشته، «برادران وارنر» امتیاز فیلمنامه کاپیت را خریداری کرد اما در حال حاضر، این پروژه به منظور عرضه به خریداران خارجی در بازار فیلم جشنواره کن رونمایی شده و از همین حالا، شماری از پخش‌کنندگان خواستار کسب حقوق «افسارگسیخته» هستند.

رسوایی جنجال‌آمیز استروس کان در گذشته نیز دستمایه ساخت فیلمی سینمایی به کارگردانی فرا‌را قرار گرفته بود؛ «به نیویورک خوش آمدید» با بازی ژرارد دپاردیو در نقش شخصیت محوری فیلم، اولین‌بار در جشنواره کن ۲۰۱۴ روی پرده رفت.

جالب آن که دپ در سال ۲۰۰۴ در فیلمی با همین عنوان («افسارگسیخته/ The Libertine») بازی کرده بود که تولید مشترک استرالیا و بریتانیا بود. بازیگر ۵۲ ساله اخیرا با بازی در نقش وایتی بالگر خونخوارترین تبهکار تاریخ بوستون امریکا در تریلر جنایی «عشاء شیطانی» با تحسین منتقدان روبه‌رو شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج