۳۲۸۹۸۷
۲ نظر
۵۰۸۱
۲ نظر
۵۰۸۱
پ

واکنش به آزار دانش‌ آموز دختر توسط معلم

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به اخبار منتشر شده در‌ خصوص برخی تنبیه‌های بدنی در مدارس کشور و نیز ماجرای آزار دانش‌آموز دختر ۹ ساله در مدرسه‌ای در زنجان گفت: با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد و ما در حال‌حاضر پیگیر این حوادث هستیم.

خبرگزاری آنا: وزیر آموزش و پرورش در واکنش به اخبار منتشر شده در‌ خصوص برخی تنبیه‌های بدنی در مدارس کشور و نیز ماجرای آزار دانش‌آموز دختر ۹ ساله در مدرسه‌ای در زنجان گفت: با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد و ما در حال‌حاضر پیگیر این حوادث هستیم.

علی‌اصغر فانی درباره تنبیه‌های بدنی که اخیرا در برخی از مدارس گزارش شده است، گفت: بخشی از این اخبار که در فضای مجازی منتشر شده برای سال‌های گذشته بوده، اما در مجموع بنده به دفعات اعلام کرده‌ام که تنبیه بدنی در مدارس ممنوع است.

وی افزود: طبق آیین‌نامه اجرایی مدارس، تنبیه بدنی خلاف است و با خاطیان طبق قانون و توسط هیات رسیدگی به تخلفات اداری برخورد خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه در واکنش به آزار دختر ۹ ساله زنجانی توسط معلمش گفت: ما در حال‌ پیگیری هستیم، اما در گام اول حکم آماده به خدمت را برای معلم خاطی صادر کرده‌ایم، البته در ابتدا باید حکم از طریق مراجع قضایی صادر شود و ما به دنبال آن اقدام کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آنا مبنی‌ بر اینکه در حال‌حاضر یک معلم آقا جایگزین این معلم در مدرسه شده است که شاید این مساله امنیت‌خاطری برای دانش‌آموزان دختر نداشته باشد، گفت: تقریبا در پایان سال تحصیلی هستیم و از امروز امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه سوم آغاز شده است، بنابراین عملا ما نمی‌توانستیم در این زمان کوتاه به دنبال نیروی دیگری باشیم، اما برای سال آینده ساماندهی‌های خود را آغاز خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ینی واقعاامقدرمعلم زن توکشورقحطه که درمدارس دخترانه ازمعلمین مرداستفاده میشه ؟

    • بدون نام

      حکم آماده به خدمت یعنی چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج