۳۲۹۰۵
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن ۲۱!

با ما همراه باشید تا با جالب ترین اپلیکیشن هایی که در طول سال تحصیلی به آن ها احتیاج پیدا خواهید کرد، آشنا شویم. فراموش نکنید که این اپلیکیشن ها قرار نیست جای ما درس بخوانند، بلکه می‌خواهند کمک کنند تا در درس‌‌های خود موفق تر ظاهر شویم.

نارنجی: با ما همراه باشید تا با جالب ترین اپلیکیشن هایی که در طول سال تحصیلی به آن ها احتیاج پیدا خواهید کرد، آشنا شویم. فراموش نکنید که این اپلیکیشن ها قرار نیست جای ما درس بخوانند، بلکه می‌خواهند به ما کمک کنند تا در درس‌‌های خود موفق تر ظاهر شویم.

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

مجموعه Wolfram Alpha

Wolfam Calculus Course Assistand

حسابان شاید یکی از مهم ترین دروس رشته ریاضی - فیزیک باشد. درسی که پایه های ریاضیات شما را شکل داده و مواردی را بیان می کند که تا آخرین ترم دانشگاه نیز به آن ها نیاز مبرم خواهید داشت. توصیه میکنیم تا جایی که می توانید این درس را جدی بگیرید، در غیر این صورت در دانشگاه با مشکل مواجه خواهید شد. سنگین ترین مسائل، تمرین ها و امتحانات در این درس برقرار است.

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

اکنون شما این شانس را دارید تا یک معلم خصوصی درجه یک را در تلفن همراه خود داشته باشید. اپلیکیشن ویژه ولفرام آلفا برای حسابان به شما کمک می کند تا از پس مشتق، حد، سری، انتگرال های چند گانه و... به خوبی بر بیایید. این برنامه نه تنها جواب نهایی مساله را در اختیار شما قرار می دهد، بلکه آموزش گام به گام حل کردن را نیز در اختیار شما می گذارد.

قیمت : ۳.۹۹ دلار / iOS


Wolfram Algebra Course

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

جبر و احتمال شاید اندکی از حسابان آسان تر باشد، اما قطعا این مورد چیزی از اهمیت بالای آن کم نمی کند. به کمک اپلیکیشن ولفرام به ارزیابی عبارات عددی بپردازید یا ارزش یک متغیر جایگزین را پیدا کنید، چند جمله ای ها را گسترش دهید یا به تجزیه کسر ها بپردازید. این برنامه روال همیشگی ولفرام را دنبال کرده و علاوه بر جواب نهایی مساله، آموزش مرحله به مرحله حل آن را نیز در اختیارتان قرار می دهد .

قیمت : ۱.۹۹ دلار / iOS


Wolfram Physics

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

قوانین فیزیکی را چه دوست داشته باشید، چه نداشته باشید، علاوه بر کتب درسی، در زندگی روزمره ما هم نقش دارند، پس توصیه می کنیم که صلح خود را با این درس شیرین هرچه زودتر برقرار کنید. اپلیکیشن ولفرام به شما کمک می کند که مسائل سینماتیک، دینامیک، حجم، انرژی، کار و... را به آن سپرده و خیالتان بابت حل آن ها راحت باشد. اگر معادلات پیچیده این درس را متوجه نمی شوید، به هیچ وجه نگران نباشید، چرا که ولفرام با شکل ها و توضیحات بسیار ساده، شما را متوجه قوانین فیزیکی خواهد کرد.

فیمت : ۲.۹۹ دلار / iOS


Wolfram General Chemisty

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

شیمی درس عجیبی است. شاید هیچ ارتباطی بین آن و دروس مهندسی پیدا نشود، اما همچنان از اهمیت بالایی در دبیرستان و دانشگاه برخوردارد است. کسانی که آینده شغلی خود را در رشته هایی مانند متالورژی جستجو می کنند، قطعا شیفته این درس هستند، اما به همین نسبت تعداد بسیار زیادی از رشته ها، کوچکترین ارتباطی در آینده با شیمی نخواهند داشت و همین موضوع سبب می شود که خواندن این درس برای آن افراد کمی دشوار باشد. اپلیکیشن ولفرام به شما کمک می کند تا راه خود را در جدول عناصر مندلیف پیدا کنید، با عناصر آشنا شوید، در معادله ها تعادل برقرار کنید و مسائل مولاریته را به راحتی حل نمایید.

قیمت : ۴.۹۹ دلار / iOS


WolframAlpha

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

لازم نیست حتما دانش آموز یا دانشجوی رشته ریاضیات و حوزه مهندسی باشید تا از امکانات ولفرام آلفا بهره ببرید . اپلیکیشن اصلی این برنامه علاوه بر اینکه موارد گفته شده دربالا را نیز تا حدی پوشش می دهد، بلکه منبع لایزالی از اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد . برای مثال اگر در درس جغرافی مشغول مطالعه باشید، با جستجوی عبارت زلزله در ایران، می توانید جامع ترین اطلاعت ممکن را بدست آورید، ولفرام نقشه ایران را همراه با نقاط زلزله خیز برای شما می آورد، میزان ریشتر زلزله ها را نمایش می دهد و نمودار های آماری متفاواتی را رسم می کند. در مجموع اپلیکیشن ولفرام آلفا را برای کلیه رشته های تحصیلی توصیه می کنیم.

قیمت : ۱.۹۹ دلار برای آی او اس - ۳.۹۹ دلار برای اندروید / اندروید - iOS


Physics Bites! - Lenses

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

مبحث بازتاب نور، عدسی های و آینه های محدب و معقر از بخش هایی هستند که توضیح دادن آن ها شاید در پای تخته برای معلم اندکی دشوار باشد. این در حالیست که دانش آموز اگر تجسم صحیحی از نحوه بازتاب نور داشته باشد، می تواند به راحتی به حل مسائل این قسمت بپردازد. در این اپلیکیشن می توانید نوع عدسی را انتخاب کنید و با جابه جا کردن کانون، درک مصور بالایی را از این مبحث به دست آورید.

قیمت : ۰.۹۹ دلار / iOS


World Atlas

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

برای دوست داران جغرافی لازم است که همیشه از نقشه جهان و موقعیت کشور ها آگاه باشند. به کمک این اپلیکیشن ها شما می توانید نقشه کره زمین را مشاهده کنید، کمی بزرگنمایی کنید و به سراغ قاره ها و کشور های درون آن ها بروید، با لمس کردن هر کشور ضمن مشاهده پرچم آن، از اطلاعاتی همچون تعداد جمعیت، پایتخت، وسعت و ... بهره مند شوید. نهاد معتبر National Geographic این برنامه را برای iOS تدارک دیده است، البته اندرویدی ها هم می توانند از نمونه مشابه که امکاناتی یکسان دارد و البته رایگان نیز هست، بهره ببرند.

قیمت : رایگان برای اندروید - ۰.۹۹ دلار برای آی او اس / اندروید - iOS


Human Body Anatomy

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

همه ما در آزمایشگاه مدارسمان حتما یک اسکلت سفید رنگ از بدن انسان داریم. اسکلتی که شاید هیچ وقت نقش چندانی در آموزش ما ایفا نکرد. اکنون برای دکتر های آینده کار بسیار راحت شده است. چرا که به کمک گجت های همراهشان می توانند نقشه سه بعدی بدن انسان را داشته باشند و لایه به لایه در آن به جستجو بپردازند. استخوان ها، عضلات و .. همگی در اختیار شما است و از این طریق کاملا از اسرار بدن انسان آگاه شوید. نسخه iOS این برنامه بسیار کامل و قدرتمند است و البته اندرویدی ها هم می توانند از یک برنامه مشابه رایگان استفاده کنند.

قیمت : رایگان برای اندروید - ۱۴.۹۹ دلار برای آی او اس / اندروید - iOS


SketchBook

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

لازم نیست حتما دانش آموز گرافیک باشید تا به طراحی کردن علاقه داشته باشید. اگر تبلت دارید، پیشنهاد می کنیم کمی خرج کنید و یک قلم برای آن تهیه کنید. اکنون ابزار نقاشی و طراحی شما تکمیل شده است، بوم و قلم مو و رنگ و... همگی در دستان شماست. اپلیکیشن SketchBook با گذاشتن قلم مو های مختلف در اختیار شما، فضای فوق العاده حرفه ای را برای شکوفایی استعدادتان فراهم می کند.

قیمت : رایگان / اندروید - iOS


400 لغت تافل

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

زبان انگلیسی درسی است که در دبیرستان یاد میگیرد و در دانشگاه نیز به صورت تصصی تر آن را دنبال خواهید کرد، اما این درس شاید جدی ترین درسی باشد که در زندگی آینده شما تاثیر گذار خواهد بود و نقش نردبان ترقی را برایتان ایفا خواهد کرد. توصیه می کنیم به هیچ وجه به کتاب های درسی اکتفا نکنید و تا زمانی که درگیر مشغله های زندگی نشده اید، زبان خود را تقویت کنید. یکی از منابعی که بر روی تلفن و تبلت خود می توانید از آن بهره ببرید، اپلیکیشن ۴۰۰ لغت تافل است. لغات موجود در این برنامه نه تنها در بهبود زبان انگلیسی شما مؤثر است، بلکه شما را برای آزمون تافل نیز آماده ی کند. این برنامه ۴۰ درس کتاب ۴۰۰ Must Have Words for the TOFEL را در خود گرد آورده کرده است و ترجمه فارسی کلیه لغات را نیز در خود جای داده است. به کمک این برنامه می توانید از تلفظ صحیح لغات، کلمات مشابه و چند ویژگی دیگر بهره مند شوید.

قیمت : رایگان / اندروید


Dictionary

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

یک دیکشنری خوب همیشه به کار می آید. بهتر است گزینه ای را انتخاب کنیم که در آن واحد توانایی ترجمه لغات فارسی به انگلیسی و بلعکس را داشته باشد. پیشنهاد ما دیکشنری رایگان FastDIC است که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل تهیه است.

قیمت : رایگان / اندروید - iOS


فرهنگ لغت دهخدا

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

ادبیات فارسی درس شیرینی است. شعر و متون ادبی زیبا که اگر به آن ها دل بدهید، حرف های بسیاری برای گفتن دارند و نکات داخل آن ها به ما کمک می کند تا زندگی بهتری را برای خود تدارک ببینیم. شعر های قدیمی با واژه های سنگینی همراه شده اند که برای درک متن مورد نظر، باید به معانی آن ها تسلط داشت. بزرگترین منبع لغات فارسی، لغتنامه دهخدا است که نتیجه سالها تلاش بی دریغ مرحوم دهخدا است و گنجینه ای بی نظیر به شمار می رود. اکنون شما می توانید جلد های متعدد و سنگین این لغتنامه را در گجت خود به همراه داشته باشید و هر کجا که نیاز داشتید به آن رجوع کنید. اپلیکیشن رایگان اندروید این لغتنامه تنها شامل ۲۰۵ هزار لغت است و برنامه ویژه iOS بالغ بر ۲۲۰ هزار لغت را در ود جای داده است.

قیمت : رایگان برای اندروید - ۴.۹۹ دلار برای آی او اس / اندروید - iOS


قرآن

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

شما اکنون می توانید در گجت همراه خود نسخه کامل قرآن کریم را در اختیار داشته باشید. معانی آیات را مورد مطالعه قرار دهید، صوت قاری را پخش کنید و به آن گوش دهید، در بین آیات به جستجو بپردازید و آن هایی را که مد نظرتان قرار دارد را در لیستی مجزا جای دهید.

قیمت : رایگان برای اندروید - ۴.۹۹ دلار برای آی او اس / اندروید - iOS


Evernote

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

یک دانش آموز خوب همیشه باید کارهای خود را دسته بندی نماید و در مدیریت امور تحصیلی موفق ظاهر شود. اپلیکیشن معروف Evernote به شما این امکان را می دهد تا به بهترین نحو ممکن کار های خود را مدیریت کنید. شما می توانید تکالیف تان را در این برنامه ثبت کنید، کارهای موجود را در قالب لیست های TO-DO در آورید و توضیحات هر یک را با عکس و یا صوت تکمیل نمایید. در نهایت به راحتی می توانید اطلاعات خود را از روی موبایل تان با کامپیوتر به اشتراک گذارید.

قیمت : رایگان / اندروید - iOS


DropBox

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

احتمالا نام این سرویس ابری را تا به حال شنیده اید، اما چرا آن را در لیست اپلیکیشن های مدرسه قرار دادیم؟ چون که DropBox می تواند بهترین راه ممکن برای ارتباط با هم کلاسی هایتان باشد. از طریق دراپ باکس می توانید جزوات، تمرین ها و سایر موارد درسی و غیر درسی را با دوستان تان به آسان ترین شکل ممکن به اشتراک گذارید.

قیمت : رایگان / اندروید - iOS


Remarks

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

اگر آیپد دارید، توصیه می کنیم جهت نوت برداشتن سر کلاس از اپلیکیشن Remarks استفاده کنید. این برنامه فوق العاده به شما اجازه می دهد یا با دست خط خودتان و یا به صورت تایپی جزوات را ثبت نمایید. قلم های مختلف را انتخاب کنید و با ماژیک قسمت های مهم را های لایت کنید. در جاهایی که لازم است تصاویر را به جزوه انتقال دهید و از دیاگرام ها و نمودار های آماده، استفاده نمایید. در نهایت می توانید جزوه خود را در قالب PDF از برنامه تحویل بگرید و آن را در سرویس های ابری مانند دراپ باکس و یا گوگل درایو به اشتراک گذارید.

قیمت : ۴.۹۹ دلار / iOS


30/30

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

هنگام درس خواندن در مدیریت زمان خود مشکل دارید؟ نمی توانید تمرکز خود را بر روی درس بگذارید و مدام دلتان برای اینترنت و نارنجی تنگ می شود؟ اپلیکیشن ۳۰/۳۰ قرار است شما را جهت مدیریت زمان، کمک کند. شما در این برنامه فعالیت های خود را زمان بندی می کنید، برای مثال تعیین می کنید که ۴۰ دقیقه درس خواهید خواند و بعد از آن ۱۵ دقیقه را در اینترنت خواهید گذراند، اپلیکیشن کارهای شما را در قالب یک نمودار گرافیکی نمایش می دهد و با آغاز کار، زمان سنج برنامه هم فعال می شود و به محض اتمام ۴۰ دقیقه به شما اعلام می کند که درس خواندن بس است و اکنون می توانید از اینترنت لذت ببرید. فاکتور های گرافیکی این برنامه فوق العاده جذاب هستند و بی شک انگیزه شما را جهت مدیریت زمان تقویت خواهند کرد.

قیمت : رایگان / iOS


DoubleTwist Alarm Clock

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

یکی از سخت ترین قسمت های دانش آموزی می تواند صبح زود برخواستن برای مدرسه باشد. برای این موضوع پیشنهاد می کنیم که یک اپلیکیشن ساعت قدرتمند را برای خود انتخاب کنید تا با استفاده از امکانات آن صبح خود سرزنده و شاداب آغاز کنید. اپلیکیشن DoubleTwist بهترین گزینه موجود برای سیستم عامل اندروید است. این برنامه علاوه بر محیط گرافیکی زیبا، قابلیت های مختلفی را نیز در خود گنجانده است؛ برای مثال شما می توانید تعیین کنید که اپلیکیشن سیکل خواب شما را تشخیص دهد و شما را پس از کامل شدن چرخه و در بهینه ترین زمان از خواب بیدار کند.

قیمت : ۱.۹۹ دلار / اندروید


نسخه الکترونیک کتب درسی

اپلیکیشن های بچه محصل های قرن 21!

لذت خواندن PDF کتاب های درسی بر روی تبلت ها می تواند تجربه ای متفاوت باشد. های لایت کردن قسمت های مهم کتاب، ذخیره تصاویر مهم و ارسال آن ها به برنامه Evernote ، همگی از ویژگی کتاب خواندن بر روی تبلت است. شما می توانید با مراجعه به سایت رشد ( شبکه ملی مدارس ) ، نسبت به دانلود کتب درسی کلیه مقاطع آموزشی اقدام کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طراحی سایت

      جالب بود ممنون

      میشه بذارمش تو سایت www.npco.net

      با تشکر

    • صبا

      عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج