۳۲۹۲۲۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

افزایش جمعیت فلسطین پس از ۶۸ سال

مرکز آمار فلسطین روز یکشنبه و در سالروز اشغال فلسطین اعلام کرد: جمعیت فلسطین از سال ۱۹۴۸ تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی با افزایش ۹ برابری به حدود ۱۲.۵ میلیون نفر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا: مرکز آمار فلسطین روز یکشنبه و در سالروز اشغال فلسطین اعلام کرد: جمعیت فلسطین از سال ۱۹۴۸ تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی با افزایش ۹ برابری به حدود ۱۲.۵ میلیون نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز از رام الله، براساس گزارش مرکز آمار فلسطسین، شمار مردم فلسطین از سال ۱۹۴۸ میلادی ۹ برابر شده است.

بر اساس این گزارش شمار فلسطینی ها در سال ۱۹۴۸میلادی (۶۸ سال پیش) ۱.۴ میلیون نفر بوده که در یک هزار و ۳۰۰ شهر و روستای فلسطین زندگی می کردند.

مرکز آمار فلسطین همچنین افزوده است: ۸۰۰ هزار نفر از مردم فلسطین از منازل خود در شهرها و روستاهای فلسطین آواره و به کرانه باختری، غزه و کشورهای عربی همسایه مهاجرت کرده اند.
همچنین رژیم صهیونیستی از سال 1948 تا کنون 774 شهر و روستا را اشغال و 531 شهر و روستا را نیز تخریب کرده است.

نظامیان صهیونیستی نیز در این مدت 70 جنایت و کشتار را علیه مردم فلسطین انجام داده اند و شمار قربانیان فلسطینی که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند به 15 هزار نفر رسیده است.

بر اساس آمار برآورد می شود، شمار فلسطینی هایی که تا سال 2015 در سرزمین های اشغالی و مرزهای تاریخی فلسطین زندگی می کنند 6.2 میلیون نفر بوده که این آمار تا سال 2020 میلادی به 7.1 میلیون نفر خواهد رسید.

همچنین 28.7 درصد آوارگان فلسطینی در 58 اردوگاه در داخل و خارج فلسطین زندگی می کنند. بر این اساس، 10 اردوگاه فلسطینی در اردن، 9 اردوگاه در سوریه، 12 اردوگاه در لبنان، 19 اردوگاه در کرانه باختری و 8 اردوگاه فلسطینی در باریکه غزه مستقر است.

امروز پانزدهم ماه می شصت و هشتمین سالروز اشغال فلسطین یا روز نکبت است.

68 سال پیش اشغالگران صهیونیست در روزی که فلسطینیان «یوم النکبه» می خوانند؛ پس از یورش به 774 روستا و شهر در سرزمین فلسطین و کشتار 15 هزار غیرنظامی مسلمان و مسیحی، بازماندگان را به کرانه باختری رود اردن، باریکه غزه و کشورهای همسایه مانند سوریه، اردن و لبنان تبعید کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      خدا رو شکر با این همه کشتار جمعیتشون در حال افزایشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج