۳۳۰۷۸۷
۲۴ نظر
۵۰۴۰
۲۴ نظر
۵۰۴۰
پ

امام جمعه ارومیه: اکثر جهنمی ها مجردند

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه ازدواج امر مقدسی است که نسبت به آن در قرآن و سنت تاکید فراوان شده است گفت: بنا بر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) هر کس ازدواج کند نصف دین خود را احراز کرده است، این در حالی است که اکثر اهل جهنم از افراد مجرد هستند.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه در همایش ملی آسیب شناسی طلاق در ارومیه گفت: طلاق و از هم پاشیدن خانواده از منفورترین مباحث در نزد خداست و طلاق مگر در صورت ضرورت نباید اتفاق بیافتد.

امام جمعه ارومیه بر ضرورت پیوند دوباره افراد مطلقه با یکدیگر در جامعه تاکید کرد و گفت: متاسفانه آمار طلاق با دلایل بسیار مختلف در حال رشد است باید تمام تلاش لازم برای پیوند دوباره زوجینی که اقدام به طلاق کردند توسط اطرافیان آنان صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی نباید طلاق ترویج یابد و در اسلام مبغوض ترین حلال طلاق است اظهار کرد: بنا بر فرمایش امام صادق(ع) هیچ چیزی مبغوض‌تر از طلاق و جدایی زن و شوهر در دنیا وجود ندارد.

امام جمعه ارومیه گفت: ضرورت دارد در جامعه اسلامی به مساله ازدواج توجه بیشتری داشته باشیم و تمام موجبات لازم را برای جلوگیری از طلاق در جامعه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه پرداختن به موضوع و آسیب‌های اجتماعی طلاق ضرورتی است که همه باید نسبت به آن احساس مسئولیت کنیم افزود: در اغلب روایات مسلمانان نسبت به طلاق هشدار داده شده اند از این‌رو امروز و با افزایش آمار طلاق ما نیز نسبت به آن مسئولیت باید داشته و در حد توان خود باید در کاهش آمار طلاق بکوشیم.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه ازدواج امر مقدسی است که نسبت به آن در قرآن و سنت تاکید فراوان شده است افزود: بنا بر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) هر کس ازدواج کند نصف دین خود را احراز کرده است، این در حالی است که اکثر اهل جهنم از افراد مجرد هستند.

وی ادامه داد: ازدواج نه تنها کاری محبوب و مقدس است بلکه برای جوانان آرامش و اسایش فراهم کرده و سبب حفظ دین و ایجاد مودت و رحمت می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حوصله متن نیست متاسفم جهنمی به تعبیری بهتر از متاهل گرفتار آویزونه الان همه گرفتاریم !

    • بدون نام

      من جوون بیکار از ازدواج بدم نمیاد کوووووووو کار --تو بهم یه کار معرفی همین فردا میریم میرم دنبال کیس خودم والا بلا خدا رو خوش نمیاد جوان مردم بیکار باشه تماما استرسه ناراحتی هس

    • بدون نام

      عوامل وكسانى كه باعث و بانى اين تجردها هستند چطور اقتصادخراب تورم بيكارى فقر ووووووو

    • محمد

      با وضع اقتصادی فعلی و وجود بیکاری گسترده و رکود اقتصادی از یک طرف و توقعات بالای خانم ها و خانواده هایشان ازدواج در شرایط فعلی نه تنها اسباب ارامش نمی شود بلکه موجبات تنش و اضطراب و تحقیر افراد را فراهم می اورد.

    • زهرا

      عاقا از فردا هر حمال دوزاری اومد خواستگاریم سریع بله رو میگم!!فکر کنم منظورش اینه که همین کارو کنیم!!

    • صبا

      ایشون باید بفرمایند اکثر مجردها ندارند،نداربرای تهیه وسایل ومراسم ازدواج ،نداربرای تهیه جهیزیه ونداربرای تهیه مسکن،اگرنه کدوم مجردی دوست داره مجرد بمونه!!!!!!

    • طاهر

      باشه ... قبول ... اصلا من جهنمی ... ولی من اون جهنم و عذابش رو به این ترجیح میدم که دختر مردم رو بدبخت کنم ... من شعله های اون آتیش رو ترجیح میدم به اینکه فردا جلوی بچه هام شرمنده باشم ... شش دانگ جهنم رو بزن به اسم خودم ... ولی نسلی رو به وجود نمیارم که فردا به خاطر آوارگی و نداشتن اجاره خونه و افسردگی و بدبختی، برن از روی پل به سمت لاستیکهای ماشین مردم پرواز کنن ... اصلا من مجردم از بی عرضگی خودمه که توی حزب باد نیستم ... ولی اون دختری که این تیتر رو میخونه بهش برنمیخوره ...؟؟؟ اونم توی این قضایا مقصره؟... تو رو به ناموست سانسور نکن

    • رضا

      هیچکی دلش نمی خواد مجرد بمونه ، ولی وقتی نه کاری هست نه پولی نه امیدی خب چکار کنیم ، امان از دل پردرد که نمیشه خیلی حرف ها رو گفت !

    • ناشناس

      امام جمعه محترم،،، چپاول گران بیت المال چه تعداد از افراد جهنم رو تشکیل میدن؟ برای مثال آیا جایی اشاره نشده که افرادی با حقوق های چند ده میلیونی چند درصد از جهنم رو پر میکنن؟

    • سید محمد

      باسلام ما به جای ازدواج توافقی طلاق توافقی را انتخاب کردیم سوراخ دعاء را گم کردیم برای طلاق گرفتن جشن میگیریم برای ازدواج یک مسافرت پنهانی انجام می دهیم باید دراین باره تدبر شود یاعلی مدد.

    • بدون نام

      عوامل وكسانى كه باعث و بانى اين تجردها هستند چطور اقتصادخراب تورم بيكارى فقر ووووووو

    • بدون نام

      کمتر اختلاس شود تا جوانان هم فرصت کار و درامد پیدا کنند و متاهلان نیز به طلاق منجر نشود
      چون با این اوصاف بیشتر مردم ایران جهنمی میشوند

    • بدون نام

      جهنم زندگی فرد متاهلی است که با درآمد 1میلیون باید 470 هزار تومن اجاره خونه و حدود 100 هزار تومن هزینه قبوض خدماتی مثل آب و برق و گازو تلفن رو پرداخت کنه و در آخر شرمنده همسرش نباشه
      خدایا شکرت

    • مریم

      ازدواج خوب ولی باید درست انتخاب کرد چون به طلاق منجر بشه وضع جامعه ازاین که هست بدتر میشه د

    • بدون نام

      نخیر....جهنمی ها آقازاده های کاسبان تحریم نو کیسگان هستند که هنوز پشت لبشون سبز نشده با پورشه هاشون توی خیابون های شهر جولان میدن - بی خبر از زندگی سخت ما معلمان و کارمندان و کارگران و فرزندان بازنشسته ها که مجبوریم مجرد بمونیم- و آخر سر هم یکی از هموت داف های لب قلوه ای رو می ذارن ور دلشون که متاهل باشن.

    • یک ایرانی

      یک نفره ازپس هزینه های معمول زندگی برنمیایم چرا یه نفر دیگه روهم بدبخت کنیم؟ نگید خدا میرسونه که بااین شرایط کار قراردادی و تعویقهای چندماهه باورکردنی نیست...

    • بدون نام

      آخه مسلمان من پول ندارم ازدواج کنم

    • mohamaad

      خوب آقای امام جمعه ارومیه میشه بفرمایید یک جوان بیکار با چی ازدواج بکند؟؟

    • حمیدرضا مقدم

      ازدواج عالیه ولی توقع خانم ها بالاست ، یه جوون با ماهی ۶۰۰ تومن چه جوری میتونه ازدواج کنه؟؟

    • بیژن لطفعلی زاده

      آخه با این وضع معیشت چطور میشه زندگی تشکیل داد که کاسه چه کنم دستت نباشه و کمیتت لنگ نمونه ؟

    • محمد

      تو مملکت ما اینطوری برای ازدواج انگیزه میدن فرهنگ سازی بیچاره میکنه یعنی . اگر این کار رو نکنی دستت قطع میشه بلا و مصیبت میاد سرت اگر فلان کار رو نکنی میری جهنم اگر این جوری باشه اونطوری میشه . خوب مجردن ابی لهب نیستن که حکم جهنم میدین . تازه بهشت و جهنم خدا دست اینا نیست . به حرف اینا نیست که .... وضعیت متاهل ها بدتر از مجردها اگر دقت کنید همین متاهل ها هستن دنبال صیغه ای و روابط نامشروع اینجور چیزها

    • سید سجاد

      واقعا هیشکی دوس نداره مجرد بمونه ولی شرایط اقتصادی افتضاحه من خودم الان 1 ساله ازدواجم به تاخیر افتاده به خاطر بی پولی البته باید در نظر گرفت با ازدواج خدا روزی رو گسترش میده به امید ظهور آقا امام زمان

    • پسر گرجی

      والا من متاهلم و بیکار ولی حاضرم آتش جهنم رو به جون بخرم ولی پیش زنم شرمنده نباشم به خدا سخته

    • user

      ادم از روی عقل و واقعیات جامعه حرف بزنه خیلی خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج