جاباما
۳۳۱۶۰۵
۲۷ نظر
۵۰۰۶
۲۷ نظر
۵۰۰۶
پ

وکیل خانواده هاشمی:

طباطبایی: فائزه بچه نیست

وکیل خانواده هاشمی گفت: اقدامات فائزه ربطی به آیت‌الله ندارد،‌ فائزه یک دکترای علوم سیاسی با ۵۴ سال سن است، بچه نیست که رفتارش مربوط به آیت‌الله باشد.

خبرگزاری فارس: محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگویی در واکنش به اظهارات سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر اینکه به دلیل دیدار فائزه هاشمی با برخی از اعضای فرقه بهائیت با وی برخورد قانونی می‌شود، گفت: در قانون اساسی بعد از اصل ۱۲ و ۱۳ که در ارتباط با اقلیت‌های مذهبی آمده، در اصل ۱۴ عنوان شده که در ارتباط با افراد غیرمسلمان باید رفتار انسانی صورت گیرد، مگر آنهایی که علیه جمهوری اسلامی توطئه می‌کنند.

وی افزود: کسانی هم که توطئه می‌کنند هم نیازی نیست که غیرمسلمان باشند، اگر حزب‌اللهی هم باشند و به سفارت عربستان حمله کنند با آنها برخورد می‌شود، در هر صورت روال قانونی این بوده اما چیز دیگری در قانون ذکر نشده است.

علیزاده در واکنش به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه علی‌رغم سوءاستفاده رسانه‌های غربی از اقدام فائزه هاشمی و تأکید آیت‌الله رفسنجانی مبنی بر اینکه این اقدام نادرست بوده چرا فائزه هاشمی عذرخواهی نکرده است، گفت: خانم هاشمی می‌گوید من پیش از اینکه به زندان بروم که نمی‌دانستم بهائی‌ها که هستند، من را به زندان بردند و با بهائی‌ها در یک اتاق گذاشتند. حالا بعد از هشت سال یکی از آنها به مرخصی آمده و من به عنوان رفتار اخلاقی، انسانی و اسلامی به دیدنش رفتم.

وکیل فائزه هاشمی ادامه داد: در واقع کسانی که تصویر این دیدار را منتشر کردند و در رسانه‌ها آن را تبلیغ کردند هدف شان ضربه به آیت‌الله بوده است.

وی ادامه داد: اقدامات فائزه ربطی به آیت‌الله ندارد،‌فائزه یک دکترای علوم سیاسی با ۵۴ سال سن است، بچه نیست که رفتارش مربوط به آیت‌الله باشد.

علیزاده با بیان اینکه آیت‌الله رفسنجانی این حرکت را اشتباه دانست و تذکر هم دادند، گفت: این موضوع دلیل نمی شود که بگوییم فائزه باید تابع و تسلیم نظر آیت‌الله باشد. هر یک نظر خود را دارند.

وی تصریح کرد: این موضوع هیچ وجهه قضایی ندارد و من از آقایانی که مدعی حقوق هستند تعجب می‌کنم. نمی‌دانم حقوق هم خوانده‌اند یا نه؟ اما بگویند چه جرمی اتفاق افتاده که باید برخورد قضایی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: آقایانی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند حتما اطلاع عمومی‌شان بیشتر از من است اما من هرچه در قوانین جست‌وجو کردم جرمی برای این اقدام پیدا نکردم و با اساتید حقوقی هم که بحث کردیم هیچکس نتوانست هیچ عنوان مجرمانه‌ای برای این اقدام پیدا کند مگر اینکه آقایان یک عنوان مجرمانه پیدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دقیقا درست میفرمایید فائزه بانو بچه نیست که کسی براشون تصمیم بگیره

    • جواد

      خودمون مقصریم که اینچنین آدمهایی رو مطرح میکنیم

    • بدون نام

      قطعا ایشان مدرک دکترای علوم سیاسی را دارند چون اگر غیر این بود می دانستند بهائیت یعنی چه ؟ ایشون برای کسب اطلاع بیشتر به محصلین دبیرستانی مراجعه کنند

    • بدون نام

      ینی واقعا۵۴سالشه ،اصلا بش نمیخوره،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایشون مردمو پیر میکنند خودشون که پیر نمیشن خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      اقای طباطبای باید بداند که فرقه بهایت جزو اقلیت های مذهبی نسیت .بلکه یک فرقه منحرف ضد دین و خداست . وهمواره از صهیونیست ریشه دارد و بسیار کثیف است . اقای وکیل از چه چیزی دفاع میکنید هرچند خانواده هاشمی صاحب انقلابند ولی باید با فایزه برخورد شود. اینا ازاین نظام چه میخواهند ؟

    • حجت

      ما بایدغیرمسلمانوجذب کنیم ولی بااین اخلاق آقایان مسلمانان هم دفع میشن چه برسه غیرمسلمان

    • جواد

      بنده خدایی که باهاش ملاقات کرده به جرم امنیتی زندانه و فرقه بهاییت،ضاله و در هدفش اسلام وشیعه ستیزی هست جرم شناختنش توسط مرجع تقلیدتاییدشده وکیلی که در چنتش مدارک قانونی داشته باشه فرافکنی نمیکنه جای آیت ا... بودم بعدقضیه حاج مهدی عذرتومیخواستم

    • بدون نام

      مرگ بر ضد ولایت فقیه

    • ایرانی

      واقعا اینها دیگه شورش رو در آورده اند

      این یک طغیان است و سزای طغیان مجازات های سنگین است

      ارتباط با بهایی یعنی اعدام

      فقط همین

    • بدون نام

      اقای علیزاده ظاهراشماسوگندیادکرده ایدکه درهرشرایطی ازایشان حمایت کرده وتمام کارها ی ایشان راتوجیه کنید.اگرشماوکیل هستیدخوب می دانید۱_بهاییت دین نیست بلکه یک فرقه ضاله ونجس وساخته استعمارانگلیس وباهدف جاسوسی ومقابله بااسلام ساخته شده.۲_خانم هاشمی دکترای علوم سیاسیش راازکجا گرفته که ازچنین فرقه ای باعقایدانچنانی بی اطلاع است.۳_اگرخانم هاشمی خودش رامسلمان می داندبایدسعی,می کردبرانها اثرگذارشودنه اینکه خودش جذب انها شود.۴_چطورنبایدحرف پدرش رادرمورداشتباهش قبول کنددرحالی تمام مانورهایی راکه میدهدبخاطراین است که پدرش پشتیبان اوست؟وسوالات متعدددیگر.

    • بی نام

      منظورشماازایت الله کیه؟نکنه منظوربابای بی سوادشه؟

    • سیروان

      واای از شکم سیری

    • صادق

      مقصر مردم هستندتامی بینندفردی وابسته به شخص است کردار ورفتارش رابا قانون ومذهب قیاس نمی کنند به خاطر منصوب بهدیگران رفتار کاذبانه دارندمنصوبین هم باورشان می شود

    • بدون نام

      بهایی ها کافرند وبسیاری از ضروریات اسلام را قبول ندارند .قشنگ معلومه که این رو انگلیس ساخته برای اینکه اسلام و مسلمانان را منحرف کنه . از یکی از مراجع پرسیدم و ایشون فرمودند اینها کافر ونجس اند . شما که بچه آیت الله هستی قطعا میدونی که کافر ونجس یعنی چی ؟ تازه اینکه طرف زندان هست و اومده مرخصی یعنی حتما کار ضد نظام هم کرده

    • aidin

      خیلی وقته ملت ایران نه سر پیاز هستند و نه ته پیاز. ..

    • aidin

      دعوا های اینها مثل زن و شوهر است و مانند ضرب المثلی ایست که میگویند زن و شوهر دعوا کنند ابلهان باور کنند!!!!!.

    • صبا

      فقط وفقط هدفشان بزرگنمایی وضربه زدن به آیت اله است فقط همین

    • علی

      راست می گی آقای علیزاده طباطبایی شما نمی فهمی چون خودت را به خواب زدی شما را که کسی نمی تواند بیدار کند!!!

    • بدون نام

      براساس کدام موادویاماده قانون اساسی منع میباشند؟!؟؟!

    • حسن

      بهائیون مشمول آن اصول قانون اساسی (مربوط به فرق و مذاهب) نمی شوند فرقه ضاله بهائیت به دست روباه پیر(بریتانیا) ساخته و هدف آن نابودی مذهب شیعه است و ما با آنها در حال جنگیم

    • رفیعی راد

      جناب آقای علیزاده عزیز....من فکر میکنم اطلاعاتتون در باره بهاییت کم هست....اینکه حقوق اقلیت های مذهبی( پیروان ادیان آسمانی) در قانون اساسی دیده شده و باید رفتاری درست و انسانی با آنها داشت که شکی در آن نیست ..اما بهاییت جزیی از اقلیت های مذهبی نیستند و در زمره فرقه های ضاله محسوب میشوند.اما تعجب من بر این است که شما واقعا فرق اقلیت های مذهبی و فرقه های ضاله را نمیدانید؟؟ خیلی عجیبه.. یعنی هدفتان یکی کردن فرقه ضاله بهاییت با پیروان ادیان آسمانی مثل یهودیت و مسیحیت و کلیمی که بر طبق قانون حقوق شهروندی دارند هست؟ اصلا شما مگر نمیدانید که عمر این فرقه ( نه دین) حداکثر 200 سال هست؟ لابد در همین قانون اساسی که به آن اشاره کردید دیدید که اقلیت های آسمانی نام برده شده اند و اثری از بهاییت در قانون اساسی نیست...

    • mot

      فائزه بچه نیست فائزه حزف شنوی ندارد ترا به هرچی معتقد هستید به شعور مردم توهین نکنید جاده صاف کن عمو بارک شده چرا درک نمیکنید اگر 2 روز دیگه شنیدید در کاخ سفید سخنرانی کرده تعجب نکنید اینها یک تفکر است نه ربطی به زندان دارد نه چیز دیگه دارن لوث میکنن عادی بشه

    • alimosavi

      اقای علیزاده ظاهراشماسوگندیادکرده ایدکه درهرشرایطی ازایشان حمایت کرده وتمام کارها ی ایشان راتوجیه کنید.اگرشماوکیل هستیدخوب می دانید۱_بهاییت دین نیست بلکه یک فرقه ضاله ونجس وساخته استعمارانگلیس وباهدف جاسوسی ومقابله بااسلام ساخته شده.۲_خانم هاشمی دکترای علوم سیاسیش راازکجا گرفته که ازچنین فرقه ای باعقایدانچنانی بی اطلاع است.۳_اگرخانم هاشمی خودش رامسلمان می داندبایدسعی,می کردبرانها اثرگذارشودنه اینکه خودش جذب انها شود.۴_چطورنبایدحرف پدرش رادرمورداشتباهش قبول کنددرحالی تمام مانورهایی راکه میدهدبخاطراین است که پدرش پشتیبان اوست؟وسوالات متعدددیگر.

    • رضا بشارت

      با سلام، دقیقا هدفی که استعمار انگلیس می خواهد دارد به وقوع می پیوندد شخصی با عمل یا کلام خود از فرقه ای جعلی و ضد دین حمایت می کند افراد یا گروهها به او خرده می گیرند این اول دعواست . سپس بر سر اینکه این فرقه خوب یا بد است سالها نزاع و کشمکش با این وصف انرژی و هزینه ی زیادی صرف خواهد شد بابت اینکه این فرقه جعلی ، جعلی و جعلی اسن و نیازی به این همه بحث و جدل نبود این یک روش از روشهای استعمار پیر می باشد افرادی هم مانند آقایان زیبا کلام و طباطبایی نیز آگاهانه و یا غیر آگاهانه حمایت می کنند و هیزم این جدل را زیاد می کنند . خدا ما را از این همه خدعه و نیرنگ کفار در امان نگهدارد . انشاله .

    • بدون نام

      این خانواده به جز بد بختی چیزی برای ما به ارمغان نمیاورند

    • بدون نام

      مسئله فائزه ویک کار بسیار معمول ایشان نیست مسئله خرداد 92 واسفند 94 است که با سر انگشت هاشمی بساط مشتی دین فروش ومقدس نما را بباد داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج