جاباما
۳۳۱۶۷۹
۱۹ نظر
۵۰۲۹
۱۹ نظر
۵۰۲۹
پ

برخورد قاطع با معلم هتاک تهرانی

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن برخورد فیزیکی و لفظی خشن یک معلم با چند دانش آموز دبیرستانی در کلاس درس نشان داده شده بود، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران وقوع این اتفاق در یکی از مدارس تهران را تأیید کرد و از برخورد با معلم خاطی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن برخورد فیزیکی و لفظی خشن یک معلم با چند دانش آموز دبیرستانی در کلاس درس نشان داده شده بود، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران وقوع این اتفاق در یکی از مدارس تهران را تأیید کرد و از برخورد با معلم خاطی خبر داد.

مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران وقوع این اتفاق را در یکی از مدارس شهر تهران تأیید و اظهار کرد: این اتفاق در سال جاری رخ داده است.

وی افزود: به محض اینکه این فایل تصویری به دست ما رسید،‌ معلم و مدرسه مربوطه را شناسایی کرده و بازرس ویژه‌ای به آن مکان اعزام شد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه پرونده معلم مربوطه دو روز گذشته تکمیل و به هیئت تخلفات اداری ارسال شده است گفت: این مدرسه، غیرانتفاعی بوده و با معلم خاطی قطع همکاری کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد نقی مهجور

      کدام اداره است چنین افرادی در آن وجود نداشته باشد ؟
      حال یکی کتک میزند آن دیگری مردم را سرگران میکند،
      مستور و مست چون هر دو از یک قبیله اند ،
      ما دل به شیوه که سپاریم اختیار چیست،
      امروز برای کار رفتن اداره ... ، خدایا مرا یاری کن هرگز به آنجا باز نگردم،
      مرا از جهنم خدا نترسان چه جهنمی دردناکتر از این که انسان اسیر دست انسانهای بی عاطفه شود،

    • بدون نام

      این مدرسه، غیرانتفاعی بوده و با معلم خاطی قطع همکاری کرده است.......قطع همکاری ،فقط همین ؟!!!! پس مجازاتش چی میشه ؟!

    • شهروند

      با قطع همکاری بهترین لطف را در خدمت معلم کردین. چون مجبور میشه بره دنبال یک شغل بهتر و بدون دردسرتر. معلمل مخصوصاً در مقطع دبیرستان بسیار شغل سخت و طاقت فرساییه. به نظر من باید برای معلمای زحمت کش این مقطع سختی کار در نظر بگیرن. تصور کنین تو خونه نمیشه دو بچه را کنترل کرد. حالا یک معلم بدون ابزار تنبیهی چطوری میتونه سی دانش آموز را در کلاس درس بعضاً کسالت آور با میز و نیکت و فضای چهل پنجاه سال پیش کنترل کنه؟! به اون معلم این خقو نمیدونم که بچه ها رو تنبیه کنه ولی باید بررسی بیشتری رو این قضیه بشه که چه عواملی باعث از کوره در رفتن معلم شده؟! همه میگن معلمی شغل شریفیه، اما آیا این شرافت را در حق آنها ادا کرده ایم؟! تا صحبت شغل معلمی میشه، همه میگن معلمها سه ماه تابستون تعطیلن، پس حق و حقوقی که بهشون میدن از سرشون زیاده. من میگم اگه اینطوری باشه، پس اونی که اصلاً کار نداره که لذت بیشتری میبره، چون همش تعطیله!!. یادمان باشه که معلمها آینده سازان این کشور هستند. نمیتونیم با ابزار چند دهه پیش انتظار معجزه از آنها داشته باشیم.

    • مهدی

      باسلام قدیم پرونده دانش آموزران رو میگذاشتن زیر بغلش حالا برعکس شده اینقدر ای کارهارو ادامه بدین تابچه هاسر کلاس بریزن سرمعلم کتکش بزنن بااین بچه های پررو عجب دارین جامعه آینده تربیت میکنید 

      پاسخ ها

      • user

        این حرف درست نیست شما حتما تا حالا مشکلی در مدرسه بچت برات پیش نیومده و داری از دید خودت قضاوت میکنی برای کسایی مثل من که با ناظم و معلمینی درگیر بودم که بیشتر شبیه به زندان بان هستن موضوع فرق می کنه من تو چشم ناظم پسرم نفرتی رو از بچه ها دیدم که تنم به لرزه افتاد نمی دونم این آقا بخاطر بیکار نبودن و فقط شغل داشتن به دنبال این کار اومده این آقا تا حالا چندین درگیری با خانواده های دانش آموزان و داشته و حتی در برابر خانواده ادب و نزاکت رو مراعات نمی کنه چه رسه به دانش آموز همچین آدم هایی بهتره برن سراغ مشاغلی که خودشون ازش راضی باشن و به قول دوستمون یه درآمد و کاری بهتر از معلمی برای خودشون پیدا کنن
        معلمی عشق و فداکاری میخواد تراخدا به خاطر شاغل بودن و مزد گرفتن نرید سراغ این حرفه و بذارین کسایی وارد آموزش و پرورش بشن که عشق علاقه به این کار دارن و آبروی اون معلمین دلسوز و فداکار رو نبرید

    • مهدی

      باسلام قدیم پرونده دانش آموزران رو میگذاشتن زیر بغلش حالا برعکس شده اینقدر ای کارهارو ادامه بدین تابچه هاسر کلاس بریزن سرمعلم کتکش بزنن بااین بچه های پررو عجب دارین جامعه آینده تربیت میکنید 

    • بدون نام

      بايد به اشد مجازات برسه! فقط موندم اين بچه هاي امروزي كه اينقدر نازپرورده دارن بار ميان جوري كه نبايد بهشون گفت بالا چشتون ابرو چطور زندگي خواهند كرد!

    • محمد

      سلام . دوستان عزیزم . تنبیه به عنوان آخرین راه حلی است که معلمان در فهماندن موضوعی به دانش آموز به کار می برند . باید ببینیم چه موضوعی بوده که معلم عزیز مجبور به استفاده از تنبیه شده . ولی به هر حال و یقینا هدف معلم عزیز بالابردن فهم و کمک به اصلاح شدن دانش آموز بوده .

      پاسخ ها

      • user

        اگر ما اعتقاد داریم که انسان هستیم و بچه های ما زاده انسان هستند پس برای فهماندنشون راه های انسانی رو باید در پیش بگیریم چه خودمون چه مسئولان مدرسه ولی اگر این فکر رو نداریم اون وقت مجازیم که از هرراهی برای تربیت فرزندانمون استفاده کنیم
        یادتونه از قدیم ضرب المثلی رو بهمون یاد داده بودن که تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر حالا با خودمونه که خودمون رو از کدوم دسته بدونیم و از مسئولان مدرسه برای تربیت فرزندمون کدوم راه رو تقاضا داشته باشیم انسانی یا حیوانی

    • بدون نام

      یه پیشنهاد واسه مسئولین و کارشناسان مقاطع مختلف تحصیلی در ادارات آموزش و پرورش دارم.
      لطفا طی سال تحصیلی حداقل یک هفته تشریف ببرید سر کلاس و تدریس کنید ،بعد که برگشتید اداره قانون وضع کنید و بخشنامه بفرستید مدارس .
      واسه اینکه باتغییرات کتاب های جدید آشنا بشید ، مفیده .........................

    • حیران

      در هر حالی و در هر صورتی تنبیه بدنی و استفاده از الفاظ رکیک در مدرسه و توسط معلمین کار بسیار بدی هست و اثری سو خواهد داشت چرا این کسایی که دارن از این نوع معلمین دفاع کمی می کنن کمی فکر نمی کنن بچه های ما انسان هستند و مسلما حرف انسانی رو بهتر می فهمن و نیازی نیست به زبان حیوانات باهاشون حرف زده بشه و عرصه معلمی هم جای افراد عقده ای نیست که میخوان عقده های شخصی و اقتصادی و معیشتی شونو سر بچه های مردم خالی کنن معلم وناظمی بد ترین الفاظ رو در برابر دانش آموز به زبان میارن چه الگوی شخصیتی برای بچه ها درست خواهند کرد کمی فکر کنید شماها هم یا بچه دارید و یا در آینده خواهید داشت کمی همزاد پنداری لطفا

    • بدون نام

      همینکه فیلم دست به دست مردم بچرخه برای معلم کافیه...دوستانی که میگن تنبیه لازمه ،بهتره یه نگاه به فیلم بندازند.معلم همچون ....به جون بچه افتاده که انگار باعث تمام مشکلات دنیا رو گیر آورده.

    • مرتضی

      اول اون دانش آموز آشغال که فیلمبرداری کرد باید تنبیه جدی بشه

      پاسخ ها

      • user

        من موندم تو چطور بچه ای قراره تربیت کنی وقتی خودت در این حد بی ادب هستی
        امروز دنیای دنیای تکنولژی هست و امسال تو راحت رسوا میشن و جلوشم نمیتونین بگیرین و هیچ بچه ای هم از سر راه نیومده که آقایانی مثل شما عقده هاتونو سرشون خالی کنین بله فقط میتونین در همچین جاهایی و با فحاشی دل خودتونو خنک کنید

    • HamidAbedi

      برای اشخا صی که از دا نش آ موز دفا ع می کنند وا قعا متا سفم ، البته شا ید حق دا شته با شند شا ید معلمی در سطح دبیر ستا ن را تجر به نکرده با شند ، نسل حا ضر به خصوص نو جوان هیچ احترا می به بزرگتر از خو دشان و علی الخصوص معلمان عزیز ندارند ، و این هم نشا ت گر فته از تر بیت نا صحیح در خا نوا ده ها دارد ، مطمئن با شید یک معلم هیچ و قت د و ست ندار اعصاب خود را بخا طر دا نش آ موز خراب کند ، دا نش آ موزی که تنبیه بد نی می شود حتما معلم خود را تا سطح سکته پیش برده ، و معلم بیچاره چاره ای جز این ندیده ، به نظر من با ید فکر اساسی برای آ مو زش و پرورش نمود ، آ ن معلم هم هیچ تقصیری ندارد ، بهتر ین گزینه تشکر از ایشان است

    • بدون نام

      لطف نمایید اگر معلم نیستید و هیچ گونه تجربه کلاس داری ندارید ، هیچ گونه اظهار نظری نفرمایید.

    • یک فرهنگی

      متاسفانه این قبیل رفتار ها از سوی معلمان رو به گسترش می باشد . بنده یک معلم هستم آن هم در یکی از مناطق تقریبا محروم . از محاورات زشت و تاسفبار معلمان هر روز در عذاب هستم و جالب این که مدیر و معلم مدرسه ما نیز قاطی این گونه معلمان می شوند و چه حرف ها و رفتار های زشتی که از خود بروز می دهند حتی در مقابل دانش آموزان . به خدا ما در آموزش و پرورش گیر افتاده ایم فضای مدارس بسیار آلوده شده است و کسی هم مراقب نیست .

    • بدون نام

      معلمی شغل انباست.
      کدوم پیغمبری مردم را با فحش و ضرب و شتم هدایت کرده که الان این به اصطلاح معلم به خودش اجازه اینکارو داده.
      اگر محیط مدرسه ها آلوده شده و معلم ها توانایی برخورد با دانش آموز رو ندارن اول باید خانواده رو در جریان بزارن بعد هم مثل سابق عذر دانش آموز رو بخوان .
      نه اینکه اینطور به جون بچه مردم بیوفتن. والا من این فیلم رو دیدم میترسم بچه ام رو بفرستم مدرسه زیر دست ینطور معلم نماها بیوفته و بچه رو از درس و مدرسه بیزار کنه.
      کسی که به این شغل اومده نباید فقط حساب و کتاب مالی بکنه و سر بچه ها خالی کنه میتونه بره سراغ شغل دیگه .
      آموزش و پرورش باید با این معلمها برخورد کنه و دیگه اجازه استخدام در هیچ مرکز آموزشی بهشون نده.

    • حسین

      متاسفم از مسوولین اموزش وپرورش به 8دلیل حفظ مقام خودشون اینقدر رو به اولیا دانش اموزان گستاخ و بی ادب میدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج