۳۳۱۸۸۵
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

طراحی پُرطرفدار ترین خانه ها در فضای اینترنت

وقتی صحبت از خانه های مدرن به میان می آید، ویژگی های خاصی مطرح می شود که مجموعه ی این ویژگی ها می تواند سبک مدرن را در فضای شما تعریف کند. برخی از خانه هایی که در این مطلب می بینید از مجموعه خانه های پر طرفدار در فضای اینترنت است.

وب‌سایت چیدانه: وقتی صحبت از خانه های مدرن به میان می آید، ویژگی های خاصی مطرح می شود که مجموعه ی این ویژگی ها می تواند سبک مدرن را در فضای شما تعریف کند. برخی از خانه هایی که در این مطلب می بینید از مجموعه خانه های پر طرفدار در فضای اینترنت است، با ما همراه باشید تا باهم ویژگی های این خانه های پر طرفدار و دوستدار محیط زیست را بررسی کنیم.

سبک مدرن چیست؟

طراحی پُرطرفدار ترین خانه ها در فضای اینترنت

پیش از بررسی هر موضوعی بهتر است سبک مدرن را بیشتر بشناسیم و با ویژگی های آن آشنا شویم تا بتوانیم بهتر آن را بررسی کنیم:

دکوراسیون "مدرن" از گذشته فاصله می‌گیرد و سعی می‌کند از قواعد آن پیروی نکند. از تزئینات دوره کرده و رو به سادگی می رودو اغلب تصویری بدون طرح و نقش های پیچیده ارائه می دهد.

  • این نوع طراحی برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و به آنها کمک می کند تا بتوانند بزرگتر به نظر برسند.
  • از بافت ها و طرح های مینیمال برای سبک مدرن معمول است و در آن نشانی از طرح و رنگ های متنوع وجود ندارد.
  • از مبلمان و وسایل در کترین حالت ممکن استفاده شده و از تزئینات زیاد اجتناب می کند. ظاهر ساده و بدون جزئیات آن همیشه مورد توجه قرار می گیرد.
  • رنگ ها یا به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند و یا تنها می توان طیفی از رنگ های خنثی را در فضایی که به سبک مدرن طراحی شده دید.
  • طراحی به سبک مدرن هیچگاه از ایجاد تقارن استقبال نمی کند و همیشه با ایجاد تعادل بین مبلمان، وسایل، بافت و طرح هماهنگی لازم را در فضا به وجود می آورد.


موقعیت و مکان یابی در سبک معماری مدرن

طراحی پُرطرفدار ترین خانه ها در فضای اینترنت

طراحی پُرطرفدار ترین خانه ها در فضای اینترنت

یکی از معیار هایی که در طراحی یک خانه ی مدرن مطرح است، موقعیت و مکان طراحی است. به عنوان مثال خانه های طراحی شده توسط SAOTA، تقریبا همیشه در جایی بر روی یک صخره ساخته شده است، بالا و یا پایین اقیانوس ها در یک ساحل سنگی، به ساکنان آن فرصت برای لذت بردن از مناظر طبیعی و صداهای آرامش بخش امواج اقیانوس را می دهد. توجه داشته باشید که طبیعت همواره تاثیر بسار زیادی در طراحی یک خانه مدرن دارد. جهت گیری های طبیعت می تواند بر طراحی یک فضای مدرن تاثیر به سزایی داشته باشد.


ابعاد و اندازه در سبک معماری مدرن

طراحی پُرطرفدار ترین خانه ها در فضای اینترنت

طراحی پُرطرفدار ترین خانه ها در فضای اینترنت

مردم اغلب جذب خانه های بزرگ و گران قیمت می شوند تا خانه هایی کوچک و مقرون به صرفه! اما واقعیت این است که برخی از خانه های کوچک به لحاظ طراحی بسیار ارزشمند تر از همتای خود با ابعاد بزرگ تر می باشد. به طور مثال اگر به طراحی این خانه ی مینیمالیستی و خلاق نگاه کنید، می بینید که معمار آن به خوبی توانسته است نیاز کافرما در یک خانه ی مدرن هر چند کوچک جای دهد و ظاهری ویژه به آن ببخشد.


سبک معماری مدرن

طراحی پُرطرفدار ترین خانه ها در فضای اینترنت

طراحی پُرطرفدار ترین خانه ها در فضای اینترنت

وقتی صحبت از سبک معماری به خصوص سبک معماری مدرن می شود باید بگوییم، به طور کلی سبک معماری وابسته به شخصیت شخص طراح و صد البته انعطاف پذیری وی نسبت به نیاز کارفرما و تغییر روند کاربر اساس سلیقه و علاقه ی کارفرما می باشد. اما به طور کلی خانه هایی که دارای سبک ویژه ای در طراحی می باشند ارزشمند تر و جذاب تر نسبت به خانه های روتین ساخته شده در سطح شهر می باشد.


جمع بندی و نتیجه گیری در سبک معماری مدرن

زمانی که تمام معیار های گفته شده اعم از مکان یابی، ابعاد، و سبک معماری را در طراحی و دکوراسیون یک فضای مدرن به کار گرفته می شود، هدف نهایی این طراحی تحت تاثیر قرار دادن آن کاربر و بیننده است، این موضوع را می توان به عنوان "عامل WOW" توصیف کرد! که این عامل سبب جلب توجه و جذابیت خانه های مدرن می شود!


سبک مدرن را به دکوراسیون خانه ی خود بیاورید!

طراحی پُرطرفدار ترین خانه ها در فضای اینترنت

حتی اگر در فضایی زندگی می کنید که سبک مدرنی ندارد به سادگی می توانید سبک مدرن را به فضای داخلی خود بیاورید کافی است نشانه های آن را در دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید و به سادگی دکوراسیون داخلی به سبک مدرن داشته باشید، اما اینکه چگونه می توانید با چند ترفند ساده و اصولی فضای دکوراسیون خود را به سبک مدرن تغییر دهید موضوعی است که در مطلب سبک مدرن و نشانه های آن در دکوراسیون منزل به آن به طور کامل بررسی شده است به آن سری بزنید و سبک مدرن را به خانه ی خود بیاورید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج