جاباما
۳۳۱۹۹۴
۷ نظر
۵۵۷۵
۷ نظر
۵۵۷۵
پ

آب نمک بخور و کورتون بزن؛ خوشگل شو!

توصیه های عجیب آرایشگاه ها به عروس ها!

توصیه های عجیب آرایشگاه های زنانه به عروس خانم ها که برای یک شب هفت هشت میلیون پول می گیرند.

هفته نامه تماشاگران امروز: توصیه های عجیب آرایشگاه های زنانه به عروس خانم ها که برای یک شب هفت هشت میلیون پول می گیرند.

«فرانک» به تازگی عروس شده و مثل همه عروس خانم ها هم شب عروسی به آرایشگاه رفته؛ اما روایتی که از این آرایشگاه رفتن دارد، کمی نگران کننده است؛ نگرانی از این نظر که با پکیج های جدیدی که آرایشگران به عروس خانم ها پیشنهاد می دهند، آنها سالم به سر سفره و مجلس عروسی می رسند یا نه؟!

توصیه های عجیب آرایشگاه ها به عروس ها!
اگر تا قبل از این، همه با شک و تردید از سلامت وسایل آرایشی صحبت می کردند و ته دل شان نگران بودند این مواد شیمیایی در آینده، کار دست شان بدهد، حالا باید به فکر آمپول ها و قرص هایی باشند که آرایشگرها به عروس خانم ها پیشنهاد می کنند. فرانک برای عروسی اش به یکی از آرایشگاه های معروف در ولنجک رفته، پیش آرایشگری که اسم در کرده است و آرزوی بعضی از دخترهای تهرانی این است که همسرشان به اندازه پرداخت هزینه این آرایشگر استطاعت مالی داشته باشد.

فرانک از خواسته های عجیب این آرایشگر می گوید: «برای صحبت که رفتیم، سه پکیج به من معرفی کرد. از دو و نیم میلیون گرفته تا هشت میلیون تومان. در بسته هشت میلیون تومانی باید از 10 روز قبل به آرایشگاه می رفتم و روزی یک ساعت از حمام شیر استفاده می کردم. چند مدل ماسک، گریم و ... هم داشت. گریم، هم برای بدن بود و هم برای صورت. گریم بدن را برای این انجام می دادند که مثلا مچ دست باریک تر دیده شود یا کل بدن لاغرتر به نظر برسد. حتی با گریم طرح لبخند را هم اصلاح می کردند. هر بسته ای که ارزان تر می شد، این خدماتش هم کمتر بود.»

هیچ کدام از این پیشنهادها خطر جانی نداشته ولی وقتی فرانک بسته دو و نیم میلیونی را انتخاب می کند و قرارداد می بندد، تازه متوجه می شود چه اشتباهی کرده: «یک هفته قبل از عروسی تماس گرفتند که حتما به آرایشگاه بروم. وقتی به آنجا رفتم یک بسته دارو به من دادند و گفتند همه را مصرف کنم. من به این داروها مشکوک شدم و رفتم پیش دکتر، دکتر تعجب کرد که چرا برای من کورتون تجویز کرده اند. چند کپسول و آمپول بتامتازون هم بود. دکتر گفت اصلا از آنها استفاده نکنم.»

تاکید آخر آرایشگر عجیب تر از همه بوده: «گفت صبح قبل از اینکه به آرایشگاه بیایی، حتما یک لیوان آب نمک بخور. گفتم فشار خونم بالا می رود، می میرم، گفت هیچ اتفاقی نمی افتد و فقط پوستت باز می شود.» فرانک که نه از داروها استفاده کرده بود و نه لیوان آب نمک را خورده بود با توپ و تشر خانم آرایشگر روبرو شد: «سرم داد زدند که چرا هیچ کدام از این کارها را نکرده ام.»

«آفرین» هم با همین پیشنهادهای عجیب و غریب عروس روبرو شده. او برای یک شب آرایش، هفت میلیون تومان پرداخت کرده. آفرین رنگ برنزه را برای پوستش انتخاب کرده بود. او یا باید پوستش را با رنگ هایی که گفته بودند طبیعی است، رنگ می کرد یا اینکه چهارده پانزده روز زیر دستگاه سولاریوم می خوابید تا رنگ پوستش همانی شود که می خواهد. او هم مورد دوم را انتخاب کرد. این آرایشگاه برای عروس خانم ها تزریق پوتاکس هم انجام می دهد. البته آفرین از انجام این مورد صرف نظر کرده.

کارهای عجیب و غریب آریشگران زنانه داستان جدیدی نیست اما تجویز دارو، مورد ویژه تری است. افسرالملوک یاسان، رییس اتحادیه آرایشگران زنانه تهران به محض اینکه می شنود در آرایشگاهی دارو تجویز می شود، فریاد می زند: «نخورید، نخورید این قرص ها را. هر چیزی که دادند، شما نباید استفاده کنید.»

یک کم که آرام تر می شود، می گوید که این اتفاقات فقط در آرایشگاه هایی می افتد که مجوز ندارند: «آرایشگاه هایی که مجوز دارند، از این کارها را نمی کنند. ما شماره تلفن و آدرس همه آنها را داریم و همه چیز را کنترل می کنیم اما نمی توانیم روی آرایشگاه هایی که ما نمی دانیم کجا هستند، کنترلی داشته باشیم.»

یاسان از همه کسانی که با این موارد روبرو می شوند، می خواهد تخلفات را به این اتحادیه گزارش کنند: «کورتون برای بیماران هم تجویز نمی شود. چرا باید به یک آدم سالم بگویند که کورتون بزن. ما با اتفاقات زیادی مواجه می شویم و مدام در حال پلمپ کردن این آرایشگاه ها هستیم ولی ما که نمی توانیم همه مملکت را اداره کنیم.» با توضیحات یاسان، این سوال که چطور باید با این آرایشگاه ها برخورد شود بی جواب می ماند.

اینستاگرام ممنوع

مورد دیگری که بعضی از عروس خانم ها را شاکی کرده است، انتشار عکس هایشان در اینستاگرام است، بدون اینکه آنها راضی باشند. فاطمه می گوید: «عکس دوستم را بدون اجازه منتشر کردند. از او پرسیده بودند راضی هستی عکست را بگذاریم، گفته بود نه ولی چند روز بعد عکسش در اینستاگرام بود.»

بعضی ها هم که اجازه می دهند، بعدا پشیمان می شوند؛ مثل فاطمه: «من مشکلی برای انتشار عکسم نداشتم ولی عکسی که قبل از آرایش از من گذاشته بودند، وحشتناک بود. در بدترین حالت ممکن از من عکس گرفته بودند تا کیفیت کارشان به چشم بیاید.» به هر حال یاسان و اتحادیه برای انتشار عکس های عروس خانم ها در اینستاگرام مجوزی صادر نکرده و حتی به همه آرایشگاه ها ابلاغ کار کرده است که این کار غیرقانونی است. چند آرایشگاه به همین بهانه پلمپ شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پول اضاف دارن نمیدونن کجا حرومش کنن

    • وطن پرست

      فکر کنم بعضی ها پول حروم زیادی دارند. مشکل نیست بعدا میرند دکتر کمی بیشتر خرج میکنند درست میشه.

    • بدون نام

      به حق چیزای نشنیده واقعا واژه بکش و خوشگلم کن داره مصداق پیدا میکنه

    • سارا

      اره متاسفانه... خدا رو شکر بیشتر توی پایتخت و شهرهای بزرگ فعلا این برنامه هاست.. فعلا ما شهرستانی در امانی ایم....

    • بدون نام

      عقل وديعه الهي است! که متاسفانه در اغلب موارد بلا استفاده ميماند!؟ زن مرد هم نداره!!؟

    • بدون نام

      این قرطی بازیا چیه دیگه

    • بدون نام

      واقعا عجیبه.مردم پول زیادی دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج