۳۳۲۲۵۲
۵۲۶۷
۵۲۶۷
پ

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

نیروهای پلیس در سراسر جهان به فکر خدمت کردن به مردم کشور خود هستند و برای رسیدن به این منظور از هیچ وسیله ی عجیبی نمی گذرند! حال این انجام وظیفه می خواهد با تعقیب و گریزهای وحشتناک باشد یا با استفاده از وسیله ای که آرامش مردم را صلب نکند.

وبسایت ساعت ۲۴: نیروهای پلیس در سراسر جهان به فکر خدمت کردن به مردم کشور خود هستند و برای رسیدن به این منظور از هیچ وسیله ی عجیبی نمی گذرند! حال این انجام وظیفه می خواهد با تعقیب و گریزهای وحشتناک باشد یا با استفاده از وسیله ای که آرامش مردم را صلب نکند.

این ماشین پلیس کلاسیک با وزن بالای ۱.۲ تن مطمئنا وسیله ی مناسبی برای تعقیب و گریزهای خیابانی نیست و بیشتر برای زمانی استفاده می شود که پلیس می خواهد با بچه های مدرسه ای صحبت کند و نیاز دارد که نظر آنها را جلب کند!

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

این ماشین پلیس بدون موتور به واقع مناسب پلیس های بدون تفنگ بریتانایی است! البته جدا از شوخی این وسیله نقلیه توسط پلیس بریتانیا در مناطق غیر شهری استفاده می شود تا باعث آلودگی هوا نشود.

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

وقتی بحث اعمال قانون پیش می آید پلیس ها در سراسر دنیا به تجهیزاتی نیاز دارند تا کار خود را به نحو احسنت انجام دهند. حال اگر بخواهند خلاف کاران را در زمین های برفی تعقیب کنند پس به لند کروزی با این چرخ ها نیاز دارند تا راحت در مناطق برفی حرکت کنند.

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

گویا در محله های بالا شهر میشیگان به خاطر علاقه ی شدید پلیس این مناطق به کادیلاک ایکس ال آر ده دستگاه از این خودرو در این واحد پلیس تغییر داده شده و به کار گرفته شده است، ولی گویا این اتومبیل ها به جز ظاهر جذاب و خود کاربری کارخانه ایشان هیچ ویژگی خاص دیگری ندارند.

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

دوباره به بریتانیا برمی گردیم تا با لامبورگینی گالاردوهایی آشنا شویم که به طور جدی برای تعقیب و گریزهای با سرعت بالا در سیستم ناوبری پلیس بریتانیا به کار گرفته شده اند و در چندین عملیات نیز شرکت داشته اند.

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

این کلانتر تگزاسی برای بالا بردن اعتبار خود در کنار بالا بردن قدرت مبارزه با جرم و جنایت خود این خودروی قدرتمند هامر را وارد حوضه ی استحفاظی خود کرده است. تا جایی که ما می دانیم این تنها خودروی هامر در یک نیروی پلیس در دنیاست پس برای خلافکاران تگزاسی بهتر است حواس خود را جمع کنند.

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

به نظر می آید که پلیس بریتانیا در زمینه ی شکست خلاف کاران در تعقیب و گریز عزم خود را جزم کرده است. این خودروی لوتوس زیبا سالهاست در یگان تعقیب و گریز بریتانیا فعالیت می کند و چیزی که مشخص است در عملیات های خود نیز موفق بوده است.

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

پورش ۹۱۱ هم وارد میدان شده تا از رقیبان خود عقب نماند. پلیس رومانی برای افزایش قدرت تعقیب و گریز خود تعدادی پورش را وارد یگان ناوبری خود کرده تا شاید تبهکاران دیدن این خودروی زیبا را به فرار از دست آن ترجیح دهند!

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

این سوپر ماشین زیبا که شبیه ماشین های تخیلی توی فیلمها به نظر می آید به علت آنکه از صفر تا صدی زیر ۵ ثانیه دارد دشمن هر مجرمی است که فکر می کند می تواند با سرعت های بالا از دست قانون بگریزد.

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

قرار نیست این لیست فقط در مورد ماشین های زمینی باشد. پارسال در نمایشگاه قایق های دبی پلیس دبی از جدیدترین مدل قایق های تندرویی که در اختیار دارد رونمایی کرد تا نشان دهد که برای مبارزه با جرم و جنایت در هر شرایطی آماده است.

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

این خودروی تشریفاتی لوکس و شش در نه برای تعقیب و گریز بلکه برای حمل شخصیت های انتظامی به ویژه رییس پلیس استفاده می شود ولی در کل به نظر می رسد که رییس پلیس زیاد از حد به فکر خود بوده است.

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

پلیس نیواورلئان این خودروهای هیبرید را وارد یگان خود کرده تا در مناطقی که پلیس نیازی به نشان دادن قدرت خود ندارد استفاده کند.

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

در حالی که آمریکایی ها و انگلیسی ها سوپر اسپرت های معروف را ناوگان خود دارند هلند سعی کرده از صنعت ملی خود دفاع کرده و به همین دلیل برای تعقیب و گریز های خود از سوپر اسپرت هلندی C۸ spyker استفاده کرده است.

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!

تا به اینجای لیست وسایل نقلیه ی عجیب بسیاری دیدیم ولی همه ی آنها یک نقطه مشترک داشتند که این آخری از آن بی بهره است. همه ی آنها برای خیابان ساخته شده اند! این ماشین فرمول یک برای پیست ساخته شده و به نظر می آید با ورود خود به خیابان ها قواعد بازی کامل به هم بریزد.

عکس: ماشین پلیس های عجیب و غریب!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج