جاباما
۳۳۲۴۰۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

گل آرایی با گل طبیعی برای تزیین جشن ها

شما می توانید برای زیبایی هرچه بیشتر و تزیین سفره عقد از گل آرایی با گل های طبیعی بهره ببرید. تکنیک های مختلفی برای این کار وجود دارد، به طور مثال در عکس بالا از تکنیک اسفنج های گرد استفاده شده است.

وب سایت چیدانه: شما می توانید برای زیبایی هرچه بیشتر و تزیین سفره عقد از گل آرایی با گل های طبیعی بهره ببرید. تکنیک های مختلفی برای این کار وجود دارد، به طور مثال در عکس بالا از تکنیک اسفنج های گرد استفاده شده است.

گل آرایی با گل طبیعی برای تزیین مجالس و جشن ها

گل آرایی با گل طبیعی برای تزیین جشن ها

گل آرایی یکی از آن دسته فعالیت هایی است که حسابی حال آدم را جا می آورد، مخصوصا اگر این کار با گل های طبیعی صورت بگیرد. در واقع شما می توانید از گل آرایی با گل های طبیعی به عنوان یک ترفند دکوراسیونی برای جذاب تر شدن دکوراسیون داخلی خانه و یا فضای بیرونی خانه تان کمک بگیرید. از آن جایی هم که این فعالیت یک فعالیت جذاب و دوست داشتنی است، ما هم در چیدانه تصمیم گرفتیم که یکی از مطالب امروزمان را به این موضوع اختصاص دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


بهترین دیوارپوش اتاق کودک شما کدام است؟

گل آرایی با گل طبیعی برای تزیین جشن ها

یکی از مهمترین فضاهایی که در تاثیر چشمگیری در رشد استعدادها و روحیه هر کودکان دارد اتاق خواب آن هاست، فضای اتاق کودک باید محیطی باشد که زمینه ساز رشد و پرورش شخصیت و زمینه ساز بروز استعدادها و خلاقیت های کودک شود، نه اینکه برعکس باعث انزوای کودک شده و ترس و ناکامی به همراه داشته باشد. پیش تر در چیدانه درباره دکوراسیون اتاق کودک جزییات بسیاری را با شما در میان گذاشته ایم، اما امروز نکاتی که برای انتخاب بهترین دیوار پوش اتاق کودک با شما در میان می گذاریم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


دکوراسیون مجلل با معماری داخلی به سبک باروک

گل آرایی با گل طبیعی برای تزیین جشن ها

ریشه واژه «باروک» به‌درستی معلوم نیست اما تاریخ‌نگاران می‌گویند برای اولین‌بار از این واژه برای توصیف آثار بی‌نظم یا غیرعادی استفاده شد. برخی واژه باروک را از واژه پرتغالی بارکو به معنی مروارید ناصاف می‌دانند. واژه باروک حدودا در اواخر سده هجدهم میلادی به مثابه توصیفی برای سبک نوظهور در هنر رایج شد و بعد‌ها در اواخر سده نوزدهم میلادی در نقد و تفسیر هنری هم به کار رفت. این واژه دارای دو معنای متمایز است؛ یک معنای آن در حوزه زیبا‌شناسی است و به واکنشی در برابر سبک کلاسیسم اطلاق می‌شود و در معنای دیگر اصطلاحی تاریخ‌نگارانه است و به دوره خاصی از تاریخ اشاره دارد که تمامی سده هفدهم و نیمه نخست سده هجدهم را در برمی‌گیرد. در ادامه با چیدانه همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


تفاوت تراس و بالکن در معماری خانه های امروزی!

گل آرایی با گل طبیعی برای تزیین جشن ها

در دایره ی لغات زبان فارسی کلمات بسیاری یافت می شود که در زبان عامیانه با یک نام خوانده می شوند در حالی که کاربرد و ساختار متفاوتی دارند، از این دست کلمات در هر حوزه و فنی می توان به وفور جست و جو کرد، در حوزه ی معماری هم کلمات بسیاری هستند که رویکردی متفاوت دارند اما در زبان عامیانه و روزمره یکسان خوانده می شوند، کلماتی مانند بالکن، تراس، ایوان از جمله همین کلمات هستندکه همه ی ما گاها آن ها را یکسان می خوانیم، اما امروز در چیدانه میخواهیم تفاوت آن ها را با هم بررسی کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج