۳۳۲۷۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بالون های اینترنتی گوگل به پرواز درمی‌آیند

گوگل بالاخره در حال جلب رضایت مقامات هندی برای به پرواز درآوردن آزمایشی بالون های اینترنت رسان پروژه Loon در این کشور است.

وب سایت دیجیاتو - امیر مستکین: خبرگزاری اکونومیست تایمز گزارش می دهد که گوگل بالاخره در حال جلب رضایت مقامات هندی برای به پرواز درآوردن آزمایشی بالون های اینترنت رسان پروژه Loon در این کشور است. یکی از مقامات هندی که نامش فاش نشده، بیان کرده: «در حال حاضر می خواهیم اثربخشی و میزان مفید بودن پروژه Loon را در فضای داخلی کشور خود بسنجیم.»

بالون های اینترنتی گوگل به پرواز درمی‌آیند

گفته می شود گوگل در حال حاضر مشغول رایزنی با مرکز اطلاع رسانی ملی هند برای محل انجام آزمایشات است. در صورتی که این توافق صورت پذیرد، اولین باری خواهد بود که شرکت ساکن مانتین ویو موفق می شود تا بالون های اینترنت رسان خود را بر فراز آسمان هند به پرواز درآورد.

تا کنون مقامات دولتی هند به دلایلی اجازه فعالیت پروژه Loon را نمی دادند چرا که نگرانی های خود را در رابطه با این پروژه داشتند؛ نگرانی هایی که مشمول طیف ارتباطات رادیویی، نحوه فعالیت بالون ها، امنیت آنها و البته مسئله نظارت غیر مشهود گوگل بر داده ها می شد.

البته گوگل به جز پروژه Loon، به شیوه های دیگر نیز تلاش داشته تا اینترنت را به کاربران هندی برساند. برای مثال، این کمپانی در ماه های اخیر اینترنت پر سرعت را در ایستگاه های قطار این کشور راه اندازی کرد. لازم به اشاره است که پروژه بالون های اینترنت رسان Loon حالا به شکل آزمایشی در کشورهای استرالیا، برزیل، نیوزیلند، سریلانکا و ایالات متحده در حال فعالیت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج