۳۳۳۱۱۲
۸۹ نظر
۵۰۰۸
۸۹ نظر
۵۰۰۸
پ

نامه اعتراضی پدر پاشایی به رامبد جوان

واکنش ها به برنامه شب گذشته «خندوانه» همچنان ادامه دارد و پس از صحبت‌ها و کنایه‌های مصطفی پاشایی (برادر مرتضی پاشایی)، این بار پدر خواننده «یکی هست» در نامه‌ای که برای انتشار در اختیار ما قرار گرفته است، نسبت به عوامل و دست اندرکاران این برنامه واکنش نشان داد.

وب‌سایت موسیقی ما: واکنش ها به برنامه شب گذشته «خندوانه» همچنان ادامه دارد و پس از صحبت‌ها و کنایه‌های مصطفی پاشایی (برادر مرتضی پاشایی)، این بار پدر خواننده «یکی هست» در نامه‌ای که برای انتشار در اختیار ما قرار گرفته است، نسبت به عوامل و دست اندرکاران این برنامه واکنش نشان داد.

ناصر پاشایی پس از پخش برنامه شب گذشته «خندوانه» که با دعوت از چند بدل مرتضی پاشایی، خبرساز شد، نامه‌ اعتراض آمیزی را منتشر کرده است که در ادامه آنرا می‌خوانید:

نامه اعتراضی پدر پاشایی به رامبد جوان

با سلام به عزیزان دلم

دیدیم که در برنامه‌ای طنز در یکی از شبکه‌ها با دعوت کردن از چند نفر از اشخاصی که الگوی خود را مرتضی عزیزم معرفی کردند حواشی جدیدی بعد از گذشت حدود دو سال از پرواز فرزندم ایجاد شد.

دو نکته در اینجا قابل تامل است؛

اولا اشتباه برنامه سازان و مجری برنامه ای که مد نظر است در اینست که درک کردن احساس مردمی که به مرتضی عشق میورزیدند کار ساده ای نیست و از عهده هر شخصی بر نمی آید . و این سوال که شما چرا مرتضی پاشایی را اسطوره خود میدانید سوال بجا و صحیحی نیست . تفاوت دیدگاههای به ظاهر روشنفکرانه ای که بدنبال دلایل جامعه شناسانه و منتقدانه این هستند و دید گاه مردمی که عاشقانه مرتضی را دوست دارند که میلیونها نفر هستند در اینست که عشق دلیل نمی خواهد ، اینکه مرتضی نغمه غم انگیزِ وجود انسانها را شنیده بود و با صدای آسمانی و ملودی های کم نظیرش ترکیبی دلنشین را به مردم ارائه می داد .

خوشبختانه مردم کشور ما بسیار ریز بین و نکته سنج و دقیق هستند و صداقت در رفتار و گفتار و آثار هنرمندان را بسیار خوب میفهمند . مرتضی پاشایی نمونه کامل یک فرد صادق و درستکار و مهربان بود که بی هیچ" شو " و تظاهری کارهای خیرخواهانه ای انجام میداد که حتی در بعضی موارد خانواده اش هم از آن اعمال خیر بی خبر بودند که ما در عصر جاری کمتر کسی را اینگونه میبینیم حال اینکه قصد برنامه ساز و مجری برنامه مذکور از اختصاص دادن یکی از قسمتهای این برنامه به موضوع مرتضی پاشایی چه بوده خداوند شاهد و عالم است اما این نکته محرز است که در برنامه دیشب عمدا یا سهوا به خیل عظیم طرفداران مرتضی پاشایی بی حرمتی شد و اینگونه برداشت شد که مجری برنامه قصد در تخریبِ عشقِ طرفداران میلیونی مرتضی پاشایی دارد .

امیدواریم عوامل برنامه ساز توضیحی برای رفع سو تفاهم در این خصوص داشته باشند.

همیشه دوستتون دارم

ارادتمند ناصر پاشایی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      بابا دیگه مرتضی را خیلی گنده اش کردید خدارحمتش کنه

      پاسخ ها

      • علی

        بابا یه اسامی بهش نسبت میدن: اسطوره، امپراطور، آقای صدا!!!!!! یه خواننده پاپ معمولی بود که آهنگای غمگین می خوند، و بیمار بود. خدا رحمتش کنه ولی دیگه خیلی زیاده روی می کنن طرفداراش.

      • سانی

        وقتی مرد تازه مشهور شد....

      • کاربر قدیمی

        ایرانی جماعت که خودم را هم شامل میشود از جوگیرترین ملل دنیاست و بواسطه همین جوگیری جمعی بزرگترین اشتباهات تاریخی را مرتکب شده و تا زمانی که این اپیدمی ریشه کن نشود موردی مثل پاشاییسم کوچکترین و بی ضررترینشان است. والسلام

    • بدون نام

      اقای جوان شورش رو دراوردی

    • بدون نام

      این که چیزی نیست توپخش زنده برنامه حالاخورشید مهمون برنامه رو به زورازصحنه بیرونش کردن وگفتن بیابریم من یه دکترخوب سراغ دارم ینی علنی به مهمان توهین کردن شماکه میدونیم ایشون تعادل روحی نداره چرادعوتش میکنیدبه برنامه زنده

    • زهرا

      برنامه رامبد دیگه بی مزه شده دیگه اون جذابیت فصلای گذشته رو نداره



      برنامه فصل سوم وادامه نمی داد

      پاسخ ها

      • احمدرضا

        چون تبلیغات در اون یک اصل شده.

    • یاسمن

      واقعا برنامه شون خیلی بد بود به مرتضی توهین شده بود این چ وضعش بود

    • مایا

      آقای پاشایی شما داغدیده و دلشکسته هستید و دارید احساسی برخورد میکنید . آقای جوان میخواستند طرح مساله آدمهایی را بکنند که خودباوری ندارند و ملموس ترین و دم دست ترین و همه گیر ترینشون و میشه گفت نمونه ی اخیرش تمایل اون چند دوست عزیز به فرو رفتن در شخصیت و قالب ظاهری مرتضای عزیز بود ، به دل نگیرید لطفا ، امیدوارم خداوند پرتوی از صبر عظیمش رو بر دل سوگوار شما بتاباند ،

    • هوشنگ

      اینم همش پیام میده ... فکر کرده که کیه

      پاسخ ها

      • مهران

        دیگه عکسا و فیلماش مونده دیگه

    • mnfs

      واقعا ب نظر من رامبد همه رو برد زیر سوال

    • مهدی

      خب که چی...

      پسرت سردار کدام قافله سالار یا جبهه دفاع از وطن و فرهنگ بوده یا کدام قله افتخار و سکوی ورزشی و علمی را دارا بوده است؟؟
      هنرمند بوده و مهربان
      جای خود
      سوال اینست ایشان از رامبد جوان ناراحت شده اما از ان جوانانی که خودشان را شکل پسر مرحوم ایشان کرده و در مراسمات عروسی و شادی ادای پسر ایشون و صدای ایشون را با اون وضع افتضاح در میارن و باعث تمسخر می شوند ناراحت نشدند؟
      خدا رحمتش کند
      اما
      اکنون همه ی دانند موجی که برای ایشون و فوتشون راه افتاد ؛ موجی جوگیرانه و ناشی از خلا فرهنگی بود که در جامعه جوان ایرانی وجود داشت ؛فرقی نمی کرد مرتضی پاشائی باشد یا محمد علیزاده یا هر شخص دیگه ای سال 92 بود و حضور حسن روحانی و انتخاب ایران برای جام جهانی و ...مردم از هر سوژه ای برای تجمع و دورهمی شرکت می کردند.کاش ایشان در شهرهای مثل شیراز و اصفهان بودند و می دیدین شب ها جوانان برای پسر ایشون دور هم جمع می شوند اما به جای تاسف و اشک ریختن ؛ موزیک صدای مرتضی مرحوم را می ذاشتن و قرارهای انچنانی و در ماشین با صدای بلند موزیک یکی هست پخش کردن و در بزرگراه ها و بوق زدن و ....تا قبل از ان بیش از 90 درصد افرادی که در این تجمعات شرکت داشتند اهنگی از اقازاده ایشون نشنیده بودن و به صرف شرکت در تجمع و دورهم بودن این حرکت رو انجام دادن.
      الان هم بقول خودتان دوسال گذشته و اسطوره ساختن از افراد نیز شرایط خاص خود را دارد.
      درود بر رامبد جوان که شهامت به خرج داده و به جنگ با بی فرهنگی و ابتذال در فرهنگ تقلید رفته همه مدم فهیم و شعور مدار ایران حامی ایشان است.

      پاسخ ها

      • محمد

        کاملا موافقم.
        زیاد شناخته شده نبود
        بعد از فوتش بیشترشناخته شد
        خیلیها اصلا اهنگاشو گوش نکرده بودن .
        خدا رحکن کنه .

        خانواده محترم ایشون خیلی رفتن تو جو .

    • بدون نام

      اینا هم دکون راه انداخت ها :| :| :|

    • بدون نام

      ای بابا ما چقدر بدبختیم چرا اینقدر موضوع را گنده میکنید همین نامه ها را می نویسید که میشیم جهان سوم

    • بدون نام

      بابا بسه ، رامبد راست ميگه ، اصلا يعني جي كه يه بچه شش ساله اهنگ غمگين گوش بده ؟
      پاشايي فوت كرده ، خدا بيامرزدش ، ولي فقط يخ خواننده بوده ، كه من نوعي تازه وقتي بيماريش معلوم شد ، شناختمش !

    • محمدجعفرجعفری

      سلام. روزانه هزاران نفر از دنیا میرن و هزاران نفر به دنیا میان. بسیارند افرادی که فقط بخاطر نداری و بی کسی فوت میکنند و بقولی مرگشان بی صداست. چه بسیارند افرادی که فرز ند دلبندشان بخاطر نداشتن پول دارو جلو رویشان پرپر زده و از دنیا میروند. مرگ هیچ کدام از چنین افرادی اهمیت ندارد ولی درخصوص بعضی ها چنان اسمان و ریسمان بافی میشود گویی که رستاخیز شده است. همانقدر که جان پاشایی عزیز جان پسر من هم عزیز است. چگونه میشود سنگ قبر یک مرحوم بیشتر از دیه کل خانواده من و امثال من میشود؟ این عدالت اجتماعی ؟ آیا ما خلیفه الله هستیم؟ آیا ....

    • بدون نام

      خانوادش چه زود جوگیر شدن!

    • بدون نام

      برنامه خندوانه عالی بود و کار رامبد جوان کار درستی بود بعد از مرگ مرتضی پاشایی یه موج عجیب و غریبی نسبت بهش بوجود اومد که اصلا منطقی توش نبود و مردم باز نشون دادن که کلا توی جامعه ایرانی عقل و منطق جایی نداره یه خواننده بود مثله بقیه اینه که بخاطر بیماری تو جوانی فوت کرد متمایزش نمیکنه خیلی از جوونا فوت کردن پاشایی چه فرقی با بقیه داشت ?? خالا پدرش نامه منتشر میکنه

    • راها

      ای بابا ... شروع شد دوباره ...
      ول کنید دیگه ... تمووووووووووم

    • شهلا

      بابا شماهم شورشو در آوردین با این مرتضی پاشایی تون. حالا پاشایی هم شده بت.دیگه هیشکی نمیتونه درموردش حرفهم بزنه!

    • بدون نام

      هرکی که نظری میده یا سئوالی میکنه در مورد پاشایی فوری میشه توهین کننده. کی گفته عشق دلیل نمیخواد؟ خیلیا که طرفدار مرتضی پاشایی نبودن و نیستن براشون سئواله که این موج پاشائیزم یعنی چی؟ خب بزارین بررسی بشه ، تحلیل بشه ، افراد نظرشون رو بگن و سئوالاتشون رو بپرسن. یعنی چی که تا یکی حرفی میزنه فوری تو دهنش میزنین؟

      پاسخ ها

      • محمد

        شاید عشق دلیل بخواد .
        اما شما عاشق دختربشی میری روسری سر میکنی ؟
        کلا کار رامبد درست بود

    • بدون نام

      پدر عزیز، صداقت در کلام و رفتار رامبد جوان نیز کاملا هو یدا بود. افکار مرتضی یعنی خود بودن و افتخار جوانان به توانمدیهای خودشان.اینکه کلاه و عینک زدن مرتضی در شرایط سخت بیماریشان الگوی برای کودک و جوان باشد بسیار زشت و توهین امیز برای خود مرتضی می باشد. و احساس حماقت برای ان جوان و کودک را دارد.شما که سنی از شماگذشته چرا؟!!

    • رضا احمدی

      دیگه شورشو دراوردن با این مرتضی پاشایی...بابا مرد خدا رحمتش کنه...ول کنید دیگه...

    • پیمان

      کلا خانواده مرتضی کاسه داغ تر از آش شدن. از اون موقع که مرتضی به رحمت خدا رفته اینا یا عکسشون یا اعتراض هاشون تو همه جاهاست. مثلا در سمینار سلامت که دکتر ها و مسئواان سیاسی بودن همین پدر مرتضی هم بود و تو خیلی جاهای دیگ که هیچ ارتباطی به ایشون نداره. تا مرتضی بود خانوادش میدون برای جولان نداشتن. اما بعد از فوت اون مرحوم .... اما جواب پدر و برادر مرتضی که دم به دقیقه بیانیه میدن. اولا تو اون برنامه اصلا توهینی به مرحوم پاشایی نشد. در واقع رامبد جوان نمیگفت کسی طرفدار مرتضی نباشه. میگفت چرا از تیپ و ظاهر یه شخصی و لو اینکه انسان بزرگیه تقلید میکنید. چرا ظاهر سازی میکنید چرا به جای اینکه خودتون باشید و اون جوری که هستید زندگی کنید زندگیتون رو بر مبنای تقلید گذاشتید. نمونه اش هم اون بچه 6 ساله که پدر مادرش کاری کردن راه رفتنش هم مثل پاشایی شده و آهنگ غمگین بخونه و گریه کنه. مطمئن باشید این جور افراد در آینده پشیمان میشوند یا به نوعی دچار عقده میشن یا دچار دوگانگی شخصیت میشن. دوما گفت اگر هم تقلید میکنید از اخلاق خوب مرتضی تقلید کنید نه شکل و ظاهر. اصلا خود مرتضی هم این تیپ رو دوست نداشته وگرنه قبل از بیماریش هم از این کلاه ها میزاشت ولی در واقع بعد از شیمی درمانیش مجبور شد این تیپ رو انتخاب کنه. حالا خداوکیلی چرا یکی که دو خرمن مو داره باید از این کلاه ها بزاره. سوما آقای ناصر پاشایی اسطوره کلمه بزرگ و سنگینیه. اسطوره یکی مثل پهلوان تختیه . مرحوم پاشایی انسان بزرگی بود و صدای خیلی خوبی داشت اما قرار نیست هر کی صداش خوب بود یا به قول اون آقا خوش رو بود بشه اسطوره. اگه اینطوری باشه الان خیلی از خواننده های ما اسطورن از نظر طرفدارانشون. چاووشی اسطوره است به خاطر صبر و سکوتو بی حاشیگیش. یا هایده و داریوشو ...الکی هم گول محبوبیت آقای پاشایی رو نخورید ما ایرانیا مرده پرستیم تا یکی میمیره محبوبیتش چند برابر میشه. نمونش همین مرتضی یا هادی نوروزی. تا قبل از مرگش من خودم تو ورزشگاه میدیدم به هادی فحش میدن اما بعد از مرگش شد اسطوره . پس الکی حاشیه درست نکنید. من خودم خنودانه رو دوست ندام و اون برنامه رو اتفاقی دیدم ولی به نظرم کار بسیار خوبی انجام داد رامبد جوان. لطفا چاپ کنید

      پاسخ ها

      • محمد

        خیلی لایک داشت .
        احسنت .

    • user

      شماها که چوب حراج زیدید به هنر فرزندتون و تمام و کمال قد علم کردید برای در آمد از این اسطوره سازی و دارین از به قول خودتون پرواز اون خدا بیامرز هم سود جوئی می کنید

      جریانات اجتماعی باعث اسطوره شدن این خواننده شد نه هنر و صداشون این اسطوره ها ماندنی نیستن

    • بدون نام

      باز خونواده پاشایی عرض اندام کردن

    • بدون نام

      پدر عزیز، چه بی احترامی انجام شده است. ایا اینکه یا عدهای کودک، نوجوان و جوان با گذاشتن عینک و کلاه خود را شبیه شرایط سخت ناشی از بیماری کردند، مفهوم علاقه به مرتضی می باشد. خود مرتضی هم اگر بود به عنوان یک پسر مومن به دوستارانش این راهنمایی را می کرد

      پاسخ ها

      • محمد

        لایک

    • بدون نام

      بنده خدا هر چقد خودش در زمان حیاتش کم حاشیه بود مرگش پر حاشیه شد ... و ازونجایی هم شد اسطوره که تا ثانیه اخر و با بیماری مهلک سرطان روی صحنه بودو امید داشت . روحش شاد

    • هم میهن

      ای بابا اینطوری ها هم نیست پدر جان.... انگار خودتان هم از این دست کارها خوشتون میاد.... گرامی داشتن یاد آدمها به شکل و شمایل نیست.... بنظر من رامبد در این برنامه میخواست بگه همیشه سعی کنید خود واقعیتان باشد نه اینکه در جلد دیگران باشید...شما با این مسایل خیلی خیلی سطحی برخورد کردید...تخریب عشق چند میلیونی!!!!!

    • بدون نام

      چیشده مگه
      من نمیبینم برنامه لوس ولوث رامبد رو
      یکی توضیح بده لطفا

    • علي جوان

      واقعا برام خيلي جالبه . معتقدم هيچ كس به اندازه خود خانواده مرحوم پاشايي از نام و اعتبار ايشون سواستفاده نكرد ضمنا فراموش نكنيم كه در خيلي مسائل با مرحوم پاشايي تناقض داشتند. از رامبد هم ممنون شايد به نوعي بهترين نوع زنده نگه داشتن ياد اون بزرگوار بود

    • حسین

      خیلی سختگیر شدیم.سظح تحمل پایین.دوربین مخفی های ان ور آب همه اعصابها ریلکسه.

    • بدون نام

      در سال به اسم اون بنده خدا داريد مانور ميديد...دم رامبد گرم كه تابو شكني كرد

    • بدون نام

      مرتضی درقلب ماست
      وتخریب مرتضی . اوراازقلب طرفدارانش بیرون نخواهد
      برد. خدارحمتش کنه.ستاره ای درخشنده بود

    • بختیاری

      مرحوم پاشایی صدای استانداردی نداشت واگر طرفدار ان زیادی داشت.متاسفانه از بیسوادی نسل جوان این مرز وبوم است.پدر ایشان هم از روی احساسات قضاوت کرده اند.

    • منوچ

      منم از این کار رامبد جوان خوشم نیامد آخه که چی مگه تیپ سازی چه ایرادی دارد جوانن و از این تیپ و شخص خوششان می آید یه مدتی هست و می گذرد
      اصلا از این قسمت خوشم نیامد
      یارو بازیگر خودشو اینهو گیتاریست و خواننده آمریکایی درست میکنه و بعد میاد نقش نواب صفوی بازی میکنه کسی چیزی نمیگه حالا شما گیر بده پاشایی

      پاسخ ها

      • محمد

        از نظر روانشناسی خیلی مهمه که چرا یک فرد این کار رو میکنه و کلا میخواد یه نفر دیگه باشه

    • کیا

      خدا رحمت کنه مرتضی پاشایی رو...ولی بابا اقدم آدم گنده ودر خور نامی نبوده که اقد دارن اسطورش میکنن

    • بدون نام

      حق داره عادت دارن همه چیز را مسخره کنند حتی به مرده ها هم رحم نمی کنند

    • بدون نام

      درودبرموسیقی اصیل ایرانی

    • بدون نام

      من از وقتی بنده خدا فوت کرد بعدش با اون تجمع پیگیری خبر کردم ببینم مساله چیه همین .تازه این مرحوم رو شناختم بازم اهنگش اونم تو تی وی گوش کردم خیلی ضجه میزد و غمگین و افسرده بود بازم مطلب خاصی ندیدم و ابدا نپسندیدم اما این واقعا خلاء ابراز وجود به حق در جوان تحصیل کرده ایرانی خیلی شدید به خاطر نادیده گرفتنشون که این طوری خروش می کنه و خودش رو نشون میده و هیچ وقت هیچ شرایطی برای نسل پاشایی که معروف به نسل سوخته هستن و خودم هم جزو همین نسل هستم حتی جوانان بعدتر که خیلی از مفاسد هم اضافه به مشکلات شد قدم از قدم برنداشته نشده و جوان ایرانی واقعا خدا نگهش داشته چون از خیلی از خانواده ها مشکلاتشون حل نمیشه که هیچ بعضی هم اضافه میشه جامعه و مسئولان با نادیده گرفتن شون رسما تحقیرررررررشون می کنن و ادمی که می تونه میرزاجانی ها بشه تبدیل به معتاد و بیکار و تو سری خور و ... میشه!
      تو دنیا چیزی بدتر از تحقیری که مستحقش نیستی بشی وجود نداره حتی از خوردن حق و ظلم اثراتش خیلی بالاتره .!
      جوان ایرانی نجیب ترین نسل که می تونید با نسل دهه سی که در اسایش و رفاه زندگی کردن و چه ها که نکردن مقایسه کنید!

    • علی علی

      انتظار داشتم خانواده ایشون توسطحی از سواد وفرهنگ بودن که موضوع برنامه وپیامشو بهتر از اینها میگرفتن تا سوتفاهمی صورت نگیره.ومطمئنم که این پیامها هم ساخته شایعه بافان فضای مجازیه وعکس العمل خانواده مرحوم پاشائی دروغه

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه, بابا بزارین رحش در آرامش باشه , در ضمن آقا یا خانم بختیاری خیلیا ترانه هاشو دوس داشتن و گوش میدادن یعنی چی ک میگی از بیسوادی جوانان هستش !!!؟ لطفا کمی ب عقاید هم احترام بزاریم

    • سجاد

      جمع کنید دیگه بابا.کمبوداشونو اینطوری جبران میکنن.بسه دیگه.خدا بیامرزتش.
      -------------------------------------------------------
      یه کاری نکنید آدم از آهنگاش نفرت پیدا کنه...

    • پولكي

      جناب پاشايي لطف كنن رفتارهاي پول پرستانه و اشتباه در مورد ارث و ميراث پسرشون رو به خاطر بيارن بعد به بقيه گير بدن.
      اين بابا بعد از مرگ فقط عاشق پسرش شد اون هم فقط به خاطر اموالش.
      بيچاره مرتضي دم مرگش باباش حتي بيمارستان هم نمي اومد و وقتي بچش معلوم نبود چند روز ديگه از عمرش مونده براي خودش رفت كربلا.
      آقاي پاشايي انصاف هم خوب چيزيه.

    • اردلان

      همچین این مرتضی پاشایی رو بزرگش کردن انگار کی بوده حالا ... مرد که مرد دیگه بعضیا دارن کاسه داغ تر از آش میشن... این جماعت به اصلاح هنرمند تا وقتی سالمن فقط بلدن واسه مردم کلاس بذارن و خودشون رو جدا از مردم میدونن... همین که به مشکل میخورن تازه مردم رو میشناسم...این مرتضی پاشایی یا هر هنرمند دیگه اونقدر ارزش ندارن که به خاطرش این جر و بحثها اتفاق بیفته...اینا موقع عش و حالشون

    • اردلان

      همچین این مرتضی پاشایی رو بزرگش کردن انگار کی بوده حالا ... مرد که مرد دیگه بعضیا دارن کاسه داغ تر از آش میشن... این جماعت به اصلاح هنرمند تا وقتی سالمن فقط بلدن واسه مردم کلاس بذارن و خودشون رو جدا از مردم میدونن... همین که به مشکل میخورن تازه مردم رو میشناسن...این مرتضی پاشایی یا هر هنرمند دیگه اونقدر ارزش ندارن که به خاطرش این جر و بحثها اتفاق بیفته...اینا موقع عشق و حالشون و سفر خارج شون و هزار بریز بپاش دیگه یادشون نه از طرفداراشون هست نه مردم.... پس واس کسی بمیرید که واستون تب کنه!!!

    • ایرانی

      کاملا حق با رامبد است!

      دیگه بس کنید این مرده پرستی ها رو

      این آقا به چه حقی نامه مینویسه؟

      این اصلا کی هست که بخواد نامه بنویسه؟

      اینهمه پروفسور و دانشمند و انسان های عالیقدر فوت میکنن هیچکس صداش در نمیاد

      مگه کی بوده؟

      یه خواننده که دیگه این حرف ها رو نداره

      رامبد بسیار بسیار قشنگ حرف زد و کاملا هم درست می گفت

      آفرین به رامبد

      برنامه خندوانه هم خیلی خیلی قشنگه

    • بدون نام

      نميدونم چرا هر كي دستش ميرسه روشنفكري رو مسخره ميكنه
      واقعا پدرش زمان فوت كربلا بوده؟
      از نظر من خانواده ادم تنها كسايي هستند كه هميشه شما رو به ياد دارند و دلتنگتون ميشند ولي نميدونم چرا از خانواده پاشايي خوشم نمياد.

    • sara

      ببینید ایرانیا از اول همینطور بودن تا یکی میمیره شناخته میشع...وگرنه قبل از مرگ مرتضی رو کی میشناخت؟؟؟؟

    • بدون نام

      پدر محترم مرحوم پاشایی پسر شما اسطوره نیست ! واسه شما و اطرافیانتون پاک و بی عیب بود و میشناختینش واسه مردم یک خواننده معمولی که فقط غم میخوند بود ! دغدغه رامبد هم همینه که اره خبر از دل مردم داریم ولی حتما باید با غم همراه دل مردم شد ???!!!!! نهههه
      برنامه کاملا فرهنگی و بسیااار زیبااو اموزنده بود
      من فکر کردم الان خانواده مرحوم عوض انتقاد تشکر میکنن که با در اوردن ادای مرحوم و شو دل خانواده رو ریش نکنن
      نمیدونستم خانواده خودشون فکر میکنن پسر واقعا اسطوره بوده !!!!!!!!!!

    • بختیاری

      هردم از این باغ بری میرسد .... نسل جوانی که بلد نیست تو فیش بانکی بنویسه 1000000 ریال .باید موسیقی استانداردش هم مثل ترانه های مرحوم پاشایی باشه.... اگر این نسل جوان طرفدار یکی مثل همایون شجریان و محمد معتمدی وعلی مینو سپهر باشد باید تعجب کرد.وااسفا از این نسل وامانده از همه چیز.

    • یکتا

      بنده 60سالمه عاشق موسیقی هستم فرزندانم هم دراین میسر قرارشون دادم ولی این خدابیامرررا پس فوتش شناختم

    • فرى

      منم با رامبد موافقم. جناب خان كه يك عروسكه نزاشت عروسك مانندش درست كنند ولى پدر مرحوم پاشايى ميگه همه شكل پسر من باشن

    • فلانی

      یادمی زمانی که مرحوم ایرج بسطامی درزلزله بم کشته شد همه دنبال کاست والبومهاش بودن اما قبلش مرحوم بسطامی روهیچکس نمیشناخت فقط کسانی که اهل موسیقی سنتی بودن میشناختن شده حکایت مرتضی پاشایی. ..

    • علیرضا گودرزی

      از لغت اسطوره به سادگی نباید استفاده کرد.خیلی بزرگش کردین.خدا رحمتش کنه.

    • میترا

      اگه این خواننده در سن کم و بعلت سرطان و با اون چهره ی مظلوم و ساده و لاغر فوت نمیشد صد در صد تا این حد سرو صدا نمیکرد و محبوب نمیشد - ضمن احترام بهش و آرزوی آرامش برای روحش شخصا هنر چندان عمیقی در کاراش نمیبینم.

    • بدون نام

      یعنی چی که مرتضی رو خیلی بزرگش میکنین؟واقعا واسه درک بعضی‌ها متاسفم..مرتضی هم طرفدارای خاص خودشو داره هر کی طرفدارش نیست که نباید توهین کنه..هر کسی باید حد ومرز خودشو بدونه ..واقعا واسه رامبد متاسفم بااین برنامه بی مزش

    • الهه

      بابا دوساله مرتضی مرده منم قبلا نمیشناختمش خیلیا هم نمیشناختمش مث خانم هانیه توسلی ولی تا تقی به توقی میشه خانواده اش اعتراض میکنند ما شدیم ی ادمای مرده پرست بابا مرتضی مرده رفته عمرش به دنیا نبود بنظرم من آقای رامبد جوان واقعا کارش عالی بود

    • فرزاد

      سلام ،‌
      من روانشناسی میکنم شما با امتیاز مشخص کنید :

      مرتضی پاشایی = به محض اینکه در pop موفق شد سرطان هم گرفت و تقریبا سرطان از موزیکهایش پیشی گرفت و این شد که اول خبر بیماری آمد و بعد معروفیت .. و در موضوع موزیک به مرزی رسید که رقیبی در pop نداشت ( فقط پاپ و نه همه ی کلاسها .. ) مثلا هیچ وقت کسی همایون شجریان با اون صدای رویایی نمی شود ..

      رامبد جوان = از خصوصیات اصلی رامبد خودخواهی هست ،‌ در تمام برنامه هایش اگر دقت شود مشخص هست که ضمن اینکه خودش را سر زبان می اندازد ( همان سلام کردن ابتدای برنامه ) در طول برنامه دوست ندارد مهمان برتر از خودش باشد .. و این موضوع رو فقط روانشناس تشخیص می دهد

      رامبد در این حرکت و در این برنامه قصد داشت همین موج را ایجاد کند و با سرکوب طرفداران احساسی از دیدگاه و روشنفکری خودش رونمایی کند و به طرفدارانش بیکباره چند میلیون اضافه کند ..


      چرا طرفداران مرتضی پاشایی = پاشایی با صدای غمناگ و سوزدار و متن هم محور دقیقا دست روی مشکلات احساسی جوانان گذاشته بود ..
      مثلا متن زیر دقت کنید:
      "یکی هست تو قلبم که هر شب واسه اون مینویسم و اون خوابه "
      در متنی که خوندید مشکل روحی 95% جوانان دست گذاشته شده و خیلی از دخترخانم ها و آقا پسرها به خاطر شکست عشقی یا روحی و درصد کمی هم بخاطر از دست دادن والدین با این متن به شدت احساساتی شدند

      در کل نظر من :
      رامبد جوان خیلی تند و زننده با طرفداران صحبت کرد درحالی که می توانست دل 7 جوان و کودک را نشکند و تحقیر نکند و در عین حال فرهنگ سازی هم بکند
      اما دلیلی هم برای فرهنگ سازی وجود ندارد زیرا که جوانان به قدری مشکلات دارند که با گوش دادن به یک موزیک غمگین از خود بیخود می شوند و فرهنگ باید در این مسیر رسیدگی شود..

    • محمد

      خدا رحمت كند پاشايي را ولي آنچنان هم ادم مهم و خواننده تاپي نيود در شرايط آن روز قرار بودبه دولت گشزدي در خصوص جوان ها داده بشه و الا اون جمعيت نه عاشق پاشايي بودند و نه اصلا او را ميشناختند خانواده اش هم ديگه دارند از جو مهربانانه ملت ايران سو استفاده مي كنند

    • بدون نام

      خدا رحمت کنه مرتضی پاشایی رو و به خانواده ش هم صبر بده
      ولی اقای ناصر خان کلاه خودتو قاضی کن
      عملکرد رامبد بدتره یا پسرت مصطفی؟

    • بابک

      من نه طرفدار مرحوم پاشایی بودم نه آقای جوان اما منظور کلی آقای جوان توهین نبود میخواست بگه خودتون باشید شاید منظورشو درست ادا نکرده که حالا اشخاصی ناراحت شدن

    • حسين

      بريد دنبال نون كه خربزه آبه

    • vqh

      هم برنامه ی رامبد جوان خیلی مزخرف شده و بیننده نداره و به جاش دور همی خیلی بهتره هم اینکه پدر آقای پاشایی پسرش رو مث سازنده موشک میخواد به مردم معرفی کنه.بابا اونم دیگه یه خواننده ای بود مث مرحوم عبداللهی

    • کتی

      یه بار برادرش اومد تو برنامه ی احسان علیخانی گفت مرتضی کسی بود که تکرار نمیشه صدای خاصی داشت که همونجا احسان جوابشو داد عین کلمات یادم نیست نمی خوام از خودم بگم مضمون این بود که اون یه خواننده بود مثل بقیه چرا تکرار نشدنیه تو اون مقطع و الان خانواده ش جوگیر هستن رامبد کار درستی کرد

    • هاشم

      سلام
      نظربنده اب شدرفت توزمین ؟

    • علی

      واقعا متاسفم برای مردمی که خودشونو شبیه اینو اون می کنن. پاشایو که خدا رحمت کنه ولی در این حد ی نبود که مردم گندش کردن. مردم اگه واقعا به این جور ادما بها میدن یه سر ی ب بیمارستانای بزرگ بزنن و به اونای که مشکل مرتض یا بد تر از اونو دارن کمک کنن.

    • الهـــــہ

      ازش خوشم میومــــــد
      ولی واقعا خیــــلی گندش کردن

    • سهیلا

      رامبداگه برای دلسوزی اون برنامه راپخش کردکه هیچ امااگه نقشه ش بی حرمتی به مرحوم پاشایی وگنده کردن خودشه که منتظربی حرمتی وبی آبرویی واسه خودش درآینده نزدیک باشه چون خداازش نمیگذره

    • بغض

      چراازیه نامه که پدری داغدیده به رامبدمینوسه که چرافرزندم رابی حرمت کردی گله میکنید اماازرامبدکه دل خانواده وطرفداران مرتضی راشکسته وبه مرده اهانت کرده طرفداری میکنید؟ این هم جوگیری اگه نباشه چه اسم دیگه ای میشه روش گذاشت.طرفداری کورکورنه بخاطرجناب خان

    • دریا

      قابل توجه کسانی که میگن پاشایی راگنده کردیدیادراین حدنبود مگه کی بوده وکدوم کارمثبت راکرده وازاین نوع نظرات خواستم بگم اگه کسی نبوده پس چراچند وقت یه بارپیله میکنن بهش چرادست ازسرش برنمیدارن چرابایداین بنده خدابشه سوژه وبشه خاربره توچشم بعضیها خوب اگه آدم مهمی نبوده پس چرانمیذارن روحش درآرامش باشه چقدربایدازدست این بی وجداناعذاب بکشه زنده بودمیگفتن چرانمیمیره خودش میگفت مگه من جای کسی راتنگ کرده ام حالاهم که مرد اینطوری خانواده شا اذیت میکنن آیاجواب این نیست که شایدیکی هست ،یکی هست که هنوزم هست یکی هست که بازم هست

    • پویا

      پدرجان فکرنمیکنیدکه شماخودتون هم بابعضی کاراتون باعث شدیدمردم فکرکنن بعدازفوت عزیزتون میخواهیدازمرگش برای سودجویی استفاده کنید نمونه ش سال قبل درماه عسل میخواستند تیتراژ ماه عسل راباصدای مرتضی پخش کنن وماچقدرمنتظر بودیم وپخش نشد وبعدشنیدیم که پدرمرتضی گفته اند اگرآهنگی باصدای مرتضی وآلبوم جدید اسمش عشقه پخش بشه دیگه کسی آلبوم رانمیخره وفروشش میادپایین .درصورتی که پخش صدای مرتضی درتیتراژ ماه عسل بهترین کاربرای زنده کردن یادونامش بود حالامیگید بایدشبیه فرزندم شوید.

    • جاده یکطرفه

      فکرنمیکنم رامبدهم درحدی باشه که اینقدرگنده ش کردن برنامه شم یه مدته دیگه ازسکه افتاده ولوث شده

    • دریا

      خانم یاآقای بختیاری شماکه باسوادوکمالاتی چراتاحالاگمنام موندی جوانان بی سوادن چون آهنگ پاشایی گوش میدن اماتوپروفسوری وباسواد بابابسه دیگه حسادت وعقده نسبت به یه جوون ناکام بروآهنگهای هرکی رامیخوای گوش بده باسواد فیلسوف ازخودراضی چیکاربه دیگران داری؟

    • بردیا

      مگه پسرش مصطفی چیکارکرده بی نام جون بگوماهم بدونیم

    • گل بیتا

      توکه راست میگی محمد .جون اون عمه ت که خواننده مهمی نبوددیگه به کوچه علی چپ زدن بسه دیگه خودتون سرخودتون روکلاه میذارید که چی؟ حتی اگه خواننده نابی هم نبوده باشه اصلا مهم نیست چون خواننده بودن مال این دنیاس وخیلیها باسن دوبرابرپاشایی دارن هنوزم میخونن وفردااگه بمیرن فراموش میشن مثل خیلیهای دیگه که بارفتن فراموش شدن ولی مرتضی ماندگارشدچون خدااینطورخواست

    • عشق یعنی مرتضی

      الهه خانم یعنی چی که گنده ش کردن مگه بنده خداکارت دعوت میفرسته که بیاییدمنوگنده کنید چشمشون کوربشه اینقدرهردفعه برنامه نذارندواسمشا بکشن وسط هواداراشم بی غیرت وبی صفت وبی رگ که نیستن دفاع میکنن اونوقت میگیدگنده ش میکنید.بذارن روحش درآرامش باشه طرفداراشم دیوونه نیستن بیخودی به کسی بی احترامی کنن.

    • متنفرازرامبد

      متاسفم واسه رامبدوسایتهایی که پول میگیرن تانظرات مثبت ومنفی رابه نفع رامبدتغییربدن این نظرات مثبت ومنفی همش الکیه اصلا کارایی نداره بااین تقلبها نه رامبدبزرگ میشه نه پاشایی کوچیک .

    • دریا

      میگن وقتی کسی مرحوم شد خوبیهاشو فریادبزن وبدیهاشو درگوشی بگو اونوقت آقای جوان اومد توهین کردبه کسی که دستش ازدنیاکوتاه شده واقعا خجالت آوره

    • ایمان کریمی

      یعنی چه که آقاسجادمیگی یه کاری نکنیدازآهنگهاش تنفرپیداکنی کاردنیابرعکس شده شماداریدکاری میکنیدماازخندوانه نفرت پیداکنیم ازبس توهین میکنیدبه یه جوون ناکام وطرفداراش قباحت داره خجالت بکشید.

    • خانواده خاص

      کتی جون واقعا مرتضی کسیه که تکرارنمیشه برادرش توبرنامه علیخانی درست گفت نه ازلحاظ صداوترانه ازلحاظ روحیه وحس عشق بی نظیربه طرفداراش.

    • یاسین

      دلم ازاین میسوزه که شخصی مثل رامبدخواسته واسه مردم کهفرهنگ سازی کنه کسیکه خودش بایدبره فرهنگ یادبگیره که حتی یادنگرفته پشت سرمرده بایدبااحترام حرف زد نه اینکه باتوهین. اینجوری شخصیت خودشونشون داد.جایی که گفت ازکجامیدونیدخصوصیات مرتضی چی بوده که میگید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج